INSURGENCY
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
INSURGENCY
http://www.insurgencymod.net/
niets nieuws deze mod, de meeste kennen hem denk ik wel maar hij is de laaste tijd flink verbeterd. Het spel draait nu stukken beter en er zijn ook een aantal nieuwe mappen bij gekomen. Ook wordt deze mod nu sinds 4-10 via steam aangeboden wat er gelijk voor heeft gezorgd dat het aantal servers(meestal waren dat er 4 a 5) omhoog is geschoten en er nu dus veeeeeel meer servers en spelers beschikbaar zijn
Zeker wie van Hardcore houdt bij COD zou dit eens moeten proberen want in mijn beleving is dit een betere versie daarvan, iig qua wapen handling.
en ach, TIS GRATIS!
niets nieuws deze mod, de meeste kennen hem denk ik wel maar hij is de laaste tijd flink verbeterd. Het spel draait nu stukken beter en er zijn ook een aantal nieuwe mappen bij gekomen. Ook wordt deze mod nu sinds 4-10 via steam aangeboden wat er gelijk voor heeft gezorgd dat het aantal servers(meestal waren dat er 4 a 5) omhoog is geschoten en er nu dus veeeeeel meer servers en spelers beschikbaar zijn
Zeker wie van Hardcore houdt bij COD zou dit eens moeten proberen want in mijn beleving is dit een betere versie daarvan, iig qua wapen handling.
en ach, TIS GRATIS!
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Niet helemaal mijn ding dit Insurgery.
Ik ben de halflife engine teveel ontwend denk ik, of ik wordt al teveel verwend met de grafische pracht van nieuwere engines.
Veel moeite met de manier van bewegen, dit zal meer tijd vergen, eigenlijk meer dan ik er aan kwijt wil.
Wordt het even niet voor me.
Ik ben de halflife engine teveel ontwend denk ik, of ik wordt al teveel verwend met de grafische pracht van nieuwere engines.
Veel moeite met de manier van bewegen, dit zal meer tijd vergen, eigenlijk meer dan ik er aan kwijt wil.
Wordt het even niet voor me.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
nou, na cod5, en nog een 5 tal andere nieuwe games.
maar naar de shop getogen en HL2 op gepikt.
en buitenom het door me zelf gekweekte weerstand voor het consept,
moet ik zeggen dat het me zeer veel mee valt
ik kwam iets tegen als een spaycan tag wat ik herinerde uit verhalen van Q en El.
voor iets wat 10 jaar oud is, toch zeker een tijdloos iets.
/me gaat mods zoeken
maar naar de shop getogen en HL2 op gepikt.
en buitenom het door me zelf gekweekte weerstand voor het consept,
moet ik zeggen dat het me zeer veel mee valt
ik kwam iets tegen als een spaycan tag wat ik herinerde uit verhalen van Q en El.
voor iets wat 10 jaar oud is, toch zeker een tijdloos iets.
/me gaat mods zoeken