Page 1 of 1
Upgrade McBeerten
Posted: 21 Sep 2011 22:03
by McBeerten
Ik heb de voorbije dagen een systeem in mekaar zitten steken en hier is het resultaat.
- Intel Core i7 2600k
- MSI Z68A-GD80 iZ68
- Corsair 2x4GB, DDR3, PC14900, CL9, Dominator GT
- Coolermaster Silent Pro Gold 1000W
- Creative X-Fi Surround 5.1 Pro USB
- MSI GTX560 Ti Hawk 1GB (indien te weinig komt er nog eentje bij)
- Scythe Mugen 3
- Samsung Blu-Ray SH-B123L
- Asus Monitor VG236HE
Iedereen is welkom voor commentaar, hoop hem in het weekend te bestellen.
Re: Upgrade McBeerten
Posted: 24 Sep 2011 16:45
by gunnie nl
waarom een Creative X-Fi Surround 5.1 Pro USB erbij.
onboard sound niet goed genoeg?
Re: Upgrade McBeerten
Posted: 24 Sep 2011 21:51
by Child_of_Q
Positional 3d sound gunn
Heb je niet met onboard.
Ik heb juist diezelfde er voor gekocht.
Re: Upgrade McBeerten
Posted: 24 Sep 2011 22:01
by McBeerten
Child_of_Q wrote:Positional 3d sound gunn
Heb je niet met onboard.
Ik heb juist diezelfde er voor gekocht.
IDD
Re: Upgrade McBeerten
Posted: 25 Sep 2011 21:26
by McBeerten
Re: Upgrade McBeerten
Posted: 02 Oct 2011 11:14
by gunnie nl
Child_of_Q wrote:Positional 3d sound gunn
Heb je niet met onboard.
Ik heb juist diezelfde er voor gekocht.
nou ff aan het zoeken geweest maar kun er niet veel over vinden.
is dit een upgrade op 5.1 of home cinema in game?
Re: Upgrade McBeerten
Posted: 02 Oct 2011 13:52
by Child_of_Q
Zo is het maar net Gunn.
Sommige gebruiken het inderdaad voor 5.1 etc.
Voor gamers gaat het om een bepaalde algoritme speciaal voor bijvoorbeed ingame plaatsbepalen.
Een al wat oudere vinding van soundblaster in een nieuw USB jasje.
Bijna geen system sources nodig.
Eerste die het gebruikte was Bal109AP destijds geloof ik.
Ik kan opfor overal horen aankomen en langslopen in 3D, ik had het nodig omdat bijvoorbeeld onboard sound gewoon te zacht was met BC2.
Re: Upgrade McBeerten
Posted: 02 Oct 2011 15:48
by McBeerten
Re: Upgrade McBeerten
Posted: 02 Oct 2011 19:04
by gunnie nl
Child_of_Q wrote:Zo is het maar net Gunn.
Sommige gebruiken het inderdaad voor 5.1 etc.
Voor gamers gaat het om een bepaalde algoritme speciaal voor bijvoorbeed ingame plaatsbepalen.
Een al wat oudere vinding van soundblaster in een nieuw USB jasje.
Bijna geen system sources nodig.
Eerste die het gebruikte was Bal109AP destijds geloof ik.
Ik kan opfor overal horen aankomen en langslopen in 3D, ik had het nodig omdat bijvoorbeeld onboard sound gewoon te zacht was met BC2.
aah oke duidelijk, ik gebruik al minstens 5 jaar 5.1 in game, net zo als vandaag 2x.
ik hoor een knifehappy person achter me, net tijd genoeg om hem een paar gaten extra te geven.
hehe dat sucks aardig, voor hun dan.
ik heb nu on board met een roccat cave. die kan hard zat, nooit meer als 30% volume.