Lanpartys???
Lanpartys???
We hebben net The party gehad, maar heb eigenlijk alweer zin in de volgende lan Maar welke lans bezoeken jullie als clan eigenlijk allemaal? Heb zelf even snel gechecked maar kon eigenlijk zo snel niet een lan vinden vergelijkbaar met Regroup/Drome/The party. Weten jullie nog leuke vergelijkbare lanpartys?
Heb wel even op de Drome site gekeken, maar ik vind zelf Drome een beetje tegenvallen. Een hoop romplslomp om er te komen, omdat het op ameland is, het is maar voor 200 mensen, en het kost gelijk 135 euro pp, dus is niet voor iedereen weg gelegd.
Heb wel even op de Drome site gekeken, maar ik vind zelf Drome een beetje tegenvallen. Een hoop romplslomp om er te komen, omdat het op ameland is, het is maar voor 200 mensen, en het kost gelijk 135 euro pp, dus is niet voor iedereen weg gelegd.
- The_Wounded
Re: Lanpartys???
zo de jus drome is wel duur geworden, maar idd goede vraag.
Nog meer lanparties die vaak bezocht worden door de trollen?
Heb wel zin in een aantal lannetjes per jaar ^^
Nou voor dat geld zit er wel een eigen hotelkamer bij, en ik geloof ook eten, je zit gewoon een weekend in een hotel, met daarbij een lanparty, dus echt heel duur is het niet, maar ja kan me voorstellen dat het voor sommige mensen teveel geld is, en dan daarbij hoef ik zonodig niet een eigen hotelkamer, ik kan best goed slapen op een luchtbedjeThe_Wounded wrote:zo de jus drome is wel duur geworden, maar idd goede vraag.
- The_Wounded
Lijkt me erg ongezellig, dan kan ik ook wel gewoon via het internet met mensen spelen.
Je begrijpt het niet helemaal, er is gewoon 1 grote zaal waar je dan met 200 man samen zit, maar in plaats van een slaap zaal heb je dus je eigen hotel kamer en daarbij zit ook eten. Dus in dat opzicht is het niet duur, maar je moet het er wel voor over hebben. Als het nou voor een groter aantal deelnemers zou zijn, zou ik het toffer vinden, maar 200 mensen vind ik zelf erg weining.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik zie niets in de drome in huidige vorm, te ehm....exclusief.
Laat ze maar weer iets maken met 2500 connecties ergens in Hengelo, das meer mijn ding.
Het aantal lan's is enorm in aantal gedaald, ik heb gekeken bij lanparty.nl en lanparty.verzamelgids.nl, nou daar krijg je geen harde stamper van hoor.
Bijna alle grotere lan's zijn door de realiteit van snel internet en commercieel gerichte gamers geelimineerd.
Ik heb willekeurig geklikt op een aantal linkjes van lan's en over het algemeen krijg je berichtjes dat ze er mee ophouden wegens tijdgebrek of gebrek aan inzet.
Heel moeilijk geworden dit onderwerp.
Laat ze maar weer iets maken met 2500 connecties ergens in Hengelo, das meer mijn ding.
Het aantal lan's is enorm in aantal gedaald, ik heb gekeken bij lanparty.nl en lanparty.verzamelgids.nl, nou daar krijg je geen harde stamper van hoor.
Bijna alle grotere lan's zijn door de realiteit van snel internet en commercieel gerichte gamers geelimineerd.
Ik heb willekeurig geklikt op een aantal linkjes van lan's en over het algemeen krijg je berichtjes dat ze er mee ophouden wegens tijdgebrek of gebrek aan inzet.
Heel moeilijk geworden dit onderwerp.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Mischien moeten we zelf eens kijken of we wat kunnen opzetten Gewoon klein beginnen en dan zien waar het schip strand
- The_Wounded
is wel veel werk en je moet wel wat equipment hebben maar een lan met 25 personen is net zo gezellig en dan ga je ook vaak allemaal hetzelfde spelen
Ik heb hier nog een switch liggen met 16 poorten van Sweex.
Toen ik nog CID clanleader was, hebben we een stuk of 8 lanpartys gehouden, gewoon bij mensen thuis, ik geloof 4 keer bij mij thuis. We hadden zelfs een DC+.,FTP en trackmania nations server lopen. De trackmania nations server was van onszelf met eigen database voor de timerecords en allemaal zelf gemaakte banen. Was altijd heel gezellig, en idd dan ga je wel meer dezelfde spellen spelen. Dus als iemand ruimte heeft, dan ben ik er wel voor in hoor.
Toen ik nog CID clanleader was, hebben we een stuk of 8 lanpartys gehouden, gewoon bij mensen thuis, ik geloof 4 keer bij mij thuis. We hadden zelfs een DC+.,FTP en trackmania nations server lopen. De trackmania nations server was van onszelf met eigen database voor de timerecords en allemaal zelf gemaakte banen. Was altijd heel gezellig, en idd dan ga je wel meer dezelfde spellen spelen. Dus als iemand ruimte heeft, dan ben ik er wel voor in hoor.
- Attachments
-
- switch.jpg (21.11 KiB) Viewed 27920 times
ff de staatsloterij winnen en wij hebben de ruimte *zucht*
hahaha ja zo ken ik er nog wel een Maar goed ik ga zowiezo weer eens kijken of ik bij mij thuis een lanparty kan houden, moet alleen ff kijken voor hoeveel personen dat dan is, was altijd super gezellig die thuis lanpartys
- FriendlyFire
een vette lanparty heb ik ook wel zin in ja en die thuis lan partys waren altijd erg lachen
de laatste was bij mij als goed is iets van 10 tot 12 man
en dan met ze alle pizza bij new york bestellen die lui wisten niet wat ze over kwamen hahaha
de laatste was bij mij als goed is iets van 10 tot 12 man
en dan met ze alle pizza bij new york bestellen die lui wisten niet wat ze over kwamen hahaha
hahaha good times, eigen ftp en dcc servers, + trackmania server met custom tracks door eigen clan leden gemaakt, plus timerecords database mooie switch erbij, ging altijd harstikke goed, en was altijd erg gezellig
En idd the new york pizza moest lekker aan de bak die weekenden hahaha
En idd the new york pizza moest lekker aan de bak die weekenden hahaha