nou het is allemaal chinees voor mij, 4 pipelines 8 pipelines. ramdacs, ddr2.
ik heb zelf de radeon 9000, volgend de doos corespeed 250Mhz maar die staat al op 275Mhz en een memoryspeed van 200Mhz maar die heb ik op 225Mhz gezet. verder 128 Mb 128 bits DDR zou 256 bits per cycle zijn en ramdac 400Mhz(dual)????
standaard datasnelheid zou 5.96 Gb/s zijn weet niet wat die doet met die OCed core en memory.
maar wat effe belangrijk is, toen ik hem net had merkte ik er niet veel van in tegenstelling tot de nvidia gf2mx400. vreemd dus.
maar niks is niet te vinden op het internet, ik vond een url die het verklaarde.
in een ini van AA staat vast gesteld welke vk je hebt en de standaard waarde is CacheSizeMegs=32 nou daar ga je dus met je 128 Mb aanpassen dus. allemaal lekker spelen met een refresh van 85Mhz standaard is DesiredRefreshRate=60 , en die kaart maar zweten ook veranderen.
dan staan er nog een berg dingen in die het spelen allemaal wat soepeler laten verlopen, ik ben van 24 fps respawn op farm naar 75 fps gegaan midden op het veld op onze eigen server 100 fps ( blijkt dat fps ook ping relate is).
en dit zijn details waar het om gaat heren.
ik zal de url van de site waar ik deze wijsheid heb op gedaan hier plakken, en het is allemaal legaal ik speel er al 4 maanden mee.
je hoord dat ze je file,s checken maar deze tweaks zijn toe gestaan.
loop hem eens door punt voor punt en laat me het eens weten wat de resultaten zijn.
http://www.tweaktown.com/document.php?d ... de&dId=354
allee scx dermee greetz gunnie