25 juni Parkpop, agenda vrijhouden dus.
25 juni Parkpop, agenda vrijhouden dus.
Tja sommige tradities moeten in ere gehouden worden.
De datum en locatie zijn bekend, de bands nog niet.
Zondag 25 juni in Den Haag.
Kep zo'n ernstig vermoeden dat ik wel van de partij zal zijn.
De datum en locatie zijn bekend, de bands nog niet.
Zondag 25 juni in Den Haag.
Kep zo'n ernstig vermoeden dat ik wel van de partij zal zijn.
- POwer$l@ve
mn laatste jaar dat ik op die dagen geplaagd wordt door examens. Misschien kan ik komen, misschien niet, hangt er beetje vanaf wanneer die vakken vallen.
We houden het al ettelijke jaartjes vol als trollen, dus er moet gewoon nog een jaar bij. Volgende keer kom ik zeker!
We houden het al ettelijke jaartjes vol als trollen, dus er moet gewoon nog een jaar bij. Volgende keer kom ik zeker!
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
Alle gegevens, zoals exacte locatie... hoe er te komen etc kan je hier vinden: http://www.parkpop.nl/index.php?nodeID=93
- POwer$l@ve
Ja maar dan kan N!co er niet bij, toch maar eens navragen hoe je een 3 persoon put graaft, maar we kunnen met 3 natuurlijk ook een kleine rondombeveiliging inrichten, en anders maken we maar een ligsleuf. Maar ja TM je bent toch een officier in spee, dus dit zou je allemaal moeten wetenTeammate wrote:Ik ken alleen de tweepersoonsElektrA wrote:Je graaft maar een schuttersputje, je weet nu hoe het moet
Powerslave....?
Goed dat je me helpt herrinderen:POwer$l@ve wrote: Maar ja TM je bent toch een officier in spee, dus dit zou je allemaal moeten weten
Powerslave en Nico; jullie graven 2, 2persoonsputten. Voor mij een en voor jullie zelf 1. Of gunnie moet natuurlijk veel zin hebben om zn pioschop weer te gebruiken
zo veel mogelijk delegeren
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~