[22:56] <ElektrA> nu issut natuurlijk wel verplicht posting het spamorama: ik ben nieuwsgierig
En zo zal geschieden! (Matteus 26:54)
-Leeftijd: 20 Aardse jaren, 125 Mercurius jaren, 32 Venus Jaren, 11 Mars jaren, 1,7 Jupiter Jaar, 0,67 Saturnus jaren, 0,24 Uranus Jaar, 0,12 Neptunus jaar en 0,08 Pluto jaren.
-Geslacht: XL
-Haarkleur: iets donker
-Kleur ogen: blauw
-Lengte: ja
-Gewicht: 834 N
-Schoenmaat: 45 dacht ik
-Lievelingskleur: iets blauw achtig
-Favoriete Film: niet echt een film man, maar liefst iets met een verhaal in en niet zo'n special effect big budget vehicel.
-Favoriete TV-serie: sinds kort ER verslaafde
-Favoriete muziek genre: Dit is buiten een moeilijke vraag ook een zeer gevaarlijke vraag. Moeilijk omdat men
a) sommige genres maar vaag gedefinieerd heeft en/of te algemeen of juist te specifiek.
b) soms dezelfde termen worden gebruikt om verschillende soorten muziek aan te duiden
c) Het niet altijd even duidelijk is onder welk genre men een veelzijdige combinatie van muziekanten.
d) zich beperken tot 1 genre lijkt me buiten een onmogelijke zaak op zijn minst een weinig interessante keuze, daar veel te beleven valt buiten het gekende spectrum van kleurklanken en composities.
Waarom is het dan gevaarlijk hoor ik u allen in canon afvragen. Welnu, het toeval wil dat ik nogal obsessief met muziek bezig ben en ik heb el beloofd om hier niet teveel meer over uit te wijden teneinde irritaties en algemene absentie van de geest te vermijden (zover deze door mijn persoon te voorkomen zijn)
-Favoriete muziek band: zie boven
-Favoriete acteur: Nicolas Cage was lekker zelfdestructief bezig in Leaving Las Vegas, voor de rest kan Kevin Spacey mij soms bekoren.
-Favoriete actrice: dingske
-Lievelings eten: niet industrieel bereid graag
-Ik haat: zelfingenomen zakken als mijzelf
-Ik hou van: jullie hier allemaal

-Mijn slechtste eigenschap:
Disorder | Rating
Paranoid: Very High
Schizoid: Very High
Schizotypal: Very High
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: moderate
Narcissistic: High
Avoidant: High
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: High
-Mijn beste eigenschap: onbeperkte inzet (indien intresse)
-Favoriete dier: Braziliaanse huiskever
-Hobbies: PC spelen (sinds '86) & muziek (zowel actief als passief)
Voila het heeft geschiedde (ikke 2:13)