Tja ras echte belgen zijn hetMannekes Pis krijgen hun brand niet uit
Harelbeke-Twee jongetjes in Belgie hebben vergeefs geplast op een vuurtje dat ze hadden aangestoken en dat uit de hand begon te lopen.Ondanks de goedbedoelde bluspoging zette het vuur een leegstaande meubelfabriek te Harelbeke in lichterlaaie.De brandweer kwam met groter matarieel en voorkwam dat de brand oversloeg naar een naburige loods.
de Stentor,Dinsdag 4 januari 2005
Mannekes Pis
Mannekes Pis
dus als ik nu even materieel strafrecht raadpleeg dan is dit brandstichting. (art 511 Sw.) en wordt dit bestraft met een gevangenisstraf van 10 tot 15 jaar.
er is geen sprake van terugtrekking want het misdrijf was al voltooid ( de vlammen waren er) en dan nog, het mislukte toch.
was het bij nacht, dan wordt dit 15 tot 20 jaar art 513 Sw
dat ze de fabriek niet rechtstreeks aanstaken maakt nix uit, volgens art 517 Sw
Conclusie: Ze waren minderjarig en komen er waarschijnlijk vanaf met een gemeenschapsdienst van 20-200 uur
lang leve het belgisch strafrecht!
er is geen sprake van terugtrekking want het misdrijf was al voltooid ( de vlammen waren er) en dan nog, het mislukte toch.
Conclusie: Ze waren minderjarig en komen er waarschijnlijk vanaf met een gemeenschapsdienst van 20-200 uur
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
Xazziri wrote:dus als ik nu even materieel strafrecht raadpleeg dan is dit brandstichting. (art 511 Sw.) en wordt dit bestraft met een gevangenisstraf van 10 tot 15 jaar.
geen straf voor wildplassen?
<Child_of_Q> poep!
Re: Mannekes Pis
moet ik me hier dus bij voorstellen dat deze mannen wel even zouden voordoen aan die kleine jochies hoe je zo'n brandje uit-urineert?Mannekes Pis krijgen hun brand niet uit
Harelbeke-Twee jongetjes in Belgie hebben vergeefs geplast op een vuurtje dat ze hadden aangestoken en dat uit de hand begon te lopen.Ondanks de goedbedoelde bluspoging zette het vuur een leegstaande meubelfabriek te Harelbeke in lichterlaaie.De brandweer kwam met groter matarieel en voorkwam dat de brand oversloeg naar een naburige loods.
de Stentor,Dinsdag 4 januari 2005
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...