GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE
Monkey Bone
gisteren bij toeval gezien op tv, en deze had ik niet willen missen
Die film is zo vreemd dat het blijft verbazen. goede comedy ook nog eens
gisteren bij toeval gezien op tv, en deze had ik niet willen missen
Die film is zo vreemd dat het blijft verbazen. goede comedy ook nog eens
It's rude! It's raunchy! It's totally outrageous! Brendan Fraser goes bananas in this comedy that breaks all the rules.
After a car crash sends repressed cartoonist Stu Miley (Fraser) into a coma, he and the mischievous Monkeybone, his hilariously horny alter-ego, wake up in a wacked-out waystation for lost souls. When Monkeybone takes over Stu's body and escapes to wreak havoc on the real world, Stu has to find a way to stop him before his sister pulls the plug on reality forever!
Saturday Night Live's Chris Kattan, Bridget Fonda and Whoopi Goldberg co-star in this inventive blend of live action and stop-motion animation, loaded with must-see, eye-popping F/X and some of the crudest, laugh-out-loud humor since South Park.
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
The Hitch Hiker's Guide to the Galaxy
Wat een aanrader als je eens een keer zin hebt om een paar uur lang, pretentieloos vermaakt te worden.
Schattige witte muisjes met rose neusjes die voor god spelen, een heel lief uitziende robot met gigantisch hoofd dat manisch depressief is, moordlustige monsters die zich laten tegen houden door een 1 meter hoog tuinhekje, een handleiding met nutteloze en voor de hand liggende adviezen.... en natuurlijk Babelfish, de allesvertalende vis.
Dit terwijl de hoofdrolspelers op zoek zijn naar DE ultieme vraag en aarde vernietigt is.
Bordevol met humor.
Deze film is echt een aanrader
Wat een aanrader als je eens een keer zin hebt om een paar uur lang, pretentieloos vermaakt te worden.
Schattige witte muisjes met rose neusjes die voor god spelen, een heel lief uitziende robot met gigantisch hoofd dat manisch depressief is, moordlustige monsters die zich laten tegen houden door een 1 meter hoog tuinhekje, een handleiding met nutteloze en voor de hand liggende adviezen.... en natuurlijk Babelfish, de allesvertalende vis.
Dit terwijl de hoofdrolspelers op zoek zijn naar DE ultieme vraag en aarde vernietigt is.
Bordevol met humor.
Deze film is echt een aanrader
Constantine.
Was een goeie film maar meer als dat was het niet.Verhaal was wel goed gemaakt.Maar het einde vind ik toch er wazig afgemaakt,:lijkt net dat de filmrol op was.Effe snel afkrasse die hap.De hoofdrol speler in de film speelde wel goed(heb betere films van hem gezien).Maar in het algemeen is best de moeite waard om er even voor te zitten.
Was een goeie film maar meer als dat was het niet.Verhaal was wel goed gemaakt.Maar het einde vind ik toch er wazig afgemaakt,:lijkt net dat de filmrol op was.Effe snel afkrasse die hap.De hoofdrol speler in de film speelde wel goed(heb betere films van hem gezien).Maar in het algemeen is best de moeite waard om er even voor te zitten.
- POwer$l@ve
VINNNNNEEEEEEEEEEH!Black_Fox wrote:A man apart
Actie film met vin diesel
Waarin vin bij antidrugsbrigade zit, waarbij ze een drugslord
oppakken, waarna er een machts-oorlog ontstaat bij het drugsindicaat.
Hierbij wordt de vrouw van vin vermoord, waarna hij achter de moordenaars aangaat.
Leuke actie film.
Idd, lekkere aktie film
- Tha_Burner
- ~TurboTroll~
NET (5 minuten geleden)
Children of Men gezien, voor mij de beste film van 2006, De wereld kan geen babys meer krijgen en draait door.
http://www.imdb.com/title/tt0206634/
Children of Men gezien, voor mij de beste film van 2006, De wereld kan geen babys meer krijgen en draait door.
http://www.imdb.com/title/tt0206634/
Gisteren "Hannibal returns" gezien.
Ik hou niet zo van sequals en prequals, ze vallen meestal tegen en worden voorspelbaar, MAAR..... deze was fantastisch.
Totaal ander sfeertje als bijv Silence of the Lambs. Na het kijken van deze film zal een liefkozende kneep in je wangen nooit meer hetzelfde zijn.
Vandaag "Click" gezien.
Grappig tussendoortje met grote namen (Adam Sandler, Christopher Walken, Henry Winkler)
De boodschap erin had niet zo van me gehoeven, maar al met al niet slecht.
Ik hou niet zo van sequals en prequals, ze vallen meestal tegen en worden voorspelbaar, MAAR..... deze was fantastisch.
Totaal ander sfeertje als bijv Silence of the Lambs. Na het kijken van deze film zal een liefkozende kneep in je wangen nooit meer hetzelfde zijn.
Vandaag "Click" gezien.
Grappig tussendoortje met grote namen (Adam Sandler, Christopher Walken, Henry Winkler)
De boodschap erin had niet zo van me gehoeven, maar al met al niet slecht.