??Hebben jullie ook al plaatsen gereserveerd? Dat kon ik namelijk niet vinden. is misschien wel handig om te doen. Zitten we zeker bij elkaar (als je dat wil natuurlijk
LANPARTY!!! Drome 13 - Fear of the Dark
-
- POwer$l@ve
Heb zojuist de mail gahad dat de betaling binnen is bij DROME, dit wil dus zeggen dat we plaatsten kunnen gaan indelen, zal eerst eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
edit: heb al van 6 man de plaatsen bepaalt, ik heb ons op rij 5 gezet aan de binnenkant van de zaal (sectie A rij 5) tegenover elkaar.
Feraldo 0200
LuCiFeR 0201
Child_of_Q 0202
Powerslave 0226
jojodep 0224
Pyromani 0225
de plaatsen voor Teammate en Xazzari worden dus 0199 en 0223.
de buitenste plaatsen aan het middengangetje tussen sectie A en B worden bekleed door Q en PS, om zo veel mogelijk indringers van buitenaf op afstand te kunnen houden, en omdat we dan sneller bij de prijzen zijn als we die op zondag op gaan halen
ps: TM, als ook jou betaling binnen is laat het dan ff weten.
edit: heb al van 6 man de plaatsen bepaalt, ik heb ons op rij 5 gezet aan de binnenkant van de zaal (sectie A rij 5) tegenover elkaar.
Feraldo 0200
LuCiFeR 0201
Child_of_Q 0202
Powerslave 0226
jojodep 0224
Pyromani 0225
de plaatsen voor Teammate en Xazzari worden dus 0199 en 0223.
de buitenste plaatsen aan het middengangetje tussen sectie A en B worden bekleed door Q en PS, om zo veel mogelijk indringers van buitenaf op afstand te kunnen houden, en omdat we dan sneller bij de prijzen zijn als we die op zondag op gaan halen
ps: TM, als ook jou betaling binnen is laat het dan ff weten.
POwer$l@ve wrote: ps: TM, als ook jou betaling binnen is laat het dan ff weten.
Drome wrote: Hallo Tim,
We hebben zojuist een betaling ontvangen voor je reservering voor Drome.
Gegevens van de binnengekomen betaling:
BLABLABLABLA
BLABLABLABLA
BLABLABLABLA
BLABLABLABLA
BLABLABLABLA
en
www.drome.nl wrote: 0223. Teammate
Can't hide
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
- POwer$l@ve
misschien weer een compo om aan deel te nemen op DROME.
BF2 Infantry-Cup op Drome 13 (31/5) 3 Reacties
De allereerste Battlefield 2 Infantry-Cup zal op Drome 13 een feit worden! Bullet en Mr.Headshott, beide bezoekers op Drome 13, organiseren tijdens Drome 13 deze competitie.
Bij deze competitie worden in BF2 dus uitsluitend infantry units gebruikt, geen vehicles. Infantry-only spelen in BF2 is haalbare kaart dankzij het feit dat er gebruik wordt gemaakt van de BF2Max competition mod. Hiermee worden bestaande maps aangepast om ze goed te kunnen gebruiken voor infantry-only battles. Ook wordt er zelfs een geheel nieuwe map toegevoegd.
Wil je meer informatie over deze compo, of je er nu al voor inschrijven, ga dan naar de Drome 13 Infantry Cup site op www.artes-moriendi.nl/infantrycup
BF2 Infantry-Cup op Drome 13 (31/5) 3 Reacties
De allereerste Battlefield 2 Infantry-Cup zal op Drome 13 een feit worden! Bullet en Mr.Headshott, beide bezoekers op Drome 13, organiseren tijdens Drome 13 deze competitie.
Bij deze competitie worden in BF2 dus uitsluitend infantry units gebruikt, geen vehicles. Infantry-only spelen in BF2 is haalbare kaart dankzij het feit dat er gebruik wordt gemaakt van de BF2Max competition mod. Hiermee worden bestaande maps aangepast om ze goed te kunnen gebruiken voor infantry-only battles. Ook wordt er zelfs een geheel nieuwe map toegevoegd.
Wil je meer informatie over deze compo, of je er nu al voor inschrijven, ga dan naar de Drome 13 Infantry Cup site op www.artes-moriendi.nl/infantrycup
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
- macendoes
- ~WijzeTroll~
mod Battlefield2MAX : http://www.team-dignitas.org/bf2max/
de mappen zijn aangepast (andere vlaggen die je moet pakken)
alleen karkand en masthuur zijn het zelfde denk ik.
1server online: .pl default MultiGaming clan 213.202.216.189:16568
als ge mee gaat mee doen down dan de mod.
en oefen er een paar keer op.
vermits dat bij sommige de vlaggen anders zijn om te pakken(vb sharqi(geen tv tower) kan het een groot voordeel zijn tegenover dudes die de mod op de lan nog moeten downe.
bug in de custom map:
de mappen zijn aangepast (andere vlaggen die je moet pakken)
alleen karkand en masthuur zijn het zelfde denk ik.
1server online: .pl default MultiGaming clan 213.202.216.189:16568
als ge mee gaat mee doen down dan de mod.
en oefen er een paar keer op.
vermits dat bij sommige de vlaggen anders zijn om te pakken(vb sharqi(geen tv tower) kan het een groot voordeel zijn tegenover dudes die de mod op de lan nog moeten downe.
bug in de custom map:
Try to fix the bug that causeWarehouse to crasch on below medium settings.
Nog es in verband met de betalingen.
Ik kan nog steeds geen plaatsje aanduiden want ze zeggen nog steeds dat mijn betaling nog niet voldaan is...
Er heeft dat toch iemand doorgestuurd voor mij hé??
Ik heb er inderdaad geen zin in om 100 man verder te zitten en ik kan pas een plaats selecteren als de betaling voldaan is
Ik kan nog steeds geen plaatsje aanduiden want ze zeggen nog steeds dat mijn betaling nog niet voldaan is...
Er heeft dat toch iemand doorgestuurd voor mij hé??
Ik heb er inderdaad geen zin in om 100 man verder te zitten en ik kan pas een plaats selecteren als de betaling voldaan is
The girl who replies to the question "What do you want for Christmas?" with "If you loved me, you'd know what I want!" gets an Xbox. End of story.
- POwer$l@ve
Verwijder jez reservering ff Xaz, dan ga ik je toevoegen, heb me rekening ff nagekeken en ze hebben 40 euro terug gestort.
Waarschijnlijk konden ze die niet aan een persoon hangen omdat ik een reservering gedaan heb voor 6 man wat dus 240 euro is ipv 280 euro.
Edit: ik heb ja al toegevoegd onder een ander email (1 van mij zelf), dus je hoeft je alleen maar jezelf te verwijderen, ook is de betaling al opgeslagen, nu kan ik je op een stoel zetten.
Waarschijnlijk konden ze die niet aan een persoon hangen omdat ik een reservering gedaan heb voor 6 man wat dus 240 euro is ipv 280 euro.
Edit: ik heb ja al toegevoegd onder een ander email (1 van mij zelf), dus je hoeft je alleen maar jezelf te verwijderen, ook is de betaling al opgeslagen, nu kan ik je op een stoel zetten.
-
-