The Gattering Of -=TROLLS=-
Final Poll voor The Gathering
THE GATHERING
(oftewell gooi alle TROLLEN op een hoop)
===============================================
Dit keer geen geld wat ik van jullie wil (nou) maar het volgende dus
Het is al weer enige tijd geleden dat ik het idee had om alle Trollen eens bij elkaar te laten komen om elkaar eens persoonlijk te kunnen ontmoeten
Zie http://www.trolls.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=194
Uiteindelijk kwam ons aller Elektra met het beste idee http://www.trolls.nl/phpBB2/viewtopic.p ... c&start=15
( de prijs Elleke een 3 daagse voetreis naar Rome is voor je geboekt)
het begin is dus gemaakt nu de Grand Finale dus.
gezien we niet allemaal op de gunstigste plaats wonen wilde ik nu aan jullie vragen wie wil er komen op 29 Juni in Den Haag
als we weten wie er komt is er de mogelijkheid om onder elkaar afspraken te maken dat men met elkaar mee kan rijden
Zoals Gwarf Korgie en ikke dus kunnen samen in een auto kan er dus nog een bij.
dus is het mogenlijk dat er meerdere mensen iemand onderweg kunnen oppikken
Nu dus de vraag wie komt er het duurt dan nog wel een dikke maand maar ik vind dat er nu duidelijkheid moet komen.
dus graag op korte termijn een antwoord van jullie
In Overleg met de directie heb ik het hier gepost (e-mailen is dus niet nodig) dus graag hier jullie ja/nee en wie er eventueel bereid is om iemand een lift te geven.
Groetjes Grandad
En???? Have A Live Be A TROLL
(oftewell gooi alle TROLLEN op een hoop)
===============================================
Dit keer geen geld wat ik van jullie wil (nou) maar het volgende dus
Het is al weer enige tijd geleden dat ik het idee had om alle Trollen eens bij elkaar te laten komen om elkaar eens persoonlijk te kunnen ontmoeten
Zie http://www.trolls.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=194
Uiteindelijk kwam ons aller Elektra met het beste idee http://www.trolls.nl/phpBB2/viewtopic.p ... c&start=15
( de prijs Elleke een 3 daagse voetreis naar Rome is voor je geboekt)
het begin is dus gemaakt nu de Grand Finale dus.
gezien we niet allemaal op de gunstigste plaats wonen wilde ik nu aan jullie vragen wie wil er komen op 29 Juni in Den Haag
als we weten wie er komt is er de mogelijkheid om onder elkaar afspraken te maken dat men met elkaar mee kan rijden
Zoals Gwarf Korgie en ikke dus kunnen samen in een auto kan er dus nog een bij.
dus is het mogenlijk dat er meerdere mensen iemand onderweg kunnen oppikken
Nu dus de vraag wie komt er het duurt dan nog wel een dikke maand maar ik vind dat er nu duidelijkheid moet komen.
dus graag op korte termijn een antwoord van jullie
In Overleg met de directie heb ik het hier gepost (e-mailen is dus niet nodig) dus graag hier jullie ja/nee en wie er eventueel bereid is om iemand een lift te geven.
Groetjes Grandad
En???? Have A Live Be A TROLL
Last edited by Grandad on 09 May 2003 14:06, edited 1 time in total.
The Gathering
tot op hede 4 X ja Q - Ellektra - Diesel - Black Fox
1 X Nee Dragonfire
1 X Nee Dragonfire
ff aan die ene zenuw van je knagen.
DROL!! start nu een nieuwe thread en maak hem in het algemene forum, of voor mijn part post je hem in de announcements van het publieke forum.
Je moet/wil zoveel mogelijk mensen bereiken, zorg dan ook dat je ze bereikt!
Zucht... mannuh... je moet zo ook alles voorkauwen.
DROL!! start nu een nieuwe thread en maak hem in het algemene forum, of voor mijn part post je hem in de announcements van het publieke forum.
Je moet/wil zoveel mogelijk mensen bereiken, zorg dan ook dat je ze bereikt!
Zucht... mannuh... je moet zo ook alles voorkauwen.
wordt ut nie onderhand is tijd een meetingpoint en tijdstip af te spreken ofzow? komt nu namelijk erg dichtbij. Ik heb geen idee dus anderen zullen dit moeten verzinnen. maar ik dacht laat ik het eens aanzwengelen
go ahead peeps
go ahead peeps
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
Wordt aangewerkt, maar rustig... we hebben nog ruim anderhalve week
Komend weekend ga ik mijn mobiele tel. nr posten in het prive (voor als je de groep niet kan vinden, vertraging onderweg hebt of de meetingpoint niet kan vinden en voor diesel die eerst hierheen komt.) en q gaat een plattegrondje met meeting point maken/posten.
Als dingen te vroeg gepost worden gaan ze ook weer vergeten worden, dus had dat weekje van te voren al een tijdje in gedachten.
De jongens die geen toegang tot prive hebben stuur ik dan ook ff een mailtje.
tijdstip... daar zeg je wat :/
Kep nog niet eens gekeken hoe laat het begon, ergens tussen 11:00 en 13:00 geloof ik.
Komend weekend ga ik mijn mobiele tel. nr posten in het prive (voor als je de groep niet kan vinden, vertraging onderweg hebt of de meetingpoint niet kan vinden en voor diesel die eerst hierheen komt.) en q gaat een plattegrondje met meeting point maken/posten.
Als dingen te vroeg gepost worden gaan ze ook weer vergeten worden, dus had dat weekje van te voren al een tijdje in gedachten.
De jongens die geen toegang tot prive hebben stuur ik dan ook ff een mailtje.
tijdstip... daar zeg je wat :/
Kep nog niet eens gekeken hoe laat het begon, ergens tussen 11:00 en 13:00 geloof ik.