Age of conan
Age of conan
Ik heb dit spel tijdens de release gespeeld, toen zaten er nog aardig wat bugs in, en was een hoop content nog niet klaar. Nu had ik ff genoeg van wow, en heb ik besloten om Age of conan nog maar eens een kans te geven, nu moet ik zeggen dat me dat best wel bevalt. ik heb nu ook een kameraad en zijn vriendin zover gekregen om de trail uit te proberen, mischien is dat voor sommige van jullie ook een optie? Ik zit op de Aquilonia server, dus als mensen wat samen willen spelen, laat het me dan even weten
Re: Age of conan
Niemand ... Jammer, het spel is er echt flink op vooruit gegaan, je merkt ook heel erg goed dat er een behoorlijk instroom is van nieuwe mensen maar ook spelers die weer terug komen. 11 mei komt ook de nieuwe uitbreiding die er ook erg cool uitziet.
Mensen had ik al gezegt dat de trial versie GRATIS is? En dat er ook geen tijd restrictie aan verbonden is?
Wat houd jullie tegen?
Mensen had ik al gezegt dat de trial versie GRATIS is? En dat er ook geen tijd restrictie aan verbonden is?
http://www.ageofconan.com/trial/ Linkje naar de trial site, om het jullie nog makkelijker te makenThis trial allows you to play all of the content on Tortage Island - for as long as you want at no cost whatsoever. Please note that a trial account has some limitations to avoid 'spam' and 'gold farmers': you can not trade with others, use in-game mail, public chat channels and you can not post on the forums.
Wat houd jullie tegen?
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Driekwart jaar dit spel gespeeld vanaf start en behoorlijk uitgewoond ook, tegen de duizend uur aan besteed.
Ben ook in begin nog wat trollen tegengekomen in dit spel, zoals Iban, maar dat duurde niet lang.
Ik speelde in een pvp/rp server, maar roleplaying heb ik niet meegemaakt, wel ganking.
Ik was level 60 Tempest of Set en level 60 Necromancer, allebei Stygian.
Er zaten leuke dingen in totdat de patches kwamen, toen was het snel over.
Spreuken getweaked van de TOS (Tempest of Set) en Q kon inpakken met zijn level 60 TOS met zijn Column Lightning en improved lightning strike (ik had de lightning koers), maanden werk weg.
Om over Necromancer maar niet te spreken...(voer voor ongeveer alle andere klasses)
Mensen kozen guardian (tank) maar fungeerden echt niet zoals bedoeld, waren einzelgangers, overgrote deel van de mensen kozen Bear Shaman (semi tank), om dezelfde reden dat mensen in BC2 de M60 of GL40mm kiezen.
In teamverband is het erg vluchtig, zo ken je wat mensen zo zijn ze simpelweg wat anders gaan spelen, vriendschap duurt over het algemeen 1 abonnementje van 2 maanden.
Ik vond de servers erg leeg, je kon werkelijk minuten dwalen door het landschap zonder ook maar iemand tegen te komen.
Ik heb lopen harvesten op alles, deed ook aan gem cutting etc, totdat duidelijk werd dat je wel eerst even bij een guild moest aankloppen voor een beetje goed gemaakt artikel, mocht ik eerst wat echt geld dokken...idioten...
Er was een guild die zichzelf het doel stelde dat iedereen uit de server getreiterd diende te worden en dat lukte aardig met dat ganken.
Ik heb gehoord dat die guild er later uitgegooid is, das wel weer mooi.
Sry kan er niets moois van maken, ik heb gewoon veel slechte momenten meegemaakt in die pvp/rp server, ik wacht liever even op Starwars.
Ben ook in begin nog wat trollen tegengekomen in dit spel, zoals Iban, maar dat duurde niet lang.
Ik speelde in een pvp/rp server, maar roleplaying heb ik niet meegemaakt, wel ganking.
Ik was level 60 Tempest of Set en level 60 Necromancer, allebei Stygian.
Er zaten leuke dingen in totdat de patches kwamen, toen was het snel over.
Spreuken getweaked van de TOS (Tempest of Set) en Q kon inpakken met zijn level 60 TOS met zijn Column Lightning en improved lightning strike (ik had de lightning koers), maanden werk weg.
Om over Necromancer maar niet te spreken...(voer voor ongeveer alle andere klasses)
Mensen kozen guardian (tank) maar fungeerden echt niet zoals bedoeld, waren einzelgangers, overgrote deel van de mensen kozen Bear Shaman (semi tank), om dezelfde reden dat mensen in BC2 de M60 of GL40mm kiezen.
In teamverband is het erg vluchtig, zo ken je wat mensen zo zijn ze simpelweg wat anders gaan spelen, vriendschap duurt over het algemeen 1 abonnementje van 2 maanden.
Ik vond de servers erg leeg, je kon werkelijk minuten dwalen door het landschap zonder ook maar iemand tegen te komen.
Ik heb lopen harvesten op alles, deed ook aan gem cutting etc, totdat duidelijk werd dat je wel eerst even bij een guild moest aankloppen voor een beetje goed gemaakt artikel, mocht ik eerst wat echt geld dokken...idioten...
Er was een guild die zichzelf het doel stelde dat iedereen uit de server getreiterd diende te worden en dat lukte aardig met dat ganken.
Ik heb gehoord dat die guild er later uitgegooid is, das wel weer mooi.
Sry kan er niets moois van maken, ik heb gewoon veel slechte momenten meegemaakt in die pvp/rp server, ik wacht liever even op Starwars.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Wat is er dan mis met de Gameplay? Het is met dat betrefd echt een MMO met ballen, het is niet alleen maar vijandje aan klikken en skills spammen, er komt net iets meer bij kijken, en dat maakt Age of conan juist interesant.The_Wounded wrote:de gameplay?
@Child_of_Q tja elke mmo kent dat soort maatregelen wel, waarin er bepaalde klassen worden generfed, ik ken er iig geen 1 waar dat niet in is gebeurd, en dat is idd wel klote als dat net jou klasse treft. Verders hoort het ganken gewoon erbij, anders moet je niet op een pvp server gaan spelen, maar ik vind het juist bij de setting van Age of conan, erg goed erbij passen. Ik ben pas weer begonnen met spelen, en heb ook een nieuw character aangemaakt, en het viel me op dat het juist erg druk is nu in het begin gebied, en ook met mijn lvl 41 conquerer waarmee ik nu in het Noble district aan het questen ben lopen veel mensen rond, dus met de bezetting van de server is op dit moment niet zo heel veel mis, maar ze hebben dan ook een hele hoop servers gemerged, en dat merk je dan ook wel erg goed.
Tja ik kan niet anders dan positief zijn op dit moment, het spel voelt nu eindelijk een beetje af aan, veel nieuwe nuttige dingen zijn toegevoegd, en door mijn nieuwe hardware loopt het nu ook een stuk beter, al met al vermaak ik me best goed op dit moment. World of warcraft ben ik momenteel helemaal op uitgekeken. Maar goed ieder zijn ding Ik had het leuk gevonden om met wat bekenden wat rond te questen in Hyboria
Even een quick update, speel het spel nog steeds, en begin er steeds meer plezier in te krijgen, heb een nieuwe character opgestart, een khitan ranger, ben op het moment level 31, en ben aan het questen in het nieuwe expansion gebied, ben echt zeer onder de indruk.