LAN Party en ff voorstellen

For everything lan related. Waazzzzaaaaaaaaaaa!!
Post Reply
Scr@ppy

LAN Party en ff voorstellen

Post by Scr@ppy » 21 Jul 2008 20:54

Hallo ik ben Scr@ppy en doe donald duc.... uhm neej w8
Hallo mijn naam is Scr@ppy en .... pfff klinkt ook zo knullig, zou een stuk makkelijker gaan met een mooie stoere naam maarjah dan maar zo:

naam: Marcel
gamenaam: Scr@ppy
Leeftijd: 33
gespeeld/speel: hele delta force serie van 1 tm bhd/ts, Battlefield 2 en nu dus CoD4, daarnaast speel ik nog graag GTR2, R6-Vegas2, Flatout 2 en ach vanalles wat ik een beetje leuk vindt.

clan: oprichter van The Noob Gamers / http://www.noobgamers.nl en tevens een aantal jaren geleden medeoprichter van df-wolfpack.nl

Wij zijn een klein clubje die graag gezellig en voor het plezier willen gamen met elkaar en zijn dus geen highskill clan of hoe ze dat ook maar noemen lol
Samen met Wolfpack heb ik besloten om weer eens een LAN te gaan organiseren ergens in Oktober, helaas is dat moeilijk met weinig members totdat ik jullie Chef: Child_of_Q sprak via internet en ik het voorstel deed om hier bij julie op het forum een berichtje te plaatsen wat ik dus momenteel aan het doen ben, en om jullie ook uit te nodigen op onze LAN.
Hieronder een stukje info over de LAN:

Datums:
* Zaterdag 18 Oktober 2008

* Hotel Zwarte water te Zwartsluis (Vlakbij Zwolle)

Tijdstip:
* Zal ongeveer vanaf 09.00 uur tot 24.00 uur zijn

Benodigheden:
* PC met toebehoren die je zelf nodig bent (Dus ook je eigen stekkerdoos voor stroom)
* Headset of Koptelefoon verplicht ! Luidsprekers komen de deur niet in.
* Netwerk kabel van minimaal 6 meter (UTP netwerkkabel Straight, onderaan is een plaatje te zien)
* stuurtje (voor de race spellen)
* En een beetje gezelligheid is altijd welkom ;)

Wat mag helaas niet:
* Eigen eten & drinken
* Roken in de zaal (roken mag wel gewoon buiten waar dus ruimte genoeg is)
* de boel vernielen
* in de heg piesen
* en andere ongein

Intree is 20 euro
* hiervoor krijg je een plekje aan een tafel met een stoel
* smorgens koffie
* smiddags 3 belegde broodjes met koffie / Thee
* savonds warme maaltijd (patat met snack, mayo, appelmoes) of (nassi met kroepoek en sate)
in overleg kan ook nog wat anders geregeld worden voor als je vegetaries bent of Irfan heet ;)
* savonds weer koffie
drinken is voor eigen rekening (hiervoor krijg je een consumptiekaart die je zelf na afloop afrekent)

Heb je hier intresse in laat ons het dan even weten, mocht je verder nog vragen hebben kun je hier terecht.
http://www.noobgamers.nl
msn: marcel75m@hotmail.com

of misschien melden aan Child_of_Q en dat hij het verder afhandeld, maakt mij niet uit als jullie maar komen en onze dames een klein beetje met rust laten (die gamen ook jah) gne gne.

nu gaak ff afsluiten en jullie nog even een complimentje geven over de mooie website, zit netjes in elkaar, de server had ik al even geprobeerd maar die leek offline of ik heb iets fout gedaan wat ook heel goed mogelijk is aangezien ik toch een Noob ben :twisted: :x

Groetjes en misschien zien we elkaar nog wel eens verschijnen op een server :mrgreen:
Last edited by Scr@ppy on 29 Jul 2008 22:18, edited 1 time in total.

Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Post by Vannos » 21 Jul 2008 21:10

een Lan Intressant :) ,, Ik wil wel 8) als de andere trollen ook willen
Last edited by Vannos on 21 Jul 2008 21:56, edited 1 time in total.

buffy~TnG~

Post by buffy~TnG~ » 21 Jul 2008 21:31

maakt mij niet uit als jullie maar komen en onze dames een klein beetje met rust laten (die gamen ook jah) gne gne.

Dat maken we altijd zelf nog wel uit scrappy
Ik wil best lastig gevallen worden hoor gnegne. :twisted:

Maar lijkt me super gezellig als er ook mensen van jullie bij ons op de lan komen dus eff aanmelden wij zijn ook super gezellig

En jullie site ziet er ook prima uit mijn complimentjes

Greetz Buffy TnG :lol:

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 22 Jul 2008 11:25

Goh, hier kan ik bijna op de fiets naar toe, maarja kan beide opties alleen de zaterdag. Op de zondagen staan belangrijke wedstrijden voor mij.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Scr@ppy

Post by Scr@ppy » 22 Jul 2008 15:14

heb jij geluk dat de LAN alleen maar Zaterdags is ;) :twisted:

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 22 Jul 2008 20:14

Àh das wel zo aardig zeg :mrgreen:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Post Reply