Mohaa open beta vanaf 4 oktober 2010

Demo's, previews, reviews
Post Reply
Child_of_Q
~HeadTroll~

Mohaa open beta vanaf 4 oktober 2010

Post by Child_of_Q » 03 Oct 2010 21:55

In het verlengde van BFBC2 maken de ontwikkelaars (DICE) ook het multiplayer deel van Mohaa.
Het zal niet veel schelen tov BC2, alleen hebben ze in dit spel wel de netcode en het gedoe rondom de hitboxen weten te verbeteren.
Mocht dit goed doorwerken, dan was het de bedoeling dat dit ook zo zou worden gemaakt voor BC2.
Om es te gaan rondneuzen in Moh, hier de link naar de beta download:
http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta

Het is een open beta die duurt vanaf 4 oktober t/m 7 oktober, tis even proeven zeg maar.
Ikzelf heb hem gedowload via steam, dat ging soepel.
Of ik het spel ga halen, daarover nu al iets zeggen is nog wat vroeg, de beta moet wel heel goed smaken dan.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Re: Mohaa open beta vanaf 4 oktober 2010

Post by Vannos » 03 Oct 2010 23:31

hmm, ik wacht nog even af als hij echt uitkomt.

heb eigenlijk de spellen van moh nooit zo graag gespeeld vond het zelf vrij snel vervelen tenminste de versies die voor de moh zitten dan.

ik wacht het af Q :D

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 05 Oct 2010 12:05

mijn eerste indruk is niet echt positief. Vind het maar behoorlijk achterhaalde gameplay. De mappen zijn zo smal dat je telkens het idee hebt door een flessenhals te gaan. Amper mogelijkheden tot creatief spel. Wie het eerst op het beste plekje zit tikt de meeste af. Het aantal hits dat je kan hebben mag van mij ook wel iets omhoog want nu is het echt tikkertje, geen kans om te herstellen als je niet als eerste spot. Wapens voelen wel lekker aan.

Ben nog niet onder de indruk, als ze hier al een hun tijd aan besteed hebben hadden ze dat wat mij betreft beter in BFBC2 kunnen steken, veeeel beter game.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 05 Oct 2010 20:24

Ik heb gisteren de beta gespeeld samen met McBeerten en TheWounded.
Indrukken te over, enkele goeie (niet alles is slecht in Moh), maar meer slechte indrukken.
Eerst maar het goede.
De hitboxes lijken op maat, je krijgt iets geschoten waarop je mikt en je hoeft niet perse je hele clip te legen op iemand.
De serverbrowser werkt prima, vrienden joinen gaat makkelijker dan bij bijv BC2.
Server latency was in orde, geen noemenswaardige lag meegekregen.
De wapens geven een goed geluid en bijv de terugslag van een wapen is wel goed weergegeven.

Dan maar direkt het slechte ook, helaas is dit lijstje nu al langer.
De elite versie van de sniper is uber, totaal unbalanced.
Ik werd in eigen spawn met 1 schot afgemaakt vanuit vijandelijke spawn door een sniper.
En niet alleen hoor, ze vielen bij bosjes naast me neer de mensen.
Das niet ok.
Ten tweede is het gewoon Cod ala 2005, maar dan in het overwegend blauw en blurry.
De bewegingen zijn wat houterig, animaties ook weer ala 2005.
Knive kills is net zoals bij de eerdere versies van BC2 zo makkelijk, je trekt een mes en blijkbaar veroorzaak je zoveel vacuum dat je tegenstander van meters ver op datzelfde mes gezogen wordt.
De muziek was bagger, blijkbaar sluitpost op de begroting, niks opzwepend, dreigend of zoals bij BF2 gewoon lekker klinkend.
De mappen zijn chaotisch, opfors komen al direkt bij begin van het spel vanuit alle hoeken en gaten.
Teamplay zul je niet vinden, het is een arcadisch console ding dat ikzelf nog niet eens gratis zou willen hebben.

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 06 Oct 2010 21:17

k k

ivm dat men moederboard rma is naar asus. zit ik ff zonder main rig.

dus dan maar beta op laptop 2x1700mhz met een 7800gt-m....

op low gaat het wel, maar das geen eyecandy. en na 10 minuten was de gfx

100 gr. dus ik zat wat onrustig met gare plek in me bovenbeen ;)

brakke sound, ik kan der verder nog niks over zeggen.
Image

Image

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 18 Oct 2010 15:14

momenteel bezig met de single player.

moet zeggen dat het me wel bezig kan houden, niet zo mindblowing als singleplayer van cod mw. maar wel realistiser AI is niet altijd slim bezig, (kijken de verkeerde kant op).

of de multi iets is geen idee, maar ik ga hem ff nog niet aanschaffen.
Image

Image

The_Wounded

Post by The_Wounded » 23 Oct 2010 18:54

beta geprobeerd maar dat word hem niet, geef ik liever 15 euro uit voor BC2 vietnam addon
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 23 Oct 2010 19:46

Dat is ook exact mijn idee, aangezien er nogal wat bugs worden weggeruimd in die add-on.
Gameplay is wel anders dan in de normale BC2, dingen gingen wat simpeler in de tijd van de vietnam oorlog.
Ik ga wat meer dan normaal aandacht geven ook aan deze add-on, mijn first love multiplay game ging ook over de vietnam oorlog.
De wapens zullen mij erg bekend gaan voorkomen.
Vollmer! AK47! M60! Steyr Aug! ....de laatste eh maar weer snel vergeten ;)

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 04 Nov 2010 21:10

EA: 'Medal of Honor voldeed niet aan onze kwaliteitseisen'
2 nov. 2010 14:59 / Gewijzigd 2 nov. 2010 14:59 / Door: Marcel Vroegrijk / 88 reacties / Bron: Eurogamer

Hoewel Medal of Honor geldt als een succesvolle herlancering van een franchise voor Electronic Arts, voldeed het spel niet aan de kwaliteitseisen van de uitgever. Dit meldt Patrick Soderlund, manager van EA's schiet- en racespellen.

Hoewel Soderlund geen commentaar wil geven op de behaalde verkoopcijfers van het spel, vond hij wel dat Medal of Honor kwalitatief beneden de standaard lag die het spel voor een dergelijke titel stelt. "Om succesvol te zijn binnen dat genre, moet je met een game komen die echt heel sterk is. Toch wordt Medal of Honor in zekere zin strenger beoordeeld dan zou moeten. Het spel is beter dan dat."

Signaal
"Ik ga zelf geen cijfer geven", aldus Soderlund. "Ik ben trots op wat voor spel het is geworden en op het werk dat het ontwikkelingsteam heeft afgeleverd, al denk ik wel dat de markt een signaal afgeeft dat het nog niet optimaal is. We moeten hen overtuigen dat we met iets beters op de proppen kunnen komen, zeker als we de concurrentie aan willen gaan. Daar zijn we heel erg op gebrand en daar werken we dan ook naar toe. Ik zeg niet dat Medal of Honor een mislukking is, het is juist een succesvolle reboot van de serie."

Medal of Honor verscheen op 14 oktober voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC en speelt zich af in het hedendaagse Afghanistan, waar de geallieerde troepen een oorlog uitvechten met de Taliban. Spelers volgen een Amerikaanse elite-eenheid die de gevaarlijkste missies uitvoert. De verhalen van deze soldaten zijn fictief, maar er is inspiratie geput uit de levensverhalen van speciale troepen van het Amerikaanse leger.
Nou das dan ook weer helder...

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 04 Nov 2010 23:31

fijn dat ze nu een deel van die mislukking hebben overgezet naar BFBC2, hartelijk dank :x
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Post Reply