GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE
Timeline
Film naar het boek van michel chriton (jurasic park).
Archeologen die aan een opgraving werken en van een "sponsor firma" leuke aanwijzingen krijgen.
Blijkt dat die firma een tijdmachine heeft die naar die plek in de geschiedenis gaat. Iemand komt vast te zitten in die tijd, en de achteologen gaan proberen hem te redden (omdat zij een beetje weten hoe ze zich moeten gedragen in die tijd).
Leuke film, met leuk einde.
(hoewel boek was toch net ff iets beter)
Film naar het boek van michel chriton (jurasic park).
Archeologen die aan een opgraving werken en van een "sponsor firma" leuke aanwijzingen krijgen.
Blijkt dat die firma een tijdmachine heeft die naar die plek in de geschiedenis gaat. Iemand komt vast te zitten in die tijd, en de achteologen gaan proberen hem te redden (omdat zij een beetje weten hoe ze zich moeten gedragen in die tijd).
Leuke film, met leuk einde.
(hoewel boek was toch net ff iets beter)
Amelie
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulin
http://video.movies.go.com/amelie/
Nu eens een film zonder bloed, darmen, meer bloed en ogen die worden uitgepeuterd. Geen geweld, schieten of ander mensonterend gebeuren maar liefde
Een leuke frisse franse film. Ik dacht van te voren dat het niks voor mij was maar ik von het het kijken meer dan waard. Ik geef hem een 8+
voor gwarf: Het begint met 15 spetterende orgasmes en ronddolende zaadcellen.
http://video.movies.go.com/amelie/
Nu eens een film zonder bloed, darmen, meer bloed en ogen die worden uitgepeuterd. Geen geweld, schieten of ander mensonterend gebeuren maar liefde
Een leuke frisse franse film. Ik dacht van te voren dat het niks voor mij was maar ik von het het kijken meer dan waard. Ik geef hem een 8+
voor gwarf: Het begint met 15 spetterende orgasmes en ronddolende zaadcellen.
Amélie is op zoek naar liefde, en de zin van het bestaan. Ze is een serveerster in het centrum van Montmartre, waar ze contact heeft met haar buren en klanten, alsmede met een mysterieuze foto-verzamelaar. Langzaam realiseert Amélie zich dat de weg naar geluk zich niet vanzelf zal openbaren, maar dat ze hier initiatief voor zal moeten tonen. Zij treft haar geluk door zich in te spannen voor het geluk van anderen.
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
The Passion of The Christ .
Tja............wat moet ik zeggen.
Pffffffffff zware zeer indruk achterlatende film.
Ik werd meteen opgefokt over die lui (joden en romeinen) en nu net dat dit volk er zo mee loopt te "showen" dat ze zo jezus fan zijn (denk aan vaticaan en de joden).
Wel raar hoor, kom we slaan eerst die goede man in puin, timmeren hem dan aan het kruis en gaan hem dan vereren. RARE MENSEN!!!!!
Maar de film is zeker de moeite waard, ongeacht het onmenselijke geweld wat er in voor komt.
pittig!!!!!!!!
Tja............wat moet ik zeggen.
Pffffffffff zware zeer indruk achterlatende film.
Ik werd meteen opgefokt over die lui (joden en romeinen) en nu net dat dit volk er zo mee loopt te "showen" dat ze zo jezus fan zijn (denk aan vaticaan en de joden).
Wel raar hoor, kom we slaan eerst die goede man in puin, timmeren hem dan aan het kruis en gaan hem dan vereren. RARE MENSEN!!!!!
Maar de film is zeker de moeite waard, ongeacht het onmenselijke geweld wat er in voor komt.
pittig!!!!!!!!
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
Man of Fire.
Met: Denzel Washington, Cristofer Walken, e.a.
Film gaat over ontvoeringen in mexico, corrupte wouten etc. Een aan lager wal geraakte ex militair wordt bodygard van een klein meisje.
Film begint een beetje sloom maar over de helft wordt hij goed en maakt het mindere bigin meer dan goed.
Blijkt ook nog eens een keer op een waar gebeurt verhaal gebasseert te zijn.
Zeker de moeite waard om te zien.
Met: Denzel Washington, Cristofer Walken, e.a.
Film gaat over ontvoeringen in mexico, corrupte wouten etc. Een aan lager wal geraakte ex militair wordt bodygard van een klein meisje.
Film begint een beetje sloom maar over de helft wordt hij goed en maakt het mindere bigin meer dan goed.
Blijkt ook nog eens een keer op een waar gebeurt verhaal gebasseert te zijn.
Zeker de moeite waard om te zien.