HAPPY BIRTHDAY DIESEL
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
HAPPY BIRTHDAY DIESEL
DIESEL!
eindelijk komt de aap uit de mouw, ben je nouw helemaal in de aap gelogeerd? Ik lach me een aap! loop je iedereen weer na te apen met dat verjaardag gedoe? Je staat wel mooi voor aap zo, ik schrok me het apezuur!
maar goed: Al draagt een aap een gouden ring; het is en blijft een lelijk ding.... diesel
gefeli maatje
maar goed: Al draagt een aap een gouden ring; het is en blijft een lelijk ding.... diesel
gefeli maatje
I will be back!!!
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
hmmz...
maybe that's because I'm a BOOMERANG!!!(and a DUCK)
BOOMerang[Salvation]
Ex-Troll...
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
heeeeeeeeeee mennekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll Hamburgers........................................euh..........................................jaren bedoel ik.............................die hamburgers zijn van moi............................nou omdat je het zo lief vraagt mag je er 1 hebben.
/me geeft m8tie een hamburger
nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll Hamburgers........................................euh..........................................jaren bedoel ik.............................die hamburgers zijn van moi............................nou omdat je het zo lief vraagt mag je er 1 hebben.
/me geeft m8tie een hamburger
weeral
hehe diesel gefelciteerd m8, ene speciaal voor jouw
voor als je weer eens op E&E ligt.
voor als je weer eens op E&E ligt.
17:52] <Diesel> iemand hier die me kan helpen met de sf?
[18:38] <Diesel> jullie lopen me op te fokken :O