combat-arms
combat-arms
http://combatarms.nexoneu.com
on-line free game, punten zijn dollars en met dollars koopje weer wapens en upgrades.
aardig rappe rpg. paar rounds gedaan, kon er wel mee lachen.
on-line free game, punten zijn dollars en met dollars koopje weer wapens en upgrades.
aardig rappe rpg. paar rounds gedaan, kon er wel mee lachen.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
dit is dus iets waar ik zo'n 2 jaar geleden een beta van gespeeld heb.Een of andere Koreaanse ontwikkelaar, toen kon je die beta nog over de hele wereld draaien, daarna kwam er een regio lock op en kon je alleen in Azie en Noord Amerika spelen. Europa was uitgesloten, tot nu blijkbaar. Gaven toen al aan dat er een EU versie kwam. Q had het er laatst ook over maar dat was toen de gelockte versie. Deze heeft ook andere mappen want ik heb hele andere mappen gespeeld. Tis opzich wel leuk voor een gratis spelletje maar uiteindelijk willen ze wel centen verdienen met dat buy systeem.
yup, maar dat buy systeem werkt nog niet voor EU.
op zich wel lachen van gastjes die geld gestort hebben voor een upgrade en er niks mee kunnen.
dat black market werkt nog niet in EU, zal wel komen maar dat is idd iets wat me niet aan stond.
je upgrades zijn maar 90 dagen geldig, dus als je een favo wapen hebt kan je blijven doneren.
op zich wel lachen van gastjes die geld gestort hebben voor een upgrade en er niks mee kunnen.
dat black market werkt nog niet in EU, zal wel komen maar dat is idd iets wat me niet aan stond.
je upgrades zijn maar 90 dagen geldig, dus als je een favo wapen hebt kan je blijven doneren.
- macendoes
- ~WijzeTroll~
Mini Transactiesgunnie nl wrote:
Battlefield heroes gaat op de zelfde manier ongeveer werken,
Basis spel kost niets zijn die "Mini Transacties" die het hem doen.
In de PC Gamplay zijn er al een paar artikels over verschenen, ook deze maand, staat zelfs een voorbeeld in:
een gewoon spel kost ongeveer 50 €
En in sommige van die "gratis spellen" zijn er al "donaties" geweest van 300 a 3000€ (moet het even terug opzoeken voor het juiste bedrag)
Dus beetje oppassen met die dingen.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Re: combat-arms
Met die minitransacties zit het toch net even anders.
Ik ben er even ingedoken aangezien ik dit spelletje een tijdje wil spelen.
Hier een verklaring waar ze op mikken:
Wat mij wel aantrekt is het stukkie hieronder:
Ik ben er even ingedoken aangezien ik dit spelletje een tijdje wil spelen.
Hier een verklaring waar ze op mikken:
Es kijken wat ze echt zeggen ingameFirst, Combat Arms will never cost a penny to play. Period.
Second, we believe that in any first-person shooter, being able to use real money to buy an uber gun sucks. It makes the game dependant on money and not skill (thus defeating the purpose of Free-to-Play), and skill is what a first-person shooter is all about. No point in competing if some new guy has a mystical weapon with magic bullets that always seem to find your head.
So, no unbalanced weapons will be bought with Nexon Cash. Ever.
If you're looking for the Golden Gun that will help you pwn everything with one shot, look elsewhere, because it's not here. Skills are not bought, they are earned.
You want that new, awesome weapon? Keep playing, and you'll eventually get it. All players will be on an equal footing weapon-wise (grenades included). We make money by selling the cosmetic items - stuff like shades, different uniforms, helmets, etc. Nothing game balance related is sold in the Cash Shop, and it's going to stay that way.
You won't have to pay a subscription fee either. Every single one of Nexon's games are Free-to-Play, and subscription free. You need a free Nexon Passport to play, and that's it. If you have one already, just download the client and start playing. In addition, don't expect to be bombarded with endless ads - we don't expect you to pay not to see them. We want gun clicks, not mouse clicks.
That's our promise to the player base, and we're going to keep it.
Wat mij wel aantrekt is het stukkie hieronder:
Het is geen grote community, maar das misschien nog wel leuk ook.
If you forget to bring it with you onto the battlefield, you've only got yourself to blame! Over 50 real world guns, from assault rifles, SMGs, to shotguns, are all at your soldier's disposal, along with secondary weapons such as different grenades, LAW rockets, and mines. In addition to weapons, your soldier can be tricked out with various camouflages, helmets, vests, and cosmetic items such as berets, bandanas and sunglasses. Every month new items will be added that can give you a new tactical advantage on the battlefield - so keep your eyes out for them!
All weapons can be additionally outfitted with attachments such as silencers, scopes, and extended magazines. Custom tailor your gun according to the needs of your mission!
Just because you're a soldier of fortune doesn't mean you have to go it alone! All the tools you'll need to build a top squad are at your disposal in-game, from managing applicants to putting up notices for your members. You'll also be able to easily find matches with other player clans through our Clan Match system, and battle to become the top mercenary outfit!
COMBAT ARMS is a live, constantly evolving game. Every month will bring new weapons and gear, new game modes, and new maps. Even after the game launches, we'll be listening to player feedback on what new content you'd like us to add. We'll also be hosting live events where you can win in-game items and other offline prizes.
Best of all, COMBAT ARMS is Free to Play. What does this mean? It means you'll never have to pay a cent unless you want to. What you get at game launch will always be available for free, and new free content will be added as well!
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Een ongelooflijk butt spel om alleen al te downloaden en installen.
Ik ben al drie dagen bezig om het maar te kunnen downloaden en nu ik het eindelijk heb geeft het registreren van een account al moeilijkheden.
Ik bedoel wat zit er voor rare karakters in de nick brandnetel?
Geen hoofdletters zelfs...
Ik blijf het proberen, al is het alleen maar omdat ik eigenwijs schijn te zijn.....
Ik ben al drie dagen bezig om het maar te kunnen downloaden en nu ik het eindelijk heb geeft het registreren van een account al moeilijkheden.
Ik bedoel wat zit er voor rare karakters in de nick brandnetel?
Geen hoofdletters zelfs...
Ik blijf het proberen, al is het alleen maar omdat ik eigenwijs schijn te zijn.....
God provides, Men decides...
- FriendlyFire
ik heb combat arms ook gespeeld een poosje en de game is goed maar vind het schieten soms gewoon oneerlijk zal wel aan mij liggen en sniper is erg overpowered in de game tot mijn mening
maar verder niet slecht voor een gratis online shooter
maar verder niet slecht voor een gratis online shooter