Clan meeting.
Clan meeting
>>>>>>>>>>gogo<<<<<<<<<
I,l Be Back at Pinkpop yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
To be a CSAR.........
I,l Be Back at Pinkpop yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
To be a CSAR.........
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
- -=TROLLS=-Stalker
- ~IceFreak~
Tussenstand (volgorde v. posting):
Ja, als het even kan, kom ik:
*Anta
*Gran
*Moi, zei de gek
*BOOMie
*Draak
*Diesel
*Foxie
*Qtje
*Stalker
*Bartje
*Gwarfie
*Burnz
*Korgie
*Trojtje
Nee:
*Moossie
*Pandra
Misschien, ik weet het nog niet zeker:
*Ziempie
Ja, als het even kan, kom ik:
*Anta
*Gran
*Moi, zei de gek
*BOOMie
*Draak
*Diesel
*Foxie
*Qtje
*Stalker
*Bartje
*Gwarfie
*Burnz
*Korgie
*Trojtje
Nee:
*Moossie
*Pandra
Misschien, ik weet het nog niet zeker:
*Ziempie
Last edited by ElektrA on 07 May 2003 08:43, edited 2 times in total.
als deze ex-troll en ook erg afwezige troll nog welkom is zou ik graag moeite doen om proberen es langs te komen.
ik ken jullie nie allemaal en jullie mij ook nie maar eerlijkheid gebied te zeggen dat er trollen zijn die ik erg graag eens RL zou zien:D
ik ken jullie nie allemaal en jullie mij ook nie maar eerlijkheid gebied te zeggen dat er trollen zijn die ik erg graag eens RL zou zien:D
30 seconds to mars - capricorn
So I run, hide and tear myself up
I'll start again with a brand new name
And eyes that see into infinity
I will disappear
I will disappear
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:troy wrote:als deze ex-troll en ook erg afwezige troll nog welkom is zou ik graag moeite doen om proberen es langs te komen.
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
BOOMerang wrote::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:troy wrote:als deze ex-troll en ook erg afwezige troll nog welkom is zou ik graag moeite doen om proberen es langs te komen.
Troy Duckeh
30 seconds to mars - capricorn
I will disappear
I will disappear