na 2 weken heb ik men pc terug k had gedacht dat ze pc kon herstellen of me op zen minst zouden vertellen waar het probleem ligt maar das ni het geval. zij wisten het zelf ook ni
'k heb pc geformateerd en ben opnieuw alles aant installen hoop zo snel mogelijk weer te kunnen
men probleem was bij het opstarten tot aan de windows logo en herstarte vanzelf opnieuw tot ik op scherm terecht kwam waar je op verschillende manieren kunt opstarten (veilige modus, laatst werkende,enz..) niet 1 die nr men bureaublad laade...
virus? servicepack2 ? iets van windowsupdate?
heb dus totaal geen idee waar k moet zoeken wel vertelde ze me in de shop dat er de laatste tijd al heel veel pc met hetzelfde probleem zijn binnen gebracht en na windows herinstalleren was het opgelost....
4e keer sinds men prob , kent iemand een programma die ik ergens kan downloaden voor maken van backups?
cya
neem een hamer en smash ______ pc /\___/\___/\__
-
Broertje heeft hetzelfde voorgehad. Kwam tot het loading scherm van windows, dan reboot.
De oplossing bleek: goed uitstoffen die handel en een fan van 120 mm als extraction. Volgens mijn analyse kreeg iets het nogal warm (aux temp zat op 60 +, nu op +- 40)
De oplossing bleek: goed uitstoffen die handel en een fan van 120 mm als extraction. Volgens mijn analyse kreeg iets het nogal warm (aux temp zat op 60 +, nu op +- 40)
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Wat je wilt is iets meer dan alleen maar files copieren van de hd naar bijv dvd's of een andere hd.
Copieer je alleen maar programma's dan zullen die zeker niet werken met een nieuwe windows install, ze zitten immers niet in het register.
Er zijn legio backup programmaatjes die dat kunnen, wat ze over het algemeen niet kunnen zijn files copieren die al geopend zijn door bijv windows.
Ze omzeilen dit door te rebooten en onder een of andere dos operating system de boel te gaan copieren van schijf naar schijf.
Wat je moet doen is een hd image maken ipv een normale backup en dat kunnen niet zoveel programma's.
Het liefst werk je natuurlijk nog onder windows ook en dan vallen bijna alle programma's af.
Ik ken er nu 2
Norton ghost 9 (schijnt soms problemen te hebben met servicepack 2 van xp)
Acronis True Image 9.0
Toevallig ben ik zelf net in het bezit van een usb externe hd die ik wil gaan vullen met een hd image van mijn comp.
Ikzelf probeer nu Acronis (All in one ) binnen te krijgen via een bittorrent.
Daar zit ook een true image 8 in oa en nog 11 andere tools.
Geen idee wat het allemaal exact doet, dat is nog een verrassing, maar ik alleen maar lovende reacties gezien over Acronis.
Copieer je alleen maar programma's dan zullen die zeker niet werken met een nieuwe windows install, ze zitten immers niet in het register.
Er zijn legio backup programmaatjes die dat kunnen, wat ze over het algemeen niet kunnen zijn files copieren die al geopend zijn door bijv windows.
Ze omzeilen dit door te rebooten en onder een of andere dos operating system de boel te gaan copieren van schijf naar schijf.
Wat je moet doen is een hd image maken ipv een normale backup en dat kunnen niet zoveel programma's.
Het liefst werk je natuurlijk nog onder windows ook en dan vallen bijna alle programma's af.
Ik ken er nu 2
Norton ghost 9 (schijnt soms problemen te hebben met servicepack 2 van xp)
Acronis True Image 9.0
Toevallig ben ik zelf net in het bezit van een usb externe hd die ik wil gaan vullen met een hd image van mijn comp.
Ikzelf probeer nu Acronis (All in one ) binnen te krijgen via een bittorrent.
Daar zit ook een true image 8 in oa en nog 11 andere tools.
Geen idee wat het allemaal exact doet, dat is nog een verrassing, maar ik alleen maar lovende reacties gezien over Acronis.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ok kep mijn hdtje in 24 minuten teruggezet (40 gigs), inclusief windowsregisters en paths en multiple user configuraties.
Acronis all in one, typ dat maar in een bittorrent.
Het kan veel meer dan alleen maar backuppen trouwens.
Voor mij voldoet het ruimschoots
Acronis all in one, typ dat maar in een bittorrent.
Het kan veel meer dan alleen maar backuppen trouwens.
Voor mij voldoet het ruimschoots
God provides, Men decides...
-
heb nu eindelijk een nieuwe harde schijf gekocht en dvd-rw , ik vermoede dat die versleten was en het probleem van reboote is opgelost en ook geen errors meer
mijn installatie gebeurde als volgt na windows home edition installeren:
1 driver moederbord
2 driver geluid van moederbord (directx 9b probleem denk k)
3 ethernet
4 servicepack
5 upgrade windows
6 ATI driver grafische kaart
7 upgrade grafische kaart (normaal directx 9c?? )
8 BF2 (directx 9c)
9 mIRC
10 TS2
11 winamp
12 patch 1.03 installatie mislukt
nu lukt t me niet om BF2 op te starten na de logo gaat ie terug nr windows bureaublad
t lukt me niet om patch te installeren ook niet in BF2 map
heeft t iets te maken met directx 9b van men soundkaart op mn moederbord terwijl bf2 werkt met directx 9c ??
hoe zou k dat probje kunnen oplossen?
mijn installatie gebeurde als volgt na windows home edition installeren:
1 driver moederbord
2 driver geluid van moederbord (directx 9b probleem denk k)
3 ethernet
4 servicepack
5 upgrade windows
6 ATI driver grafische kaart
7 upgrade grafische kaart (normaal directx 9c?? )
8 BF2 (directx 9c)
9 mIRC
10 TS2
11 winamp
12 patch 1.03 installatie mislukt
nu lukt t me niet om BF2 op te starten na de logo gaat ie terug nr windows bureaublad
t lukt me niet om patch te installeren ook niet in BF2 map
heeft t iets te maken met directx 9b van men soundkaart op mn moederbord terwijl bf2 werkt met directx 9c ??
hoe zou k dat probje kunnen oplossen?
-