Ik ben aan het puzzelen geweest met een klein flash signature en nu wil ik dat overzetten naar gif.
Dit is wat ik nu krijg:
De animated gif:
Ik vind het een goor ding zo, deze converter kan de vuilnisberg op.
Magic Swf2Gif
wat is de beste flash to animated gif converter?
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
probleem is niet je converter maar de bestandsondersteuning.
Gif is ten alle tijden 8bit kleur.
flash ondersteunt gewoon tot 32bit. aangezien dat het mooiste is ga ik er van uit dat je dat ook gebruikt hebt.
je kan dus nu kiezen een banner te maken in 8bit kleuren end aar mee consessies doen aan je design en layout of je houd het bij een swf filetje.
ik zou zo geen andere bestandstype weten waarmee je wel het resultaat kunt halen dat je voor ogen hebt.
Gif is ten alle tijden 8bit kleur.
flash ondersteunt gewoon tot 32bit. aangezien dat het mooiste is ga ik er van uit dat je dat ook gebruikt hebt.
je kan dus nu kiezen een banner te maken in 8bit kleuren end aar mee consessies doen aan je design en layout of je houd het bij een swf filetje.
ik zou zo geen andere bestandstype weten waarmee je wel het resultaat kunt halen dat je voor ogen hebt.
30 seconds to mars - capricorn
So I run, hide and tear myself up
I'll start again with a brand new name
And eyes that see into infinity
I will disappear
So I run, hide and tear myself up
I'll start again with a brand new name
And eyes that see into infinity
I will disappear
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
ah ja wat ik blijkbaar doen moet is de standaard 256 kleurtjes gebruiken voor animated gifs.
De converter probeert het wel te vertalen, maar het blijft broddelwerk.
Das een beperking van mijn mogelijkheden, maar ik heb tot nu toe maar 1 forum ontdekt waar ik direkt flashmovies kon linken, nl de armyops-tracker.
http://aaotracker.4players.de/thread.ph ... =6294&sid=
Deze is voormezelf natuurlijk, maar als je op de rode clanstats klikt, ga je gelijk naar de stats van degene die bij de trolletjes zitten.
Dit lukt dus mooi niet met animated gifs..
Ook de tweens, de actionscript timers en de looping zijn dingen die je met animated gif kan shaken.
Ik ga toch verder met dit wat uit te spitten, er zit denk ik wel meer in met animated gifs.
De converter probeert het wel te vertalen, maar het blijft broddelwerk.
Das een beperking van mijn mogelijkheden, maar ik heb tot nu toe maar 1 forum ontdekt waar ik direkt flashmovies kon linken, nl de armyops-tracker.
http://aaotracker.4players.de/thread.ph ... =6294&sid=
Deze is voormezelf natuurlijk, maar als je op de rode clanstats klikt, ga je gelijk naar de stats van degene die bij de trolletjes zitten.
Dit lukt dus mooi niet met animated gifs..
Ook de tweens, de actionscript timers en de looping zijn dingen die je met animated gif kan shaken.
Ik ga toch verder met dit wat uit te spitten, er zit denk ik wel meer in met animated gifs.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik ontdek net een export movie dingetje in flash mx...
Zat er al een poosje denk ik, dit krijg ik nu, tis al beter, nog wel wat vlokkerig.
Deze gooi ik maar alvast bovenin de clanstats in de aatrackersite en ook als signature hier om es te testen
Ieder zijn hobbie he...
Zat er al een poosje denk ik, dit krijg ik nu, tis al beter, nog wel wat vlokkerig.
Deze gooi ik maar alvast bovenin de clanstats in de aatrackersite en ook als signature hier om es te testen
Ieder zijn hobbie he...
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)