The trolls winnen een pot Necromunda
The trolls winnen een pot Necromunda
Ja ja je leest het goed, De trollen hebben vandaag een pot necromunda gewonnen Necromunda is een gamesworkshop boardgame, waarin diverse bendes het opnemen tegenelkaar in een grote Hive.
Mijn gang zijn de Orlocks en heb ze vernoemd naar de Trolls De gangleader heb ik vanzelfsprekend Child of Q genoemd, de twee heavies (mogen zware bewapening gebruiken) heb ik Ibaneez en The wounded genoemd, in totaal 4 normale gangmembers die ik Vanos, Gunnie, Zephyr en Mcbeeren heb genoemd en als laatste twee jongere gangmembers, ook wel Juves, heb ik e6r6i6c en Drakonen genoemd
En het verliep erg goed, de kill list is als volgt:
Child of Q: 1
Ibaneez: 2
vanos: 1
Mcbeerten: 1
e6r6i6c: 1
Helaas vielen er ook wat gewonden en doden, Vanos loopt vanaf nu mank, hij werd in zijn linker been geschoten. En het is heel treurig maar we hebben afscheid moeten nemen van Zephyr die een fataal schotwond opliep Maar hij stierf niet voor niks, The trolls hebben 2 bendes verslagen Zelfs als ik niet online ben, probeer ik de naam van The trolls hoog te houden
Necromundan wiki page http://en.wikipedia.org/wiki/Necromunda
Mijn gang zijn de Orlocks en heb ze vernoemd naar de Trolls De gangleader heb ik vanzelfsprekend Child of Q genoemd, de twee heavies (mogen zware bewapening gebruiken) heb ik Ibaneez en The wounded genoemd, in totaal 4 normale gangmembers die ik Vanos, Gunnie, Zephyr en Mcbeeren heb genoemd en als laatste twee jongere gangmembers, ook wel Juves, heb ik e6r6i6c en Drakonen genoemd
En het verliep erg goed, de kill list is als volgt:
Child of Q: 1
Ibaneez: 2
vanos: 1
Mcbeerten: 1
e6r6i6c: 1
Helaas vielen er ook wat gewonden en doden, Vanos loopt vanaf nu mank, hij werd in zijn linker been geschoten. En het is heel treurig maar we hebben afscheid moeten nemen van Zephyr die een fataal schotwond opliep Maar hij stierf niet voor niks, The trolls hebben 2 bendes verslagen Zelfs als ik niet online ben, probeer ik de naam van The trolls hoog te houden
Necromundan wiki page http://en.wikipedia.org/wiki/Necromunda
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Re: The trolls winnen een pot Necromunda
LoLOL
Geen idee wat het is, maar winnen is altijd goed.
Geen idee wat het is, maar winnen is altijd goed.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Het is een tabletop game, met miniaturen, je stelt een gang samen, je zet de hive op met allerlei kartonnen gebouwen, en vervolgens is het de bedoeling om jou bende tactisch op te zetten en te verplaatsen en de tegenstander overhoop te schieten
Elke gangmember heeft zijn eigen wapens en statistieken, en er word met dobbelsteen worpen gekeken of je iemand hebt geraakt etc etc. Komt nog wel een stuk meer bij kijken, maar dit is een beetje de basis van het spel
Speelde het vroeger best vaak, is al een redelijk oude game
Elke gangmember heeft zijn eigen wapens en statistieken, en er word met dobbelsteen worpen gekeken of je iemand hebt geraakt etc etc. Komt nog wel een stuk meer bij kijken, maar dit is een beetje de basis van het spel
Speelde het vroeger best vaak, is al een redelijk oude game
en wrm ben IK het weer die het loodje legt?
verdorie toch
verdorie toch
;_; Blijkbaar ben ik al retired? ;_;
- The_Wounded
Je bent t poppetje met t grote hoofd die niet te missen isZ3phyr wrote:en wrm ben IK het weer die het loodje legt?
verdorie toch
Als we binnenkort nog een pot doen, dan word jij de vervanger van ZephyrPyro wrote:;_; Blijkbaar ben ik al retired? ;_;
Hoop ik niet als eerste te sneuvelen
*Edit*
Helemaal niet eigenlijk
*Edit*
Helemaal niet eigenlijk
- FriendlyFire
he goed idee eric binnenkort weer eens een potje doen breng ik me scaly leger mee met alle
ondode troll members die jij hebt laten sterfen
zombies FTW
ondode troll members die jij hebt laten sterfen
zombies FTW
Hm.. ik 1 van de jonkies en niet een van de heavy gunners.. daar moet iets aan gedaan worden!
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
meeste kills
FUCK YOU ALL I OOOOOWWNNNNNN
FUCK YOU ALL I OOOOOWWNNNNNN
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.