Gemalan 9 (20 – 21 – 22 maart 2007)
Het was weer van regroup geleden dat we nog eens met een bende trollen naar een opgezette lan party gingen.
Dus werd het maar weer eens tijd om de hoofden bij elkaar te steken en jah lekker gezellig te gaan lannen. De keuze viel terug op gemalan. Nu ook al aan haar 9de editie bezig, toch ook niet slecht voor een klein lannetje. J Het enthousiasme in het begin was weer groot zoals vroeger. De aanmeldingen voor de lan volgden snel. 11 man maar liefst. Nog altijd niet zo goed als de 12 man van de vorige gemalan maar 11 man na amper 2 weken van de post op het forum. Je kan je al voorstellen dat ik al in mijn handen aan het wrijven was toen ik dit zag.
Maar toen begon er iets waar ik geen rekening mee gehouden had. BF2 begon zachtjes maar zeker te sterven. En dus ook de activity binnen de trolls. Natuurlijk zag ik de bui al hangen maar ik geloofde mezelf toen ik zei dat we met 11 man er een leuke lan van zouden maken, en dus ook de activity binnen trolls zouden kunnen aanwakkeren. 1 week voor de lan begon ik mij toch al wat meer zorgen te maken toen ik nog altijd niets gehoord had van PS. Na tal van telefoontjes richting hem (meer nederlanders aan de lijn gekregen dan ik had gewild), nog altijd geen spoor van PS. Toen kwamen de vragen . Ola als PS niet komt dan komt Nico niet en dan komt Pyro ook niet. Hmmmmmmm. Na een smeekbede aan pyro heeft hij dan maar contact proberen opnemen met PS. Met resultaat, toch aan de lijn J PS kon niet komen door zijn verjaardag en doordat computer kapot is. Ok dan maar dan waren we nog met 7. Want was toen ook vergeten dat feraldo niet kwam omdat hij niet meer in de trolls clan zat. Hmmm.
Maar toen kwam de ommekeer. Een bewijs dat sommige trolls meer zijn dan clanleden maar misschien zelfs vrienden. Mcbeerten en dinger zochten en vonden een oplossing om pyro mee naar de lan te krijgen. Hem namelijk gaan oppikken in Nederland en ehem dus ook terug naar huis te doen. Mooie daad voor een dom clanlid. Na een aanval van mij en crank @ feraldo besluit feraldo om ook nog maar is mee te gaan met de trolls naar een lanparty. Yes Yes Yes 8 man dat is minder dan anders maar toch terug mooi aantal. Dag voor gemalan krijg ik telefoon van Xazzi, werken is altijd de spelbreker en dus kon ook xazzi zich niet vrijmaken voor deze lan. 7 man dan maar. Lucy, Jojo, Crank, Feraldo, McBeerten, Dinger, Pyro met deze 7 man gingen we aantreden voor de gemalan. Normaal gezien vanaf zaterdag maar doordat ik dacht de er meer nederlanders gingen komen dus geregeld dat we vanaf vrijdag al in de lanzaal konden plaatsnemen. Door omstandigheden hebben de dit gedaan met lucy, crank, jojo, en feraldo. Na het plat gezever tussen de trolls en de Admins (brucken) @ gemalan toch maar eens begonnen met alles op te zetten. Zaterdag morgen kwamen heeeel vroeg dinger, Mcbeerten en pyro al aan. Natuurlijk het traditionele High Five gezwaai J Het opzetten van alles kon dus terug beginnen. Dinger zijn Multimedia bak fungeerde als server voor BF2 en voor TS. Dan maar eens begonnen met gamen
De eerste compo was CSS waar dat wij spijtig genoeg niet aan konden deelnemen en dus ook geen prijs wonnen L.
De volgende compo was COD2 TDM en aan deze compo wouden we wel eens deelnemen.
Met een gunstig resultaat zo te zien. Voor de eerste keer dat de meeste trolls dit spel speelden direct gelanceerd naar de 3de plaats. Oef De eerste beker is binnen dacht ik. Want ik voelde dat de tegenstand zwaarder, sterker was geworden.
Dan volgde de funcompo
Dit was op de XBOX 360 en het spel was eumh euhm euhm DOA 4 denk ik :p
Voor de meeste trolls was dit niet zo een goed idee om daaraan deel te nemen :p
Maar voor crank en jojodep leek het wel te lukken. Crank haalde de 4de plaats en jojodep een verdiende 3de plaats. Hmmm dacht ik das dan de 2de beker die we hebben. Begint toch al wat te stijgen onze kansen J
De laatste compo van zaterdag was de BF2 compo.
Eigenlijk kort verhaal :p
2 matchen gespeeld en 2 keer de tegenstand vernederd J
Nouw jah vernederd :p
Waren zware cijfers maar wat wil je van een PRO BF2 clan op rust J
Yes Yes Yes de 3de beker is binnen Wooooooooot
Zaterdagnacht 3 – 4 uur. Slaaptijd J
Zondagochtend hmm zachte zon op ons gezicht.
De batterijen waren opgeladen voor wat nog volgen moest.
UT2004 en TMN.
UT2004
Doordat we vorige editie deze compo hadden gewonnen moesten we nu toch ook terug presteren. Nouw moeten hoeft het niet, het is meer willen J
1ste match hard bevochten zege tegen GEMA1
2de match makkelijke zege tegen GEMA2
3de match makkelijke zegen tegen =/
Finale terug hard bevochten zege tegen BIO
OMG 4de beker J
Woot woot woot woot
TMN
Hmmm nog nooit iemand een beker gehaald voor deze compo.
Maar nu hadden we crank mee :p
Onze pro TMN racer J
7 mappen waar dat de eerste 10 punten kregen.
Het begin verliep moeilijk, geen enkele troll in de top 10.
Maar na deze map waren we opgewarmd.
Lucy (ikzelf dus :p) en crank snelden naar voor en konden niet meer verwijderd worden uit de resterend top 3 plaatsen.
Met als resultaat dat Crank de 3de plaats innam en ik de 2de plaats
Omg omg omg de 5de en 6de beker zijn binnen.
Hmmm nouw das netjes :p
Maar voor wie zijn al die mooie prijzen die daar op die tafel staan?
TOMBOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja ja het moment waar iedereen op de gemalan op aan het wachten was.
De tombola, en ook daar vielen we in de prijzen.
Feraldo, met een Externe HD behuizing
Lucy met surroundsysteemtje
Pyro met de laatste nieuwe Chieftec case
Crank met de hoofdprijs, het grote surroundsysteem van Logitech
Het afscheid was weer nabij.
Maar met een goed gevoel sloten we dit hoofdstuk van ons groot lanboek J
Gemalan zat erop en we vielen weer in de grote prijzen.
De bekers zijn eerlijk verdeeld.
Iedereen is met een prijs naar huis.
Allemaal met een mooi souvenir van deze gemalan.
Nogmaals mijn dank aan alle trollen die aanwezig waren en tot de volgende lanparty
Greetz Lucy
Verslag GEMALAN 9
-
ja inderdaad het was een goeje lan veel gelachen en ook goed gespeeld door de TROLLS. we waren allen in topform (CRANK???) soms ook niet, lol.
maar aan de bekers te zien is het toch allemaal goed verlopen he, en de hoofdprijs winnen dat was supper. bij deze ga ik afsluiten en hopelijk tot op de volgende LAN en misschien met dan toch met wat meer TROLLS!!!
maar aan de bekers te zien is het toch allemaal goed verlopen he, en de hoofdprijs winnen dat was supper. bij deze ga ik afsluiten en hopelijk tot op de volgende LAN en misschien met dan toch met wat meer TROLLS!!!