Eindelijk!!!!
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
Eindelijk!!!!
hehe............eindelijk eens een keer op tijd met mijn vinger bij F9
HAHAHA...............ik cheaten, noob nummero uno HAHAHAHA
Je wil niet weten wat hij nog allemaal te melden had, maar ik leer het wel......ben zonder te bekken de server uit gegaan.................oke.............een beetje beschaafd bekken dan.
HAHAHA...............ik cheaten, noob nummero uno HAHAHAHA
Je wil niet weten wat hij nog allemaal te melden had, maar ik leer het wel......ben zonder te bekken de server uit gegaan.................oke.............een beetje beschaafd bekken dan.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
erm tis wel een pacifist eh.
Dit is gewoon mode in aao, het is heel normaal om eerst goed te gaan schelden en daarna pas kennis te maken met de medespelers.
Dit is gewoon mode in aao, het is heel normaal om eerst goed te gaan schelden en daarna pas kennis te maken met de medespelers.
Last edited by Child_of_Q on 12 Dec 2004 12:50, edited 1 time in total.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- [THDS]_Ignorer
je hebt ook al lekker veel schoten afgelostVas Gwarf wrote:oww het mooie is......ik heb helemaal geen kill ofzo want er staat nergens in het rood vas gwarf killed....etc.
HAHAHA
maar wordt inderdaad veel gekankerd de laatste tijd, komt natuurlijk ook wel door het aantal cheaters wat gegroeid is. het lijkt er nu echter op dat niemand meer normaal kan worden afgeslacht. als je iemand mooi omlegt ben je een cheater. tuurlijk.
p.s.: het is trouwens een ander geval als ze mij afknallen, verhoerde cheaters zijn het! ALLEMAAL!
gejat
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~
Tja, de klager heet: A.Pacifist .......... wat had je dan verwacht?
Pacifisten die zich bezig houden met games als AA.....het moet ook niet gekker worden.....
Overigens: Ik lees "Gwarf"....ik denk "Oeps, dat jasje"..........ga alsnog dat ding op de post doen man! Tegen de tijd dat je hebt is hij opnieuw in de mode dus zie het maar als een investering!!!
Hooah! ouwe cheater
Pacifisten die zich bezig houden met games als AA.....het moet ook niet gekker worden.....
Overigens: Ik lees "Gwarf"....ik denk "Oeps, dat jasje"..........ga alsnog dat ding op de post doen man! Tegen de tijd dat je hebt is hij opnieuw in de mode dus zie het maar als een investering!!!
Hooah! ouwe cheater
- [THDS]_Reelex
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
Ach unfi, ik weet dat hij in goede handen is dus ik maak me niet druk. Btw wanneer gaan we weer eens een friendly houden.[THDS]_Unforgiven wrote:
Hooah! ouwe cheater
- [THDS]_Unforgiven
- ~Haags-Dropje~