Flaming dog LAN 6 t/8 juli in Delft.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Flaming dog LAN 6 t/8 juli in Delft.
Manne kijk eens hier naar.
We zitten in een gamers put van jewelste door dat getreuzel van Activision met ETQW release.
Voor mij en lucy geen reden om even niets te doen, er mag gewerkt worden binnen de clan.
Een LAN voldoet prima tussentijds als heating element, dus ben ik gaan researchen en kwam deze kandidaat tegen:
http://www.flamingdog.eu/
Ikzelf heb me ingeschreven en gekeken wat er zoals wordt gespeeld.
Ik zag direkt al dat bijv bf2 er als fun compo wordt gedraaid en ook dat nieuwe warsow.
Deelnemers tot 500 man, slaapplekken en zelfs een bioscoop.
Ist wat?
We zitten in een gamers put van jewelste door dat getreuzel van Activision met ETQW release.
Voor mij en lucy geen reden om even niets te doen, er mag gewerkt worden binnen de clan.
Een LAN voldoet prima tussentijds als heating element, dus ben ik gaan researchen en kwam deze kandidaat tegen:
http://www.flamingdog.eu/
Ikzelf heb me ingeschreven en gekeken wat er zoals wordt gespeeld.
Ik zag direkt al dat bijv bf2 er als fun compo wordt gedraaid en ook dat nieuwe warsow.
Deelnemers tot 500 man, slaapplekken en zelfs een bioscoop.
Ist wat?
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
-
-
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
wat lees ik daar op die flaming dog dinges :
die kennen we toch nog van erges? http://www.e-sportbond.nl/E-Sport Bond ondersteunt Allround Kampioenschap
DELFT (van onze redactie)—De Nederlandse Electronic Sport Bond heeft besloten om het Allround Gaming Kampioenschap te ondersteuen. Alle toermooien zullen voldoen aan de reglementen van de bond. Volgens de organisatoren is dit een belangrijke stap voor de status en de erkenning in de gaming scene van de titel.
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik had het wel gelezen, maar gewoon negeren die handel, we komen niet voor die e-sportbond maar voor de lol.
Andere doelstellingen zullen we maar zeggen, die heren zijn niet voor ons daar.
Ik had al gezegd dat ze ook bepaalde allround gamer kampioenschappen houden, daar is dat e-sportbond natuurlijk op afgekomen als vliegen op de stroop.
Pro gamer clubje aan het worden zo dat e-sportbond, precies zoals ik al voorspelde, niet voor de normale clan.
Andere doelstellingen zullen we maar zeggen, die heren zijn niet voor ons daar.
Ik had al gezegd dat ze ook bepaalde allround gamer kampioenschappen houden, daar is dat e-sportbond natuurlijk op afgekomen als vliegen op de stroop.
Pro gamer clubje aan het worden zo dat e-sportbond, precies zoals ik al voorspelde, niet voor de normale clan.
God provides, Men decides...
-