GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE
Ik neem aan dat jullie allemaal wel goede films heb gezien,Maar nog nooit een film die uitmuntend is als ik jullie hoor,Ga even wat jaartjes terug toen er een jongetje geboren werd die niet bepaald spraakzaam is en een verdomd goede schutter is.Het was de tijd van het Westen,Begint er al een belletje te rinkelen???Juist ja goed geraden de films van Clint Eastwood die zijn pas geweldig daar kan geen film tegen op nu niet en nooit niet,Iedereen heeft ze wel eens gezien en weet waar over ik praat,gewoon topfilms neem nou bijv: The Good The Bad And The Ugly een top film.Geweldig om naar te kijken,heb het ondertussen al een tich aantal keren gezien.Gewoon die blik is al angstjagend van hem
Maar ik denk dat jullie allemaal wel met me eens zijn,Anders is er toch niet iets gezond in je .
En kom niet met vragen:Waarom als die western films zo goed waren,Waarom worden die niet meer gemaakt dan
Nog een nieuwtje: Met kerst 2005 komt er een nieuwe AAP in die bios,namelijk KINGKONG...
Maar ik denk dat jullie allemaal wel met me eens zijn,Anders is er toch niet iets gezond in je .
En kom niet met vragen:Waarom als die western films zo goed waren,Waarom worden die niet meer gemaakt dan
Nog een nieuwtje: Met kerst 2005 komt er een nieuwe AAP in die bios,namelijk KINGKONG...
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
The Human Stain
...of hoe Nicole Kidman en Anthony Hopkin,s barslecht te casten. Alhoewel het idee achter de film zeer goed is hebben ze gewoon slecht uitgewerkt. Ik zou zeggen, ga er alleen naar kijken als je geld teveel hebt of ook wel eens iets minder goed wil zien
Calendar Girls
Ging ik met een paar vrienden naar toe, niet onmiddelijk met de grootste verwachtingen zo bleek. Een goeie alternatieve film over oudere dames die voor een goed doel een naaktkalender willen maken met alle problemen vandien.
Vol humor en een zéér gelaten sfeer
Scary Movie3
Zin om es vet en plat te lachen? Zeker naar deze gaan zien. Heb me goed geamuseerd al zijn die films eigenlijk echt geen top
...of hoe Nicole Kidman en Anthony Hopkin,s barslecht te casten. Alhoewel het idee achter de film zeer goed is hebben ze gewoon slecht uitgewerkt. Ik zou zeggen, ga er alleen naar kijken als je geld teveel hebt of ook wel eens iets minder goed wil zien
Calendar Girls
Ging ik met een paar vrienden naar toe, niet onmiddelijk met de grootste verwachtingen zo bleek. Een goeie alternatieve film over oudere dames die voor een goed doel een naaktkalender willen maken met alle problemen vandien.
Vol humor en een zéér gelaten sfeer
Scary Movie3
Zin om es vet en plat te lachen? Zeker naar deze gaan zien. Heb me goed geamuseerd al zijn die films eigenlijk echt geen top
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
Als iets een goedkope film is dan is het scary movie wel,,,een zeer slechte film geef het een 4 voor,omdat de verhalen gewoon uit andere films zijn geknipt,een goedkopere film als deze kan niet geproduceert worden,,
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
weer wat aan het rijtje toe te voegen.
Texas chainsaw massacre
mwuaaaa gaat wel, je moet er van houden.
Wrong turn
Slap
MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SCHOOL OF ROCK!!!!!!!!!!!!!
I LOVED IT, het einde was helemaal toppie. jummie jummie jummie............of kwam het door al die kleine kindertjes die er in mee deden (hehe) grapjeeeeeeeeeeeeeee[/img]
Texas chainsaw massacre
mwuaaaa gaat wel, je moet er van houden.
Wrong turn
Slap
MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SCHOOL OF ROCK!!!!!!!!!!!!!
I LOVED IT, het einde was helemaal toppie. jummie jummie jummie............of kwam het door al die kleine kindertjes die er in mee deden (hehe) grapjeeeeeeeeeeeeeee[/img]
IDD een goede film! zeker als je een beetje van de muziek houd:!:Vas Gwarf wrote:SCHOOL OF ROCK!!!!!!!!!!!!!
[veels te groot plaatje ]
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
niks voor mij dusDrakonen wrote:IDD een goede film! zeker als je een beetje van de muziek houd:!:Vas Gwarf wrote:SCHOOL OF ROCK!!!!!!!!!!!!!
[veels te groot plaatje ]
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...