wat vinde jullie , van dat er gesprongen word in een vuurgevecht 1 op 1
ik bedoel dus niet bunny hoppen . of dolfijnen. maar 1 keer springen >
: ik vind het makkenlijk , sommige mensen weten niet dat ik ga springen dus schieten ze mis
Jumpe ( springen )
Ik doe het vaak ook instinctief, maar probeer het te vermijden. Doet vaak meer kwaad dan goed vind ik. Raakt die ander misschien niet direct iets, maar ik alvast ook niet
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
- Posts: 2960
- Joined: 26 Aug 2002 22:32
- Location: Alkmaar
- Contact:
Ah ja ik heb het ook wel gedaan in pubs, het kan overkomen als bunny. (niet dat ik dat was in BF2 ofcourse...)
Het is een handigheidje om een tegenstander te verrassen die vlak om een hoekje staat te wachten.
De techniek.
Het succes is te wijten aan het feit dat heel even de hitboxes niet synchroon lopen met het figuurtje dat je uitbeeld.
Die zit normaal als een transparante bekleding over figuurtje geplakt.
De hitboxjes zijn even uit fase dus als je jumpt.
Je schiet als tegenstander op het poppetje voor je, maar de hit detectie zit hoger voor de server dan de afbeelding.
Met andere woorden, de tegenstander mikt laag, door je jump schieten je hitboxes enorm omhoog en je wordt gemist
In BF2 heette het anders en in AAO nog weer anders, maar het kwam op hetzelfde neer.
In alle drie spelletjes wordt het ervaren als zijnde misbruik van de beperking van de engine.
Het geeft veelal ergenis bij mensen (ze vinden het een vorm van spelbederf) omdat die het gevoel hebben dat ze worden belazerd.
Feitelijk belazerd degene die het doet de server, niets meer dan dat, maar diegene die het doet weet van te voren dat hij ergenis oproept.
Je kan er op reageren als je weet hoe de hitboxjes lopen, punt is altijd dat je moet inschatten wanneer iemand het doet.
En dat leer je dus door ervaring en een ijselijk snelle computer, hoe meer je speelt hoe beter je timing om jumpertjes aan te pakken.
Ikzelf heb niet veel moeite/last van ze, ik vind andere dingen meer ergenis oproepen.
Het is een handigheidje om een tegenstander te verrassen die vlak om een hoekje staat te wachten.
De techniek.
Het succes is te wijten aan het feit dat heel even de hitboxes niet synchroon lopen met het figuurtje dat je uitbeeld.
Die zit normaal als een transparante bekleding over figuurtje geplakt.
De hitboxjes zijn even uit fase dus als je jumpt.
Je schiet als tegenstander op het poppetje voor je, maar de hit detectie zit hoger voor de server dan de afbeelding.
Met andere woorden, de tegenstander mikt laag, door je jump schieten je hitboxes enorm omhoog en je wordt gemist
In BF2 heette het anders en in AAO nog weer anders, maar het kwam op hetzelfde neer.
In alle drie spelletjes wordt het ervaren als zijnde misbruik van de beperking van de engine.
Het geeft veelal ergenis bij mensen (ze vinden het een vorm van spelbederf) omdat die het gevoel hebben dat ze worden belazerd.
Feitelijk belazerd degene die het doet de server, niets meer dan dat, maar diegene die het doet weet van te voren dat hij ergenis oproept.
Je kan er op reageren als je weet hoe de hitboxjes lopen, punt is altijd dat je moet inschatten wanneer iemand het doet.
En dat leer je dus door ervaring en een ijselijk snelle computer, hoe meer je speelt hoe beter je timing om jumpertjes aan te pakken.
Ikzelf heb niet veel moeite/last van ze, ik vind andere dingen meer ergenis oproepen.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- Posts: 1574
- Joined: 26 Aug 2002 23:53
- Location: Zwolle
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 194 guests