The Reality VI: Full Color in Drachten (14-16 maart 2008)
The Reality VI: Full Color in Drachten (14-16 maart 2008)
The Reality VI: Full Color
Begin: Vrijdag 14 maart 2008 @ 15:00
Eind: Zondag 16 maart 2008 @ 17:00
Lokatie: Fries Congrescentrum, Drachten
Deelnemers: 600
Entree: € 35,- als je voor 1 februari 2008 betaald, anders € 40,-
Features:
- Goed georganiseerde LAN-party waarbij gezelligheid en gaming voorop staan
- Een weekend vol entertainment
- Gezellig aangeklede LAN-zaal en diverse grote beamerschermen
- Strak geregelde competities met mooie prijzen
- Snel netwerk, inclusief internet
- Allerlei leuke activiteiten
BE THERE!
www.thereality.nl
Je kunt je vanaf vrijdag 7 december om 20:00 inschrijven!
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
tjah, kvrees dat lans er niet echt meer zullen bij zijn voor mij
Moet ergens proberen wat integriteit te bewaren voor de job en dat leech gedoe (waar ik overigens nooit aan heb meegedaan hé :p) is dus niks mr voor mij.
Moet ergens proberen wat integriteit te bewaren voor de job en dat leech gedoe (waar ik overigens nooit aan heb meegedaan hé :p) is dus niks mr voor mij.
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- macendoes
- ~WijzeTroll~
dudeXazziri wrote:tjah, kvrees dat lans er niet echt meer zullen bij zijn voor mij
Al eens aan gedacht om naar een lan party te gaan om te gamen? bij mijn weten is dat nog altijd niet verboden
(zegt weer nen dude die op bijna nooit op lan’s komt)
Een flik is, wanneer hij op de hoogte komt van illegale activiteiten (dus ze ziet gebeuren), in principe verplicht hiervan melding te maken . Dus ergens toch problematisch op zo'n LAN's...macendoes wrote:dudeXazziri wrote:tjah, kvrees dat lans er niet echt meer zullen bij zijn voor mij
Al eens aan gedacht om naar een lan party te gaan om te gamen? bij mijn weten is dat nog altijd niet verboden
I know, 't is weer zo'n vitterij mr ik neem liever geen risico's om mn job te verliezen
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- macendoes
- ~WijzeTroll~
tja, ge hed natuurlijk gelijk.Xazziri wrote:Een flik is, wanneer hij op de hoogte komt van illegale activiteiten (dus ze ziet gebeuren), in principe verplicht hiervan melding te maken . Dus ergens toch problematisch op zo'n LAN's...macendoes wrote:dudeXazziri wrote:tjah, kvrees dat lans er niet echt meer zullen bij zijn voor mij
I know, 't is weer zo'n vitterij mr ik neem liever geen risico's om mn job te verliezen
maar dan zien we je toch bij parkpop of een op andere activiteit (zoals de BBQ bij Q & El )
Ook als het in het buitenland is?Xazziri wrote:Een flik is, wanneer hij op de hoogte komt van illegale activiteiten (dus ze ziet gebeuren), in principe verplicht hiervan melding te maken . Dus ergens toch problematisch op zo'n LAN's...macendoes wrote:dudeXazziri wrote:tjah, kvrees dat lans er niet echt meer zullen bij zijn voor mij
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]