2 Ghosts. slecht plan
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
2 Ghosts. slecht plan
Ok, dit is het verhaal!
..
.
Ok, ik vind dat de nieuwe ghost een andere nick moet zoeken want ja... dit is al de derde ghost (de 2e had makkelijk dat de 1e te kinds was mja.. )
dus stem voor of tegen!
..
.
Ok, ik vind dat de nieuwe ghost een andere nick moet zoeken want ja... dit is al de derde ghost (de 2e had makkelijk dat de 1e te kinds was mja.. )
dus stem voor of tegen!
Last edited by Tha_Burner on 03 Jan 2004 00:25, edited 1 time in total.
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
:/
hey et hoeft niet joh
(naam verzinnen dan, da hebben we al gedaan )
Ik denk wel dat het BETER is als je een nieuwe nick neemt want al die ghosts maken me duizelig je hebt 2 weken eh zie het maar als de Burny's Trial voor de Trial
als het niet lukt... nou .. dan zijn de rapen gaar
(al het bovenstaande is voorzien van een fleugje humor en moet op geen enkele manier serieus genomen worden)
hey et hoeft niet joh
(naam verzinnen dan, da hebben we al gedaan )
Ik denk wel dat het BETER is als je een nieuwe nick neemt want al die ghosts maken me duizelig je hebt 2 weken eh zie het maar als de Burny's Trial voor de Trial
als het niet lukt... nou .. dan zijn de rapen gaar
(al het bovenstaande is voorzien van een fleugje humor en moet op geen enkele manier serieus genomen worden)
ik heb er lang over nagedacht en er nare nachtmerry's van overgehouden,maar je zal het nooit geloven,Als ik ondertussen aangenomen ben in deze clan wat ik eigelijk nu al hoor te weten(trial tijd is voorbij) dan present ik mijn nieuwe naam naar......
doe eens een gok,juist goed geraden de helft is er mee eens dus waarom niet.Heeft me veel pijn en moeite gekost om deze naam te verwerken en te worden,,echt een tramatische trial tijd voor mij geweest
En het word...Sjaak ofcourse
I will own you all the time when i see or think about you,this is not a dream just the world what you know and you will be,dont think about me,because i will kill you all the time and you know that you have even 7 lives to go.Don't wasted it to me to kill you,,expecily for barticus i will defeat you that i have do already to the rest of the soldiers...Youre just a little rabbit and iam the hunter to kil you for my special cristmass dinner...
Sweet dreams barticus,,I will own you all the time,think about it,because there is one person the best soldier and that is me....Sweet dreams............
doe eens een gok,juist goed geraden de helft is er mee eens dus waarom niet.Heeft me veel pijn en moeite gekost om deze naam te verwerken en te worden,,echt een tramatische trial tijd voor mij geweest
En het word...Sjaak ofcourse
I will own you all the time when i see or think about you,this is not a dream just the world what you know and you will be,dont think about me,because i will kill you all the time and you know that you have even 7 lives to go.Don't wasted it to me to kill you,,expecily for barticus i will defeat you that i have do already to the rest of the soldiers...Youre just a little rabbit and iam the hunter to kil you for my special cristmass dinner...
Sweet dreams barticus,,I will own you all the time,think about it,because there is one person the best soldier and that is me....Sweet dreams............
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
uuhh
ik weet niet of ik hier zo blij van wordt -=TROLLS=-Sjaak
straks krijgen we nog -=TROLLS=-ome_henk.... doe nog maar een poging ghosty.
hebie kans dat ik in ieder geval op je vote
greetz gunnie nl.
(btw over die trialtijd dat is Q stuff,en die had iets anders aan zijn hoofd)
greetz gunnie nl.
(btw over die trialtijd dat is Q stuff,en die had iets anders aan zijn hoofd)
Re: uuhh
nee nee nee nee! dees is perfect!!!gunnie nl wrote:ik weet niet of ik hier zo blij van wordt -=TROLLS=-Sjaak
of je doet het net als grandad... die heet ingame lightning_X en in irc grandad. ook handig
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...