per maanden niet online op zondag

Game and clan related matters
Post Reply
FriendlyFire

per maanden niet online op zondag

Post by FriendlyFire » 20 Mar 2011 17:46

op dit moment heb ik een groot besluit genomen ik ga een ict opleiding comptia A+ doen
ben ik minimaal 6 maanden mee bezig
dat houdt in dat ik dus moet leren en dus niet kan garanderen dat ik op een zondag online
kan zijn voor bc2:vietnam
ik sta ook 100% achter me zelf dat ik dit kan maar daar zitten dus ook wat offers bij
geen games kopen verlopig :( en heel wat minder gamen :(

ik probeer als ik kan een keer online tezijn
groetjes eddy :)
Image
Image
Image

e6r6i6c

Re: per maanden niet online op zondag

Post by e6r6i6c » 20 Mar 2011 18:02

Waar ga je deze opleiding doen eigenlijk? En hoe kom je daar zo ineens bij om dit te gaan doen?
Image

FriendlyFire

Post by FriendlyFire » 20 Mar 2011 18:16

ik ga de opleiding doen via loi en de reden is van wegen me werk heb geen zin om nog langer een paar jaar voor dat kut bedrijf tewerken zeker naar de naai streek die ze me nu geflikt hebben maar dat leg ik je nog wel uit eric :)
en wil aan de toekomst denken ik wil dit al een poos doen en het is iets wat me echt ligt
durfde de stap nog niet tezetten en vandaag dus wel :)
Image
Image
Image

e6r6i6c

Post by e6r6i6c » 20 Mar 2011 18:52

Maar wat ge je nu precies doen dan, want comptia A+ heeft meerdere richtingen.
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 20 Mar 2011 19:55

Ach ja Friendly, je ben niet de eerste en met grote zekerheid ook niet de laatste die voor een keuze staat als het op werk aankomt.
Hier in de clan waren zijn diverse trollen je voor gegaan, sommige verdwenen, andere bleven.
Uit eigen ervaring, ik ben veranderd van werkgever 2 jaar terug, ver voordat deze werkgever mij een "naaistreek" zou kunnen leveren.(afdeling is verkocht aan een Frans bedrijf en wacht op afbouwen, dit gaat zeker pijn doen bij de inmiddels oudcollega's)
Zie het als een kans om iets nieuws te doen.
Ikzelf heb de keuze gemaakt tussen stoppen met gamen of gedoseerd doorgaan.
Ik bedacht later in een helder moment, idioot je gooit datgene wat je ontspant niet weg, zeker niet voor zo'n &^%$ bedrijf.
Ik werk inmiddels bij een ander bedrijf en heb 2 avond cursussen afgerond, maar game nog steeds.
Het kan dus ook anders, misschien een tip. :D
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

FriendlyFire

Post by FriendlyFire » 20 Mar 2011 21:38

ik wil systeem beheerder worden maar klopt ik kan velen kanten op
ik weet alleen dat ik A+ netwerk en server moet hebben in die volgorden
en kan dan veel er mee doen
ja wat je zegt q zit wel wat ik als ik ontspanning nodig heb zal ga ik zeker wel ff gamen want alleen aan een stuk leren is maar niks
maar ben niet zo goed in leren en moet kan me moeilijk er zetten om het tegaan doen
ik ken me zelf
maar als ik ik online kan komen op een zondag zal ik dat zeker doen :)
Image
Image
Image

e6r6i6c

Post by e6r6i6c » 20 Mar 2011 22:43

Ik zou eerst maar eens goed checken of die loi cursussen wel goed zijn, en of je daar wel fatsoenlijk werk mee kunt krijgen, want volgens mij staan die cursussen van de LOI en NTI helemaal niet zo hoog aangeschreven, en een thuis cursus van 6 maanden staat nooit gelijk aan een volledig 4 jaar durende school opleiding, dus hou daar wel rekening mee voordat je er aan begint, ik zag al dat het ongeveer 100 euro per maand kost, en daar komen dan de kosten van je examen nog bij, die moet je vaak bij dit soort cursussen apart betalen. dan zit je dus zo aan de 1000 euro.

Ik heb zelf 2 cursussen gedaan, allebei bij het NTI, namelijk webdesigner en basis boekhouding, maar met die eerste kun je echt geen baan vinden, was echt belachelijk niveau, en die boekhoud cursus was wel aardig, maar ook niet geweldig, als je met dit soort certificaten/diploma's aankomt dan lachen ze je volgens mij gewoon uit, zal dan zelf ook nooit meer bij de NTI zo'n soort cursus/opleiding gaan volgend.

Dus informeer eerst eens even goed, en ga ook eens kijken of je niet beter een avondschool voor volwassenen kunt gaan volgen, is wel duurder, maar volgens mij heb je daar veel meer aan. In ieder geval veel succes ermee, en zoals Q al zei, je moet gewoon een beetje proberen je tijd goed in te delen, ontspanning is namelijk best wle heel belangrijk ;)
Image

Post Reply