Game and clan related matters
-
Child_of_Q
- ~HeadTroll~
-
Dit berichtje kwam ik tegen bij gamer nl, die het uit de battlefield-blog hebben gevist.
Battlefield 4-bèta kan worden voorgeïnstalleerd op PC
De gesloten bèta van Battlefield 4 kan vanaf aanstaande zondag al worden voorgeïnstalleerd op PC. Dat meldt ontwikkelaar Dice op zijn Battlefield-blog.
De bèta kan aankomende zondag vanaf 7 uur 's avonds worden geïnstalleerd. De bèta zelf vindt van 1 tot en met 15 oktober plaats. Door de testversie alvast te installeren, kunnen PC-spelers hier direct mee aan de slag wanneer de bèta aanvangt. Dit is niet mogelijk voor Xbox 360- en PlayStation 3-gebruikers.
PC-spelers hebben voor de multiplayerbèta wel een 64-bit besturingssysteem nodig om de bèta te kunnen draaien. De volledige game draait ook gewoon op 32-bit-systemen. De bèta is beschikbaar voor iedereen die de Digital Deluxe Edition van Battlefield 4 heeft gereserveerd. Ook Battlefield 3 Premium-leden en eigenaren van de Limited of Digital Deluxe-editie van Medal of Honor: Warfighter kunnen vanaf 1 oktober aan de slag. Vanaf 4 oktober begint de open bèta en kan iedereen de multiplayer uitproberen.
Deze zondag speel ik zelf nog battlefield 3, daarna wordt het inderdaad wel voorinstalleren en zal battelfield 3 van mijn pc verdwijnen en wordt het pc tunen voor BF4.
Zo ook met deze site trouwens.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
-
Child_of_Q
- ~HeadTroll~
-
En dan nu serieus.
Bedankt voor je bestelling in deOrigin-winkel. Het gereserveerde product is nu beschikbaar voor preload. Klik op de link hieronder om het product te preloaden. De bonusitems voor het reserveren zijn pas beschikbaar op de releasedatum van die items.
Bestel-ID: 1379463455
Product-ID: 23455335
Productnaam: Battlefield 4™
Releasedatum: 30 oktober 2013
Origin
IK HEB Origin– Om het spel te downloaden, bezoek je de sectie 'Mijn games' van Origin. Je krijgt een e-mail over de releasedatum als het spel klaar is om gespeeld te worden./p>
IK HEB GEEN Origin - Installeer het programma zodat je je games kunt preloaden/downloaden. Klik hier om Origin te downloaden.
Om het spel te downloaden, bezoek je de sectie 'Mijn games' van Origin. JE BESTELLING BEKIJKEN
Als je vragen hebt over de bestelling, bezoek je:
http://store.origin.com en klik je op de link Klantenservice.
Opmerking: Dit e-mailbericht is verzonden vanaf een adres dat alleen kan verzenden en niet kan ontvangen. Beantwoord dit bericht niet.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Origin-winkel
support.ea.com
Oja ik heb zowel het bestel id als het product id maar even veranderd.
Moet niet te makkelijk worden allemaal voor hackertjes.
-
e6r6i6c
Ja ik heb hem er inmiddels ook al opstaan
niks geen gekloot met wachten of je dvdtje wel of niet op de dag zelf word afgeleverd om vervolgens nog even lekker 24Gb te moeten downloaden
Ben erg benieuwd hoe de rest van de maps eruit zien
-
e6r6i6c
Gisternacht even vanaf 0:00 tot iets over 2:00 gespeeld en net even een uurtje, in 1 woord.... GEWELDIG!!!!!!!
Had alleen problemen met het instaleren van de battlelog plugin voor Internet explorer 11, dus gebruik nu tijdelijk even Firefox. Elke keer kwam de popup terug dat ik de nieuwste plugin moest instaleren, terwijl ik dat een moment ervoor al had gedaan.
Verder loopt het spel voor mij op maximale settings erg goed, heb geen last meer van de problemen die de beta had met hele extreme fps drops, ik haal soms fps van 100+ en de laagste fps die ik heb gezien was ongeveer 40fps, maar zit volgens mij gemiddeld tussen de 80 en 60fps dus dat is gewoon erg goed.
Heb nu geloof ik 4 verschillende levels gespeeld, en heb alleen 64 spelers conquest large gespeeld (IMHO de manier waarop BF gespeeld moet worden) En de maps zijn echt heel erg vet, heel erg groot en je kunt overal omheen en er zijn veel sluipwegen, veel meer opties dan in de BF3 maps, en het voelt met 64 spelers echt totaal niet crowded, waar de BF3 maps dus wel enorm veel last van hadden. Al met al een flinke verbetering ten op zichte van BF3, en ben dan ook enorm positief over dit deel. Moet ik er wel bij zeggen, heb natuurlijk nog niet alle maps gezien, en er zullen vast wel wat dingen zijn die niet helemaal werken zoals ze moeten.
-
Child_of_Q
- ~HeadTroll~
-
Ok
Fantastisch geworden.
Met snelvuurkanonnen blaffen op een gunboot waarbij er een storm opsteekt.
Hoge golven en een stampend schip, das weer overtreffend allemaal.
Veel actie, BF2 gevoel is helemaal terug ook.
Yup hier gaat weer enkele honderden zo niet duizenden uren inzitten.
-
Mobiuz
Net een ronde gespeeld op de map Operation Locker... Prachtige setting, nog smallere gangetjes dan Metro, maar met zoveel meer mogelijkheden tot flanken en dergelijke... Wat een prachtmap, dit. Lekker claustrofobische, snelle acties op deze map.
Ik heb me een shotgun in de hand genomen en me hartelijk vermaakt.
Wat een game, jongens...