Ja er zit wat schot in de Battlefield zaak.
Na het in mijn ogen al geflopte BF Hero's komt volgende week al de console versie van BF1943.
De pc versie laat nog even op zich wachten vanwege (ik heb dat maar via geruchten gelezen) grafische finetuning.
Plaatjes?
Hier wat linkjes met wat gegevens om een beetje in de mood te raken:
http://www.battlefield1943.com/faq
http://www.bf1943.com/
Wat mij persoonlijk opviel is dat er geen commander komt, das al mooi eigenlijk.
Ik heb het nog niet gelezen ergens, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat er geen mogelijkheid bestond voor mods.
Eerlijk gezegd kan ik dat niet erg vinden, al zullen de meningen wel verdeeld zijn.
Ik ga voor een game waaraan es niet geknoeid kan worden door de pro scene
BF 1943 komt volgende week voor consoles, pc komt iets later
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
BF 1943 komt volgende week voor consoles, pc komt iets later
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- [DR]Supernova[NL]
Re: BF 1943 komt volgende week voor consoles, pc komt iets later
Er is wel een soort arty wat men kan besturen, weet alleen niet of dat voor iedere speler beschikbaar is of alleen de commander.
vanavond maar eens de x360 trail proberen
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Hier wordt ik een beetje droevig van, temeer omdat gamer.nl ook dit meldde:De PC-versie van Battlefield 1943 is uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2010. Dit maakte producent Gordon van Dyke bekend tijdens een interview met G4tv.com.
Battlefield 1943 zou oorspronkelijk volgende maand op de PC moeten verschijnen, maar ontwikkelaar DICE liep tegen enkele problemen aan.
Van Dyke: "We hebben nog geen spel op de PC uitgebracht dat gebruik maakt van de Frostbite-engine, dus er ontbrak al een basis tijdens de ontwikkeling. Daarnaast kwamen we steeds meer uitdagingen tegen en dat heeft ertoe geleid dat we het spel hebben uitgesteld tot het eerste kwartaal van 2010. [..] Het is de juiste beslissing, om kwaliteitsredenen, om de game niet voor deze tijd uit te brengen."
Blijkbaar hebben mensen nu al weer de exploits ontdekt, dat geeft ook al vertraging voor de pc versie.Producer Gordon van Dyke heeft aangegeven dat er voorlopig nog geen plannen zijn om nieuwe speelvelden te ontwikkelen voor Battlefield 1943. De nadruk ligt bij DICE op het afronden van Battlefield: Bad Company 2.
"We moeten bedenken wat het beste is voor de gemeenschap. Wat het beste is voor de franchise", aldus Van Dyke. Wel wordt er door de ontwikkelaar hard gewerkt om de bug te elimineren die ervoor zorgt dat squads met vrienden opgedeeld worden. Van Dyke verwacht hier spoedig een oplossing voor gevonden te hebben.
Van drie naar vier
Battlefield 1943 werd uitgebracht met drie speelbare levels. Het vierde level, Coral Sea, werd snel na de release vrijgespeeld door Xbox 360- en PlayStation 3-spelers in een wedstrijd waarin de gemeenschap van beide consoles uitgedaagd werd om 43 miljoen kills te maken.
De multiplayershooter kwam in juli uit voor Xbox 360 en PlayStation 3. Onlangs werd de PC-versie uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2010.
Hoewel het natuurlijk een tussendoortje is voor battlefield bad company 2 en battlefield 3, had ik hem nu toch wel graag gezien.
Fuck consoles.
God provides, Men decides...
- The_Wounded
Re: BF 1943 komt volgende week voor consoles, pc komt iets l
Een jaar later en nog steeds niks he
Re: BF 1943 komt volgende week voor consoles, pc komt iets l
Ach deze game hoef ook echt niet te hebben, slappe remake van 1942, en dan ook nog maar een paar maps :S echt een xbox live arcade game.