Ik zou eerst maar eens goed checken of die loi cursussen wel goed zijn, en of je daar wel fatsoenlijk werk mee kunt krijgen, want volgens mij staan die cursussen van de LOI en NTI helemaal niet zo hoog aangeschreven, en een thuis cursus van 6 maanden staat nooit gelijk aan een volledig 4 jaar durende school opleiding, dus hou daar wel rekening mee voordat je er aan begint, ik zag al dat het ongeveer 100 euro per maand kost, en daar komen dan de kosten van je examen nog bij, die moet je vaak bij dit soort cursussen apart betalen. dan zit je dus zo aan de 1000 euro.
Ik heb zelf 2 cursussen gedaan, allebei bij het NTI, namelijk webdesigner en basis boekhouding, maar met die eerste kun je echt geen baan vinden, was echt belachelijk niveau, en die boekhoud cursus was wel aardig, maar ook niet geweldig, als je met dit soort certificaten/diploma's aankomt dan lachen ze je volgens mij gewoon uit, zal dan zelf ook nooit meer bij de NTI zo'n soort cursus/opleiding gaan volgend.
Dus informeer eerst eens even goed, en ga ook eens kijken of je niet beter een avondschool voor volwassenen kunt gaan volgen, is wel duurder, maar volgens mij heb je daar veel meer aan. In ieder geval veel succes ermee, en zoals Q al zei, je moet gewoon een beetje proberen je tijd goed in te delen, ontspanning is namelijk best wle heel belangrijk