Hooah Trolls...

Unregistered friends and online mates we might have made can leave a message here

Moderators: Child_of_Q, ElektrA

Post Reply
[812th-ro]Renegade

Hooah Trolls...

Post by [812th-ro]Renegade » 05 Nov 2004 15:59

Hallo Trolls,

Ik wil mezelf hier even voorstellen en jullie complimenteren met jullie site en fair play. Ik kom uit Rotterdam en speel AAO regelmatig sinds jan 2003. Op 28 mei 2003 werd ik gevraagd lid the worden van 812th en heb die uitnodiging geaccepteerd. Dit ondanks mijn voornemen destijds om gewoon vrij te blijven spelen. Ondertussen is 812th redelijk gegroeid (82 leden) en voel ik me er nog steeds op mijn gemak. Ik ben sinds een paar maanden ook 1 van de 6 "leiders" die het team in goede banen trachten te leiden en the houden ;). Ik ben nieuwsgierig naar de Trolls geworden toen ik laatst een aantal van jullie op de SF Pipeline tegen kwam. Vriendelijk en fair, dat was mijn indruk van jullie spelers die ik daar ontmoette en besloot jullie eens op te zoeken. Bij deze dus ;)

Gegroet allen ;)

Renegade
Image

Walnutz
~Shoko~

Post by Walnutz » 05 Nov 2004 16:11

Groetjes terug, was best leuk die avond op pipe SF :)
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 05 Nov 2004 16:21

Lo Renegade, leuk dat je even langs komt :mrgreen: Is een clan met 82 leden niet mega groot?
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 05 Nov 2004 16:23

Goh, leuk dat je ff langs huppelt. :)

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 05 Nov 2004 17:53

ook hoaah dinges to you m8tie
Image

TrueTrue

Post by TrueTrue » 05 Nov 2004 21:21

hoah voor 812th,leuk dat je langs huppelt op het forum :)
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 05 Nov 2004 23:06

Prachtige avatar btw. :o

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 05 Nov 2004 23:45

Ik herken er een bathlet in die signature.
Zitten duidelijk Klingon invloeden in.
Hm dont fool a trekkie ;)
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Xazziri
~Santa~

Post by Xazziri » 06 Nov 2004 11:07

is die avatar niet van UT ofzo? Doet me denken aan die egptische maps :)
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 06 Nov 2004 11:25

Child_of_Q wrote:Ik herken er een bathlet in die signature.
Je bedoeld dat klingon soort zwaard Q?
Nu je het zegt ja
Image

[812th-ro]Renegade

Post by [812th-ro]Renegade » 06 Nov 2004 14:44

Walnutz wrote:Groetjes terug, was best leuk die avond op pipe SF :)
Inderdaad er was een goede sfeer op die server. Ik hoop dat nog vaker toe kunnen ervaren. Ik zwerf de laatste tijd redelijk rond op een paar verschillende mappen maar zal zeker joinen wanneer ik ergens Trolls zie ;)
-=TROLLS=-Barticus wrote:Lo Renegade, leuk dat je even langs komt :mrgreen: Is een clan met 82 leden niet mega groot?
Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Ik geloof dat we het afgelopen jaar een goede structuur er in hebben gebracht. 1tje waar een verdere groei beheersbaar is. Hiervoor zijn er “compagnies” in het leven geroepen die min of meer afgestemd zijn op de spelers aantallen van teams in het spel en voor “wars”. Het team is internationaal en de compagnies zijn in basis een beetje op de tijd verschillen van de werelddelen opgesteld. Maar natuurlijk zijn er ook problemen geweest (en zullen er blijven komen ook ) omdat je bij grotere aantallen leden meer risico loopt dat sommige dingen niet volgens de wensen van bepaalde mensen gaan. Maar ik geloof dat dit wel bekend is bij jullie gezien de betrokkenheid van een aantal van jullie bij die mega site AAOtracker.de ;)
ElektrA wrote:Goh, leuk dat je ff langs huppelt. :)
;) thnx Zal het proberen regelmatig te doen.
Vas Gwarf wrote:ook hoaah dinges to you m8tie

:twisted:
TrueTrue wrote:hoah voor 812th,leuk dat je langs huppelt op het forum :)
;)
ElektrA wrote:Prachtige avatar btw. :o
Dank je. Het is een avatar die [812th]Romania voor de 6 leiders van 812th bedacht, geregeld, geleend, gemaakt heeft. Ik weet echt niet hoe hij er aan gekomen is maar ik vind hem ook nog steeds heel mooi.
Child_of_Q wrote:Ik herken er een bathlet in die signature.
Hmmm ik heb geen idée wat Klingon invloeden zijn? :P. Ben een redelijke noob op een aantal gebieden. Ik heb de signature zelf gemaakt met Photoshop en Fireworks. Wilde iets “tribals” er in en heb een tatoo als voorbeeld genomen.
Xazziri wrote:is die avatar niet van UT ofzo? Doet me denken aan die egptische maps :)
Bedoel je hier Urban Terror mee?. De full military mod van Quacke III ?. Ik heb dat spel voordat ik AAO ben gaan spelen ook gespeeld maar ik kan me niet herinneren dat er Egyptische mappen waren. -- http://www.ut.map-depot.com/news.php

Bedankt voor de reacties allemaal overigens ;)

greetzzz
Last edited by [812th-ro]Renegade on 07 Nov 2004 02:44, edited 1 time in total.
Image

x-ray
~n00b~

Post by x-ray » 06 Nov 2004 19:12

de meeste die je op pipeSf zal tgen komen zijn -=TROLLS=-truetrue en Me myzelf and ikke...tis mijn favo map en heb er all mijn honor puntje op gehaald :).. dus kom je vast nog wel tegen.
Image

Post Reply