ArmA 2

Demo's, previews, reviews
Child_of_Q
~HeadTroll~

ArmA 2

Post by Child_of_Q » 07 Jun 2009 13:34

Owkee ik heb geprobeerd verschillen te vinden tussen OPFP2 en ARMA2 in de diverse filmpjes.
Wat lijken deze twee spellen toch op elkaar jemig.
ARMA2 lijkt iets speelbaarder, daar mag je tenminste nog teammates wegslepen voordat ze doodbloeden.
Moeilijke keuzes hoor in dit FPS segment, beide zijn prachtige games.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 07 Jun 2009 19:06

klopt , ik denk dat ze elkaar ook niet veel zullen maken. Komt toch al door de 2 strijd tussen beide ontwikkel teams die toch eigenlijk een beetje famillie zijn. Wilde ARMA2 eerst links laten liggen maar heb ondertussen al zoveel goeds gehoord over Arma 2 en gezien op you tube dat ik het momenteel niet kan verkoppen dat die k*t moffen hem nu al weer kunnen spelen en wij nog tot 19-6 moeten wachten. Ga deze zeker aanschaffen.
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Re: flashpoint2

Post by Child_of_Q » 21 Jun 2009 11:36

19-6 is verschoven voor ARMA2...
Dit heb ik meer gezien met games, ik denk aan bf2 en ETquakewars.
Nieuwe release zit een weekje verderop, althans zo is de verwachting.
Mensen die nu bestellen in de online winkel krijgen steevast 3 juli 2009 te zien.

Eind juli 2009 is ook genoemd als verkoopdatum voor OPF2.
hmmmmmmmmmm :x

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 21 Jun 2009 14:26

19-6 is inderdaad verschoven. Wordt nu 3-7 geloof ik in Nederland. Duurde mij te lang dus heb hem maar middels download aangeschaft, engelse versie. Speel hem nu 2 dagen en kan alleen maar zeggen , heerlijk. Ondanks dat het wel weer even wennen is aan het tempo en het feit dat je 300 verschillende knoppen hebt die moet gebruiken, speelt en ziet het er prachtig uit. Geniet weer eens van een game en hopelijk wordt het alleen maar beter zodra de ervaring groeit. Toppertje. :mrgreen:
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 22 Jun 2009 23:20

moet ik toch even delen: nadat ik net een uur bezig ben geweest een dorpje in te nemen zaten we daarna zonder transport naar het volgende objective 5,5km verderop. Vervolgens 10 minuten in een veld op mijn kont gezeten(dat kan in arma2) zitten chatten met nog 4 gasten met het zelfde probleem totdat er iemand met een truck uit een basis was komen rijden om ons op te halen en naar het volgende punt te rijden. Nog nooit eerder meegemaakt in een game, lache. Laat volgens mij meteen zien dat spelers van dit type games meestal wat volwassener zijn en dat je soms wel geduld moet hebben. Gisteren heb ik een rondje van 4,5uur gemaakt voor de map af was en net ben ik na 3,5 uur gestopt, mijn eerste rondje was nog steeds bezig. Is dus zeker niks voor mensen met haast

Wat ik ook niet wist is dat je tijdens het spelen steeds een hogere rang krijgt en dan pas mogelijkheden krijgt om bijvoorbeeld te vliegen of een tank te pakken. Begin je een nieuw rondje , sta je weer op nul. Hoe langer je in het rondje speelt, hoe hoger je komt.

Game bevalt me zeer goed, hopelijk zijn er meer die straks ARMA2 proberen. :mrgreen:
Image

Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Post by Vannos » 22 Jun 2009 23:22

heb je een down linkje ?

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 23 Jun 2009 09:01

nou ik heb hem niet illegaal gedownload maar betaald gedownload, neem niet aan dat jij dat wil :wink:
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 23 Jun 2009 20:09

Ik wacht nog even op de demo (nog wel meer trollen ook vermoed ik) temeer omdat ik er altijd vol in ga als ik naar een spel overstap.
Ik heb nu wel een vraagteken, je zegt al dat een ronde wel een uurtje of 4 kan duren.
Wat gebeurt er met je als je tussentijds wordt afgepaft door bijvoorbeeld een evil sniper?

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 23 Jun 2009 21:03

als je wordt afgeschoten spawn je weer in bijvoorbeeld je main base. Iedereen moet een taak aan nemen en er zijn dus mensen die niks anders doen dan piloot spelen en die vliegen de heli's of transportvliegtuigen terug naar het objective dat je op dat moment aan het bevechten bent. Je stapt dus in(het liefst met andere gesneuvelden uit jou squad) en zodra je weer terug bent aan het front ben je gewoon een soort reinforcement en vecht je weer verder. Soms als er maar 2 heli's zijn kan het zijn dat je moet wachten tot hij terug is van het front. Zolang je in de server zit doet dood gaan niks aan je rang. Bij roe ga je wel terug in rang.

Eigenlijk is het gewoon een soort Bf maar dan in hardcore mode en zonder arcade insteek. Het feit dat het lang duurt voor je terug bent zorgt er voor dat je nog meer moeite doet om niet dood te gaan. Geeft echt iets extra's, die afstand.
Image

Waldow

Post by Waldow » 24 Jun 2009 14:49

ik ga het me meteen aanschaffen als het spel uit is. :p
Image

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 25 Jun 2009 19:00

Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 25 Jun 2009 20:15

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 26 Jun 2009 07:59

hier nog de broodnodige ARMA2 info in de ARMA2 guide, snap je r niks van lees dit boekwerk...

http://ttp2.dslyecxi.com/
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Re: ArmA 2

Post by Child_of_Q » 27 Jun 2009 10:52

Indrukken na eerste avondje DEMO

Het is een stevige demo van 2.84 gigs, je bent even bezig :mrgreen:
Het installeert zich makkelijk behalve het feit dat je direkt kan beginnen met het updaten van je directx omdat het spel werkelijk de allerlaatste versie eist.

Grafisch is het spel niet wat je zou omschrijven als zijnde outstanding!, het doet er Bob Ross achtig aan, inclusief de lange uithalen met de schilderskwast en de oeverloos lange bosranden en grassen.
Nogal plat beeld ook en een blurr, je denkt echt aan een bril hoor, is weg te werken door een instelling aan te passen.
Tijdens het lopen merk je dat je 12 flessen wodka opgedronken hebt, zoveel headbob is echt niet normaal, je wordt er bekaf van.
Gelukkig kun je ook dat minimaliseren door een instelling, ik weet zeker dat iedereen dat doet.
Er zit een field manual bij de demo geleverd met alle knoppen die je nodig hebt, ehm dat zijn dus 6 pagina's alleen voor de knoppen.
Je speelstijl van BF2/COD4 kun je zo overboord gooien, hier moet je ietwat voorzichtiger zijn wil je verder komen dan base camp.
De plattegrond bevat enorm veel details, details die je als speler niet allemaal nodig hebt, het is nogal een chaos vind ik zelf, maarja het leger zal ze zo wel gebruiken.
Er wordt ingame af en toe coordinaten geroepen door soldaten als ze iets spotten, ik heb nog niet kunnen uitvinden hoe dat zichtbaar wordt op de kaart.
Er zit een bootcamp bij demo, je leert schieten, bewegen en nogal wat andere dingen, net zoals bijvoorbeeld in America's Army, al is het wel simpeler hier.
Door de grootte van de kaart verlies je je maatjes snel uit het oog tenzij je in dezelfde fireteam ingedeeld zit.
Ik heb twee spelmodi gespeeld gisteren.
Eerste was het innemen van een dorp inclusief strongholds en ander ongerief.
Tweede modi was een teamdeathmatch achtige ala cod/bf2 idee maar dan rustiger en van grotere afstand, ook in een dorpje.
Je krijgt bij deze modus gewoon telkens een ander wapen in je klauwtjes gedrukt en dan maar knokken eh.
Ik moet nog wat meer spelen om een algehele indruk te krijgen, beetje mixed feelings nog, het is wennen na het high level testosteron achtige COD4 :wink:

Waldow

Re: ArmA 2

Post by Waldow » 03 Jul 2009 08:03

ik ga straks eens in de winkel kijken. en als ik het tege kom ga ik het me zeker aanschaffen :p
Image

Post Reply