GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB HEM GEZIEN: KILL BILL
GENIAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jummie wat een film.
En wat een geruststelling voor me zeg.
Twee gasten staan aan haar bed als ze in coma ligt en meteen ging er een bepaalde gedachte door mijn hoofd...........wat blijkt.....niet alleen bij mij MUHAHAHAHAHA (humzzzzzz is dit nu wel een feit om trots op te zijn ?????)
Maar de film......je moet er van houden maar ik vond hem toppie, gimmie deel 2
GENIAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jummie wat een film.
En wat een geruststelling voor me zeg.
Twee gasten staan aan haar bed als ze in coma ligt en meteen ging er een bepaalde gedachte door mijn hoofd...........wat blijkt.....niet alleen bij mij MUHAHAHAHAHA (humzzzzzz is dit nu wel een feit om trots op te zijn ?????)
Maar de film......je moet er van houden maar ik vond hem toppie, gimmie deel 2
Cradle 2 the grave
Dit is een echte 'gangsta'-film met in de hoofdrol DMX (de 'beroemde' rapper.
Het verhaal is dat een groep gangsters een bank beroofd en hierbij een stel zwarte 'stenen' (diamanten) in hun bezit krijgen. Er is echter een taiwanese agent die deze stenen terug wil hebben en wil vernietigen omdat de stenen erg speciaal ziijn...
leuke film om te huren alleen af en toe een beetje onrealistisch (een kluisdeur opblazen met een kruisraket). goede actiescenes maar een beetje slap einde (het goede wint...)
een 7
Dit is een echte 'gangsta'-film met in de hoofdrol DMX (de 'beroemde' rapper.
Het verhaal is dat een groep gangsters een bank beroofd en hierbij een stel zwarte 'stenen' (diamanten) in hun bezit krijgen. Er is echter een taiwanese agent die deze stenen terug wil hebben en wil vernietigen omdat de stenen erg speciaal ziijn...
leuke film om te huren alleen af en toe een beetje onrealistisch (een kluisdeur opblazen met een kruisraket). goede actiescenes maar een beetje slap einde (het goede wint...)
een 7
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
Wie kent el mariacie (of zoiets)
Zo`n film met antonio banderas en een gitaarkoffer vol guns.
Nou ik heb net once upon a time in mexico gezien.
Een waardige opvolger van deze film, hij zou in mijn ogen zo van tarantino kunnen zijn, ja........zelfs bloedspatten op de camera lens.
Echt een aanrader...................maar dat wordt nog ff wachten want hij draaid pas vanaf februari in de bios geloof ik.
Jumzieeeeeeeeeeeeeeee
Zo`n film met antonio banderas en een gitaarkoffer vol guns.
Nou ik heb net once upon a time in mexico gezien.
Een waardige opvolger van deze film, hij zou in mijn ogen zo van tarantino kunnen zijn, ja........zelfs bloedspatten op de camera lens.
Echt een aanrader...................maar dat wordt nog ff wachten want hij draaid pas vanaf februari in de bios geloof ik.
Jumzieeeeeeeeeeeeeeee