Iedereen dekking!
Iedereen dekking!
Echt jongens... vooral als je richting Belgie woont, zoek dekking!
Evil mag sinds vandaag officieel auto rijden.
Gefeliciteerd maatje, met het behalen van je rijbewijs!
Evil ----->
Evil mag sinds vandaag officieel auto rijden.
Gefeliciteerd maatje, met het behalen van je rijbewijs!
Evil ----->
Re: Iedereen dekking!
die 2 dingen gaan NIET samenElektrA wrote:
I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]
- Evil Superstar
- ~CafeFilosoof~
Dank! dank! dank!
Nog ff wachten op onze lokale ambtenaren eer ze mijn voorlopig rijbewijs omzetten tot een er.. gewoon rijbewijs en ik mag ongestoord in de file staan/staan de vloeken bij wegenwerken/staan tieren bij eenrichtingsverkeer en mij kwaadmaken op die mens die mijn weg afgesneden heeft. Wat kan het leven toch mooi zijn
Nog ff wachten op onze lokale ambtenaren eer ze mijn voorlopig rijbewijs omzetten tot een er.. gewoon rijbewijs en ik mag ongestoord in de file staan/staan de vloeken bij wegenwerken/staan tieren bij eenrichtingsverkeer en mij kwaadmaken op die mens die mijn weg afgesneden heeft. Wat kan het leven toch mooi zijn
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik heb begrepen dat in Belgie er een minimum snelheid van 120km/uur geldt.
Buiten de bebouwde kom is het verboden langzamer/even snel te rijden dan je voorganger.
Ik verzin het niet, ik heb ooit een stukje mogen rijden in Belgie, ik heb direkt homopatische pilletjes gehad daarna (valeriaanextracten)
Ik heb daar ook op de snelweg (2x4baans) een vrachtwagenchauffeur midden op de weg onder zijn vrachtwagen zien sleutelen, hij stak nog een peuk op ook terwijl ie bezig was.
Ze gierden links en rechts voorbij toen, nog geen meter van zijn benen...
Wat een idioten daar op de weg, volgens mij moet je tijdens het afrijden daar laten zien, dat je een fatsoenlijke deathwish kan opbrengen.
Buiten de bebouwde kom is het verboden langzamer/even snel te rijden dan je voorganger.
Ik verzin het niet, ik heb ooit een stukje mogen rijden in Belgie, ik heb direkt homopatische pilletjes gehad daarna (valeriaanextracten)
Ik heb daar ook op de snelweg (2x4baans) een vrachtwagenchauffeur midden op de weg onder zijn vrachtwagen zien sleutelen, hij stak nog een peuk op ook terwijl ie bezig was.
Ze gierden links en rechts voorbij toen, nog geen meter van zijn benen...
Wat een idioten daar op de weg, volgens mij moet je tijdens het afrijden daar laten zien, dat je een fatsoenlijke deathwish kan opbrengen.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- Evil Superstar
- ~CafeFilosoof~
-
- ~Goth~
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd m8ie kan je mooi ff die hummers in mountain pass een stukje moven ze staan voor mij altijd in de weg
-=in manus incidere potestatum=-
the darkness consumes us
TROLLS never die. They just go to Hell and regroup!