Ben lekker op weg, ben op het moment level 31 Smuggler/Gunslinger. Ik heb nu dus een subscription en tot 1 December krijg ik nu 12x xp voor al mijn class missies, je hoeft dus alleen maar class missies te doen wil je level 55 worden, dus ik ga er op dit moment redelijk snel doorheen. Maar de meeste content tot minstens level 40 had ik toch al wel gezien.
Ze hebben een aantal leuke dingen toegevoegd, zoals ik al eerder had gepost, housing in de vorm van strongholds, erg leuk, vanaf 5000 creds kun je al een apartment op Corusant kopen, door de introductie missie krijg je gelijk wat items om je stronghold te decoreren. De rest van deze decorations kun je of kopen, of verdienen door oa flashpoints te doen. Ook is er nu guildhousing, en je kunt als guild nu ook een groot guild schip kopen en inrichten, erg cool.
Starfighters/space combat, je hebt nu naast je freighter ook een starfighter, dit is dogfighting, ik ben er zelf nog niet aan begonnen, maar leuk dat ze het hebben toegevoegd, je kunt je schip upgraden en andere schepen met diverse rollen kopen zoals bombers.
Het is en blijft een echte themepark mmorpg. Ik heb daar nu meer vrede meer dan eerst, ik prober nu gewoon mijn class missies te voltooien en te levelen, Hoop straks op level 55 wat flashpoints te kunnen doen.
http://postimg.org/image/tqes4b04z/full/
Normaal foto toevoegen werk kennelijk niet meer op het forum, dan maar normaal linkje. Mijn character Raigedo op zijn TaunTaun op Tatooine