chatte met kitje

Off topic chatter here and ONLY here:D
gunnie nl
~OlieTroll~

chatte met kitje

Post by gunnie nl » 28 Apr 2009 14:06

ik: was ik weer
k: wat is brb
ik: be right back
k: oke ik denk die zit gewoon te boeren
ik: hahahaha
k: vond het al raar

ik: ff roken popje. burp
k: nu boer je wel
ik: hehe je had het in de gaten

haha fantasties
:lol:
Image

Image

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 28 Apr 2009 14:47

Nog niet eens zo raar gedacht. :D
Geef toe, het had een burbje kunnen wezen.

Je wil niet weten hoe vaak ik netlingo.com er in het begin op heb nageslagen.
ROFL?
FUBAR?
LMAO?

Ik had het er gisteren nog met Q over, ik ben doorgeslagen.
Neem nu bijvoorbeeld dat vogelgriepvirus H5N1... ik zie daar dus steevast de naam Hennie in.
Teveel L337 gelezen :oops:

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 28 Apr 2009 18:59

Je vrouw leest L33t waar het een echt virus betreft.
Neen ElektrA nogmaals het is geen computervirus, hoe vaak moet ik dat nog uitleggen.
Gaat niet goed met Ellie hoor :?
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 28 Apr 2009 19:04

Ik snap al die drukte ook niet over dat varkens/vogel/pandemoniumgriep ding... gewoon een viruskiller op loslaten, toch? :?:

ibaneez
~HippyTroll~

Post by ibaneez » 28 Apr 2009 19:07

hehe al die griepjes ook nu weer h1n1 :P

ik zie ze op werk allemaal voorbij komen hehe
mgoed word hard gewerkt aan een vaccin ;) wees gerust
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.

[DR]Supernova[NL]

Post by [DR]Supernova[NL] » 29 Apr 2009 12:26

ElektrA wrote:Ik snap al die drukte ook niet over dat varkens/vogel/pandemoniumgriep ding... gewoon een viruskiller op loslaten, toch? :?:
Hier wel, in Meggieko zijn er twee aan dood gegaan. Als dit overslaat naar een arm land :shock:
Image

macendoes
~WijzeTroll~

Post by macendoes » 29 Apr 2009 21:32

[DR]Supernova[NL] wrote:Als dit overslaat naar een arm land :shock:
Bedoel je België ?
Image

[DR]Supernova[NL]

Post by [DR]Supernova[NL] » 30 Apr 2009 11:15

macendoes wrote:
[DR]Supernova[NL] wrote:Als dit overslaat naar een arm land :shock:
Bedoel je België ?
Nee? Maar als je je aangesproken voelt?
Image

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 30 Apr 2009 17:02

Mac mag zich best aangesproken voelen, hij woont vlak over de grens bij Antwerpen en is zijn hele leven al Belg...
Lijkt me dat in arme landen er exponentieel meer mensen overlijden aan bendeoorlogen, sectarisch geweld of gewoon erbarmelijke leefomstandigheden.
Toegegeven in Belgie is het een bende soms en uit persoonlijke ervaring kan ik melden dat het rondom Antwerpen aardig kan smoggen.

Maar goed dit is spam, dan hier Q's duit in het spamzakje.
Ik zag van de week 3 zaken op tv die betrekking hebben over dit H1N1 virusje waarover ik me nogal verbaas.
Ten eerste die viroloog, die Ab Osterhaus vliegt van SBS6, naar RTL4, naar NOS, naar NET5 en zelfs naar de diverse kranten met zijn gewauwel, zelfs op internet, wat een hype om een virusje.
Typ even dit: h1n1 virus +viroloog in google en je weet waar ik over spam.
De virologen vliegen elkaar in de haren in de media, ze willen allemaal net zo mediageil zijn als die Ab Osterhaus.
Ik droom al bijna van die vent, kan ie niet een weekje bij Mac logeren?

Dan dat suffe mokkel op schiphol met haar monddoekje, ze wilde niet besmet raken.
Even lachen hoor, trek een boerka aan mens!
Virussen laten zich echt niet stoppen door een monddoekje, kijk als je een zieke een monddoekje voordoet heb je kans dat je verspreiding wat verminderd als ze hun longen uit hun lijf hoesten.
Besmettingen komen gewoon via het handje regelrecht in je neus of mond, pak even een boodschappenwagentje of deurkruk en je hebt je favo H1N1 virusje regelrecht .
Alles ontsmetten met desinfectia, mja ik zag beelden op tv van schoonmaaksters die met een soort dweiltje en alcohol de boel "ontsmetten".
Virussen doen de rugslag in alcohol, je hebt al speciale viricide middelen nodig om een virus te slachten hoor en die koop je niet even om de hoek.
Ook dat dweiltje hehehehe, tjonge wat doe je lang met een dweiltje als je de miep kraak methode volgt, prima verspreidingsbron voor allerlei microleven.

Ik zag beelden op tv van een hittecamera op diverse luchthavens, ze scannen mensen en als die een iets te hoge temperatuur vertonen worden ze meegenomen voor verder onderzoek.
Big brother is watching too many movies....
Je bent verkouden en je wordt tegen de muur gezet, handen op de rug en gefouilleerd op mogelijke gesmokkelde virus H1N1.

Godzamme de wereld is in de greep van de zoveelste hype.
Niet meer brb-en hoor gunnie, dan krijg je dit! :twisted:
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

McBeerten
~SlijmTroll~

Post by McBeerten » 30 Apr 2009 18:42

Child_of_Q wrote:Mac mag zich best aangesproken voelen, hij woont vlak over de grens bij Antwerpen en is zijn hele leven al Belg...
Lijkt me dat in arme landen er exponentieel meer mensen overlijden aan bendeoorlogen, sectarisch geweld of gewoon erbarmelijke leefomstandigheden.
Toegegeven in Belgie is het een bende soms en uit persoonlijke ervaring kan ik melden dat het rondom Antwerpen aardig kan smoggen.

Ik zag van de week 3 zaken op tv die betrekking hebben over dit H1N1 virusje waarover ik me nogal verbaas.
Ten eerste die viroloog, die Ab Osterhaus vliegt van SBS6, naar RTL4, naar NOS, naar NET5 en zelfs naar de diverse kranten met zijn gewauwel, zelfs op internet, wat een hype om een virusje.
De virologen vliegen elkaar in de haren in de media, ze willen allemaal net zo mediageil zijn als die Ab Osterhaus.

Dan dat suffe mokkel op schiphol met haar monddoekje, ze wilde niet besmet raken.
Virussen laten zich echt niet stoppen door een monddoekje, kijk als je een zieke een monddoekje voordoet heb je kans dat je verspreiding wat verminderd als ze hun longen uit hun lijf hoesten.
Besmettingen komen gewoon via het handje regelrecht in je neus of mond, pak even een boodschappenwagentje of deurkruk en je hebt je favo H1N1 virusje regelrecht .
Alles ontsmetten met desinfectia, mja ik zag beelden op tv van schoonmaaksters die met een soort dweiltje en alcohol de boel "ontsmetten".
Virussen doen de rugslag in alcohol, je hebt al speciale viricide middelen nodig om een virus te slachten hoor en die koop je niet even om de hoek.
Ook dat dweiltje hehehehe, tjonge wat doe je lang met een dweiltje als je de miep kraak methode volgt, prima verspreidingsbron voor allerlei microleven.

Ik zag beelden op tv van een hittecamera op diverse luchthavens, ze scannen mensen en als die een iets te hoge temperatuur vertonen worden ze meegenomen voor verder onderzoek.
Je bent verkouden en je wordt tegen de muur gezet, handen op de rug en gefouilleerd op mogelijke gesmokkelde virus H1N1.

:shock:
+++FEAR IS A MINDKILLER+++

Mobiuz

Post by Mobiuz » 30 Apr 2009 19:23

McBeerten wrote:
Child_of_Q wrote:Mac mag zich best aangesproken voelen, hij woont vlak over de grens bij Antwerpen en is zijn hele leven al Belg...

:shock:
OMG überlol!!! :lol: :o

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 01 May 2009 08:19

ik zei alleen maar "brb" :?
Image

Image

ibaneez
~HippyTroll~

Post by ibaneez » 01 May 2009 12:41

dr zijn medicijnen voor, vaccin is met 3 maand klaar goede resultaten behaald, plus het is dodelijk voor kinderen oude en zwakke mensen dus behalve Q zitten we allemaal veilig

onzin hype weer
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.

Waldow

Post by Waldow » 01 May 2009 19:18

ibaneez wrote:dr zijn medicijnen voor, vaccin is met 3 maand klaar goede resultaten behaald, plus het is dodelijk voor kinderen oude en zwakke mensen dus behalve Q zitten we allemaal
Dus Vannos moet ook maar oppassen dan :nerd:
Image

ElektrA
~Pin-UpTroll~

Post by ElektrA » 01 May 2009 19:40

gunnie nl wrote:ik zei alleen maar "brb" :?
Tja broer, kleine daden kunnen GROTE gevolgen hebben :nerd:

Post Reply