Hoihoi
Hoihoi
Ik zal me even voorstellen,wie mij nog niet kent.
Ik ben Stephen 19 jaartjes jong,en ben nieuw in deze clan,op dit moment ben ik nog in trial period,maarja dat is maar 2 weken .
Mijn aao in game name is op dit moment -=[TROLLS]=-ghosty[T]
maar als jullie nieuwschierig zijn kunnen jullie mij op tracker opzoeken als ik online ben of niet.wan't in deze clan zijn veel nieuwschierige mensen,daar ben ik al achter gekomen
Stephen.
Ik ben Stephen 19 jaartjes jong,en ben nieuw in deze clan,op dit moment ben ik nog in trial period,maarja dat is maar 2 weken .
Mijn aao in game name is op dit moment -=[TROLLS]=-ghosty[T]
maar als jullie nieuwschierig zijn kunnen jullie mij op tracker opzoeken als ik online ben of niet.wan't in deze clan zijn veel nieuwschierige mensen,daar ben ik al achter gekomen
Stephen.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
Re: Hoihoi
hehe, goh hoe kom je daar nu bij. nee is gewoon interesse in wie ik gaten schiet hhahahaGhosty wrote:.wan't in deze clan zijn veel nieuwschierige mensen,daar ben ik al achter gekomen
Stephen.
Re: Hoihoi
Ghosty hehe, goh hoe kom je daar nu bij. nee is gewoon interesse in wie ik gaten schiet hhahaha
Je zal eerder bedoelen,hoe moet ik uit de buurt van die jongen blijven om niet gelijk met de grond gemaaid te worden.Geef niks je mag het rustig toegeven hoor gunnie
Ja en ook nog helemaal vergeten,De beste wensen jullie allemaal.
Je zal eerder bedoelen,hoe moet ik uit de buurt van die jongen blijven om niet gelijk met de grond gemaaid te worden.Geef niks je mag het rustig toegeven hoor gunnie
Ja en ook nog helemaal vergeten,De beste wensen jullie allemaal.