GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE
Tears of the sun gisteren gezien.
Gaat over een commandogroep die een amerikaanse dokter moet bevrijden uit de jungle van nigeria. De rebellen zitten echter achter ze aan en ze moeten rennen voor hun leven... en dat niet alleen.
Het gaat er vooral om een beeld te geven van de etnische zuiveringen die plaatsvonden (en vinden) door de rebellen van niet-katholieken en andere stammen.
vrij gruwelijke film (bij een vrouw worden de borsten afgesneden) maar wel een goeie. Het einde is... amerikaans... maar goed... dat mag de pret niet drukken
dikke 8 hoor voor deze!
Gaat over een commandogroep die een amerikaanse dokter moet bevrijden uit de jungle van nigeria. De rebellen zitten echter achter ze aan en ze moeten rennen voor hun leven... en dat niet alleen.
Het gaat er vooral om een beeld te geven van de etnische zuiveringen die plaatsvonden (en vinden) door de rebellen van niet-katholieken en andere stammen.
vrij gruwelijke film (bij een vrouw worden de borsten afgesneden) maar wel een goeie. Het einde is... amerikaans... maar goed... dat mag de pret niet drukken
dikke 8 hoor voor deze!
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
-
- ~BlingBling~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
De film Elektra is nogal voorspelbaar, in tegenstelling tot datgene waar ElektrA het over heeft, vond ik dat mokkel prefabbed.
Onnatuurlijke lippen, vaal bekkie en ze liep als een showmodel rond in de film inclusief het hupje, een pitoresk stukje plastic afval zo.
Niet mijn type, ik hou niet zo van androiden.
Ik ben geen fan van knokfilms waar gedode tegenstanders opgaan in groene rook.
De leukste vond ik nog die vrouw die puur gif was.
Letterlijk dus.
Ze liep door een bos en alles links en rechts verdorde.
Als ze iets aanraakte verouderde het zichtbaar.
Een japanner keek naar haar en hij moest al kotsen
Ze gaf die Elektra een dodenkus, om de een of andere reden bleef ze natuurlijk weer heel....
Dat heb je met plastic, blijft een paar honderd jaar goed.
Onnatuurlijke lippen, vaal bekkie en ze liep als een showmodel rond in de film inclusief het hupje, een pitoresk stukje plastic afval zo.
Niet mijn type, ik hou niet zo van androiden.
Ik ben geen fan van knokfilms waar gedode tegenstanders opgaan in groene rook.
De leukste vond ik nog die vrouw die puur gif was.
Letterlijk dus.
Ze liep door een bos en alles links en rechts verdorde.
Als ze iets aanraakte verouderde het zichtbaar.
Een japanner keek naar haar en hij moest al kotsen
Ze gaf die Elektra een dodenkus, om de een of andere reden bleef ze natuurlijk weer heel....
Dat heb je met plastic, blijft een paar honderd jaar goed.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Cube Zero
De zelfde basis als de andere Cube films, alleen nu met een blikje achter de schermen, de mensen die de kubus controleren.
Zoals altijd met de cube
Onder is boven, links is rechts, wat krom is is recht etc maar in dit geval is het ook nog een keer dat de gene die controleren gecontroleerd worden.
Bloederige scene's.
De zelfde basis als de andere Cube films, alleen nu met een blikje achter de schermen, de mensen die de kubus controleren.
Zoals altijd met de cube
Onder is boven, links is rechts, wat krom is is recht etc maar in dit geval is het ook nog een keer dat de gene die controleren gecontroleerd worden.
Bloederige scene's.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
El! deze is voor mij!
Ik vind cube zowiezo al een cult film van grote klasse, alleen al het gegeven dat je wakker wordt in een totaal vreemde omgeving.
Ga er maar aan staan, je weet niet waar je je bevind en je gaat van ruimte naar ruimte volgens een patroon.
Je ontdekt valstrikken die er niet om liegen en inderdaad er gaan mensen op interesante wijze dood.
Deel 2 cube 2 dus, is meer van hetzelfde, maar dan in een verbeterde versie qua effecten (duidelijk een hoger budget)
Ook hier weer vollop lijken, ik herinner me nog goed iemand die door een bol van messen verwerkt werd tot een hoopje gesneden karbonaadjes.
Smakelijk
Deel drie, Cube Zero vertelt iets over degene die achter de knoppen zit.
Blijkt dus dat ook de controllers van cube slachtoffer zijn van mensen die bovenin de lakens uitdelen.
Ook hier gaan mensen weer op een interesante manier dood.
Vleesetende bacterien, pianosnaren die dwars door lichamen getrokken worden, een zuur dat op mensen gespoten wordt, ontploffende mensen door geluidsgolven, mja ideeen zat.
*spoileralert begin*
Het einde is nogal eh divers, de held krijgt als beloning dat ie weer een rondje cube mag doen en de heldin bouwt een feestje in een woud.
*spoileralert einde*
Snap jij wat ik allemaal typ? El ook niet, die kijkt naar een film en zit onbewogen als er iemand gewoon doormidden wordt getrokken....
Ik vond dat bijna nog erger dan die scene...
Ik vind cube zowiezo al een cult film van grote klasse, alleen al het gegeven dat je wakker wordt in een totaal vreemde omgeving.
Ga er maar aan staan, je weet niet waar je je bevind en je gaat van ruimte naar ruimte volgens een patroon.
Je ontdekt valstrikken die er niet om liegen en inderdaad er gaan mensen op interesante wijze dood.
Deel 2 cube 2 dus, is meer van hetzelfde, maar dan in een verbeterde versie qua effecten (duidelijk een hoger budget)
Ook hier weer vollop lijken, ik herinner me nog goed iemand die door een bol van messen verwerkt werd tot een hoopje gesneden karbonaadjes.
Smakelijk
Deel drie, Cube Zero vertelt iets over degene die achter de knoppen zit.
Blijkt dus dat ook de controllers van cube slachtoffer zijn van mensen die bovenin de lakens uitdelen.
Ook hier gaan mensen weer op een interesante manier dood.
Vleesetende bacterien, pianosnaren die dwars door lichamen getrokken worden, een zuur dat op mensen gespoten wordt, ontploffende mensen door geluidsgolven, mja ideeen zat.
*spoileralert begin*
Het einde is nogal eh divers, de held krijgt als beloning dat ie weer een rondje cube mag doen en de heldin bouwt een feestje in een woud.
*spoileralert einde*
Snap jij wat ik allemaal typ? El ook niet, die kijkt naar een film en zit onbewogen als er iemand gewoon doormidden wordt getrokken....
Ik vond dat bijna nog erger dan die scene...
God provides, Men decides...
Hostage (met onder andere Bruce Willis)
Washed out cop, psycho kid en ongure types. Goed roeren, snuifje zout en je hebt Hostage.
Deed me een beetje denken aan The Negociator, maar er komt een leuke twist bij.
Aangenaam om naar te kijken.
Washed out cop, psycho kid en ongure types. Goed roeren, snuifje zout en je hebt Hostage.
Deed me een beetje denken aan The Negociator, maar er komt een leuke twist bij.
Aangenaam om naar te kijken.
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~