Naam?
-
Naam?
ik heb me onlangs ingeschreven voor de -=TROLLS=- maar hoe verander ik mijn naam?
-bedankt, Porky
-bedankt, Porky
-
dan moegen ze daar wel eens iets op vinden een patch misschienFeraldo wrote:wel spijtig genoeg moet je je een nieuwe account aanmaken op bf2
om het simpel te houden een nieuw email creeren bij hotmail of iets anders (duurt nog geen 5 min) en dan op bf2 accountje creeren met -=TROLLS=-<nick> , na het min teken direct je nick
ik was nu eens lance-corporal
ik ga een adres aanmaken bij google
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Hello PorkyFrost.
Yup dat met die nicknames is voor elke clan een ramp.
We zijn niet bijzonder, vooralsnog laten we mensen zoals jij die al behoorlijk wat ranked punten hebben gewoon hun nick houden.
Vooralsnog komt er alleen hier een clantag voor je nick.
Zodra Electronic Artists het licht hebben gezien met dat ingame kunnen aanpassen van de namen gaan we het echt invoeren, zowel ingame als bijv bij BF2tracker.
Voor nu hou je dus ingame je nick zoals ie is.
Yup dat met die nicknames is voor elke clan een ramp.
We zijn niet bijzonder, vooralsnog laten we mensen zoals jij die al behoorlijk wat ranked punten hebben gewoon hun nick houden.
Vooralsnog komt er alleen hier een clantag voor je nick.
Zodra Electronic Artists het licht hebben gezien met dat ingame kunnen aanpassen van de namen gaan we het echt invoeren, zowel ingame als bijv bij BF2tracker.
Voor nu hou je dus ingame je nick zoals ie is.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
-
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ehm ik zit al 9 dagen te wachten Porky, ik heb je 9 dagen niet online gezien in msn, ik heb geen mails gezien meer en ook in irc was je niet.
Ik was er al van uitgegaan dat je wat anders was gaan doen.
We hebben geen trial outs, of het klikt of het klikt niet dat is onze trial out.
Onze communicaties gaan via irc.
We hebben geen trial outs, of het klikt of het klikt niet dat is onze trial out.
God provides, Men decides...
-
LOLChild_of_Q wrote:Ehm ik zit al 9 dagen te wachten Porky, ik heb je 9 dagen niet online gezien in msn, ik heb geen mails gezien meer en ook in irc was je niet.
hetzelfde voor mij! ik keek af en toe op msn en 2 keer heb ik je online gezien maar je antwoorde niet
ps: wat is IRC????
je kan me toevoegen op Xfire met e-mail adres: jan_van_geert@hotmail.com
OF met naam PorkyFrost
http://www.mirc.com/
Een chatprogramma zodat je met iedereen in de clan tegelijk kan kletsen, in plaats met 20 verschillende schermpjes te hoeven werken.
Een chatprogramma zodat je met iedereen in de clan tegelijk kan kletsen, in plaats met 20 verschillende schermpjes te hoeven werken.
-
maar de schermpjes zijn juist zo leukElektrA wrote:http://www.mirc.com/
enneuh zou het kunnen dat je moet betalen ???
buiten de eerste 30 dagen?
wat voor een chatprogramma is me dat
msn ziet er wel wat gelikter uit
Ehm ja, juist gelikter. En het ramt zomaar es 25 MB geheugen door je strot.
Trouwens, tussen ons gezegd en gezwegen, kwatongen beweren dat ene Ome Bill achter MSN zit. Die gast is evil, evil zeg ik je !
Mirc "lijkt" alleen wat moeilijker, maar je hebt er de functionaliteit van msn mee, samen met nog een stuk meer.
Ik gebruik het enkel nog voor communicatie met andere WA's
Trouwens, tussen ons gezegd en gezwegen, kwatongen beweren dat ene Ome Bill achter MSN zit. Die gast is evil, evil zeg ik je !
Mirc "lijkt" alleen wat moeilijker, maar je hebt er de functionaliteit van msn mee, samen met nog een stuk meer.
Ik gebruik het enkel nog voor communicatie met andere WA's
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine
@ betalenPorkyFrost wrote: enneuh zou het kunnen dat je moet betalen ???
buiten de eerste 30 dagen?
mirc kan je gewoon gebruiken en dan downe zoiets als een crack en je hebt het ook volledig
maar mIRC standaart vind ik ietwat saai daarom raad ik de meeste aan om NoNamescript aftehalen
http://nnscript.de/dl/nnscript381.exe
Dit is een ietwat extra versie met vanalle mogelijkheden en je kan er een leuke theme opzetten en zovan die toestanden en bovenal het is gratis
[/url]
hulde aan de genen die het licht zien!Walnutz wrote: Ik gebruik het enkel nog voor communicatie met andere WA's
zie ook mijn alternatieve IRC clients topic:
http://www.trolls.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1206
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]