Payday 2 (4 player coop game)

Demo's, previews, reviews
Post Reply
e6r6i6c

Payday 2 (4 player coop game)

Post by e6r6i6c » 13 Jul 2014 13:07

hoi mensen, meeste van jullie kennen Payday denk ik wel, maar het valt me op dat zo weinig clanmembers deze game hebben. Terwijl het echt een hele leuke en uitdagende game is, met een hoop content. Ik zag laatst dat Totalnutz het spel nu ook speelt en heb het spel zelf ook maar weer eens opgestart.

Ik zelf heb het spel niet zo vaak nog gespeeld, en dat komt niet omdat het niet leuk is, maar dat komt omdat de online community niet erg leuk is, als ze zien dat je een laag level hebt dan word je vaak uit de game gekickt :( Dus het zou heel tof zijn dit samen te spelen met wat meer bekenden.

Anyway, 4 player coop, je hebt verschillende missies, je moet overvallen plegen op allerlei verschillende locaties, soms verdeeld over meerdere dagen/missies dit kun je doen op 2 verschillende manieren, je kunt rambo stijl binnen vallen, of je gebruikt stealth, en hierin ligt nu net de uitdaging. Je kunt een hele overval doen zonder dat de politie word gebeld, dit is echt moeilijk, maar geeft veel voldoening, je moet dan wel een goed team hebben, en goed communiceren. Je moet ook van te voren afspreken wie welke gear meeneemt, en of je dus een stealth run wilt doen, want dan moet je natuurlijk geen full balistic armor aantrekken, en moet je minder opzichtige wapens meenemen. Al met al zit er best veel tacktiek in.

Verder heb je dus een heleboel dingen die je kunt unlocken, wapens, wapen mods, masks, en andere gear, je hebt 4 verschillende skill trees/klassen maar die mag je mixen met elkaar, dus je zit niet vast aan 1 klassen.

Heb het spel al een paar keer gespeeld met mensen die al heel veel hebben gespeeld, helaas is dat wat saai voor mij, omdat ik dan vaak degene ben die er maar een beetje achteraan sukkel. Maar het lijkt me heel leuk om met wat mensen van de trolls samen dit spel te spelen, en gewoon dingen samen uitproberen.

Het spel kost via steam 28 euro, via kinguin (goedekope games, zelf goede ervaring met deze website) kost het spel 9.34 euro (koop een sandwich met een kop koffie en je bent het ook kwijt) worldwide edition, het spel is al even uit, en word nog ontzettend veel gespeeld, en er komen ook nog regelmatig patches uit, maar ook leuke dlc.

Ik hoop dat ik hiermee wat interesse heb gekweekt, het lijkt me echt een geweldig leuke game om serieus eens coop te spelen met jullie.
Image

e6r6i6c

Re: Payday 2 (4 player coop game)

Post by e6r6i6c » 19 Dec 2014 11:55

Spel is nu ook in de steam sale voor maar 9,79 en voor nog net geen 30 euro heb je een four pack, dus dan betaal je maar 7.50 voor dit spel.

Ben nog steeds van mening dat dit 1 van de betere 4 player coop games is. Er word van elke speler echt verwacht dat hij/zij weet welke rol je binnen het team moet spelen. Komt echt een hoop tacktiek bij kijken, vooral als je een stealth run wilt doen.

Weet haast zeker dat jullie dit een leuk spel gaan vinden, omdat het ook echt een uitdaging is om de verschillende heist op verschillende manieren te doen, maar ook op verschillende moeilijkheidsgraden.
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 21 Dec 2014 00:11

het is volgens mij een soort van Left 4 dead. Spel is alleen goed als je het coop speelt. Alleen spelen heeft geen nut. Erg tactisch spel.Ik denk wel dat het zeker zo leuk kan zijn als Left 4 dead. Als meer het willen spelen wil ik het wel aanschaffen. Aanbieding loopt nog tot 2 jan.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 28 Dec 2014 14:57

ik heb hem gekocht dusssssssssss kunnen we een keer los als er nog een paar zijn die de game hebben :mrgreen:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

e6r6i6c

Post by e6r6i6c » 28 Dec 2014 17:52

Okee harstikke tof Barticus, spreek me maar eens aan op steam of op irc, ken nog wel wat mensen die het spel ook hebben als we spelers te kort hebben :D
Image

Post Reply