eindelijk is het zover BATTLEFIELD

Demo's, previews, reviews
-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Re: eindelijk is het zover BATTLEFIELD

Post by -=TROLLS=-Barticus » 10 Mar 2010 04:00

voor mensen die denken, wat duurt dat laden lang voor je ingame zit. Dat komt omdat je pc in het bezit is van een prachtige ATI kaart. Combo tussen ATI en directX10 en 11, duurt lekker lang, Nvidia heeft het probleem niet, daarom hebben sommige spelers het objective al te pakken voor jij nog eens binnen komt vallen. Switchen naar directx 9 is soort van oplossing, je laad tijd wordt gehalveerd. Mij maakt het niet direct uit, ik heb liever dat het er wat lekkerder uit ziet maar irri is het wel. Komt niet vaak voor dat oudere kaarten in het voordeel zijn...

Wachten op een juiste driver dan maar :mrgreen:
Last edited by -=TROLLS=-Barticus on 10 Mar 2010 10:53, edited 1 time in total.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 10 Mar 2010 10:09

ja het ziet er prima uit, hiero met alles op max. en 8xMSAA, 16xAF, HBAO on.

maar ik ga eens kijken als ik wat minder in de eye-candy of het dat wat lekkerder aanvoelt.

ik vindt de handeling nog steeds swagy, en een volle clip in een vent recht tegen over je.. en 1 schot van hem en je ligt weer in de lucht te turen.
Image

Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 10 Mar 2010 21:00

Maak je geen illusies Gunn, gisteravond de eerste cheater gezien samen met enkele andere trollen.
De man noemde zich fox en dat was ie ook, had iets van 127 kills en 13 deaths.
Bij mij sprong hij in de lucht, schoot zonder te mikken en beng headshot.
Pothead kreeg de headshot toen die cheater achter een zee container stond en hem helemaal niet eens in zicht had...
Je bent vast en zeker iets dergelijks tegengekomen, spel is net een week uit, dat beloofd.
Old BF times again hihi :mrgreen:
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 10 Mar 2010 22:19

uhuh maar ik had het 10 x achter elkaar,

net als best player, best squad member en best sniper ronde af gesloten, dus er is nog hoop maar CQB... daar moet ik eerst wat fire power voor hebben.
Image

Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 10 Mar 2010 23:04

ik denk dat ze om bijvoorbeeld assault niet overpowered te laten zijn de hitboxes hebben getweaked. Bij assault maak ik het regelmatig mee dat ik een heel magazijn in iemand pomp die gewoon blijft staan, heel irri. In Hardcore mode klopen de hitboxes volgens mij veel beter. Volgens mij kan het verder zijn dat het lijkt alsof de andere partij maar 1 kogel gebruikt. Dit viel me bij COD laatst ook steeds op. Telkens leek het of mijn tegenstander maar 1 of 2 kogels schoot en mij al had maar keek je dan naar de killcam dan zag je dat ook hij bijna een heel magazijn gebruikte. Zal dus ook de connectie kunnen zijn.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 12 Mar 2010 00:55

kwam vandaag nog iets tegen. Ingame heb ik dus regelmatig het idee dat je een magazijn in iemand kan pompen maar dood gaan ho maar. Vond er een interessante discussie over op een EA forum in de UK. Kort gezegd heeft het te maken met het pre renderen ingame die niet in de pas loopt. Daarom denk je soms net in veiligheid te jumpen en toch ga je nog dood terwijl je al om de hoek bent. Anyway, in je ini file staat een render ahead limiet. Die schijnt er mee te maken te hebben. Ik heb die op 0 gezet(stond bij mij op 2) en moet zegen dat mijn eerste ervaringen positief zijn. Ik heb het gevoel veel beter te aimen en ook dat de kogels veel beter aankomen bij de ontvanger(altijd goed :mrgreen: ) ook heb ik veel minder een swaggy gevoel bij mijn speler.

Moet het nog grondiger testen en las ook dat sommige spelers juist meer problemen leken te krijgen na het aanpassen van de waarde maar het kan denk ik zeker geen kwaad om te testen want ik heb zeker het idee dat de hitboxes alles niet juist registreren.

http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... worse.html

:nerd:

edit: het lijkt inderdaad een stuk beter te werken nu die setting bij mij op 0 staat, game draait en voelt stukken beter, net een paar uur getest zonder probs en veel lekkere knife kills, mes voelt ook gelijk stukken beter aan.
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 12 Mar 2010 03:37

nog een tip(ze zijn allemaal gratis he :wink: )

zie je geen pings in je server lijst? Draai de game met admin rechten en je ziet ze wel.

Heeft bij mij wel als effect dat mijn Logitech G5 niet meer fatsoenlijk wil draaien, kan geen knop meer toewijzen. Iemand daar een oplossing voor?
Image

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 12 Mar 2010 09:36

ff geen antwoord op je G5 probleem, maar ben zelf bezig geweest met FOV instelling

staat geloof ik voor Field Of View, als je er op googled kom je hele verhalen er over tegen.

ik had al eens gemeld dat ik het zicht uit bv tank of scope zo benepen vondt beetje tunnelview achtig.

in je settings.ini VOF van 55 op 90 zetten veranderd de hele wereld.

maar der zijn nog honderden tweaks die je kunt uit voeren.

http://www.fragcast.org/?p=433 check deze maar eens, zit van alles tussen.
Image

Image

Post Reply