Spellen komen en gaan, zo ook BF3.
Het hoogtepunt van dit spel is wel geweest nu, de clanleden spelen het nog wel, maar bij lange na niet genoeg om de server adminned te houden.
In verhouding met vorige edities van battlefield is de looptijd erg kort te noemen, oorzaak is wat ik vrijpostig noem, gamerverzadiging.
De clan blijft BF3 wel casual spelen, totdat een nieuwe game zich als een serieuze gegadigde aandient.
Er staat nog 1 expansie te wachten
MOHW zal niet het volgende clan spel worden, het spel is simpelweg te buggy, te eenzijdig en grafisch nogal jaren 90 vorige eeuw, het zal snel vervelen.
We houden de moed erin, gelukkig hebben we een onvernietigbare clan met vaste leden.
Laat maar komen die hype rondom nieuwe games, voor de clan server is het nu over en uit.
Nog geen einde huur contract trolls BF3 server
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Nog geen einde huur contract trolls BF3 server
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Re: Einde huur contract trolls BF3 server
Owkee nog 3 maanden server open.
Gedoe met clanhost.
Ik zal niet teveel in detail treden, als je een op maat geconfigde server wil, we hebben er nog zelf 1.
Gedoe met clanhost.
Ik zal niet teveel in detail treden, als je een op maat geconfigde server wil, we hebben er nog zelf 1.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Re: Nog geen einde huur contract trolls BF3 server
Ik heb de server op BF3 Aftermath gezet
Conquest assault, de kleinere mappen dus.
Conquest assault, de kleinere mappen dus.
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
motte we nog ff lappuh?
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Als we op die server spelen ben ik allang blij hoor.
Clanhost hanteert een rare wijze van financieel serverbeheer en dan met name de opzegtermijn.
Degene die mij "te woord" stond wist niet eens wat de opzegtermijn was, ik kreeg na opzeggen vrij snel dreigmails met deurwaarders en een nog vager mailtje over een lijn trekken met dit onderwerp.
Ik kon uitleggen dat ik volgens hun eigen voorwaarden nog binnen termijn zat, zij antwoorden dus met een maf mailtje.
Op de vraag vanaf wanneer opzeggen dan nog mogelijk was, daarop moet ik nu nog het antwoord krijgen....de man was duidelijk niet bij machte mij dat uit te leggen.
Ik heb gewoon geen zin in gezeik om een paar munten.
Ze moeten aardig wanhopig zijn daar als ze trouwe klanten zo behandelen, zaken gaan duidelijk niet zo goed als dat ze naar buiten laten zien.
Deze klant zijn ze uiteraard voorgoed kwijt, ook voor toekomstige spellen, serverhosts genoeg.
Weer wat geleerd over excessen met online gamen...
Clanhost hanteert een rare wijze van financieel serverbeheer en dan met name de opzegtermijn.
Degene die mij "te woord" stond wist niet eens wat de opzegtermijn was, ik kreeg na opzeggen vrij snel dreigmails met deurwaarders en een nog vager mailtje over een lijn trekken met dit onderwerp.
Ik kon uitleggen dat ik volgens hun eigen voorwaarden nog binnen termijn zat, zij antwoorden dus met een maf mailtje.
Op de vraag vanaf wanneer opzeggen dan nog mogelijk was, daarop moet ik nu nog het antwoord krijgen....de man was duidelijk niet bij machte mij dat uit te leggen.
Ik heb gewoon geen zin in gezeik om een paar munten.
Ze moeten aardig wanhopig zijn daar als ze trouwe klanten zo behandelen, zaken gaan duidelijk niet zo goed als dat ze naar buiten laten zien.
Deze klant zijn ze uiteraard voorgoed kwijt, ook voor toekomstige spellen, serverhosts genoeg.
Weer wat geleerd over excessen met online gamen...
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ok eindelijk dit gedoe rondom de server opgelost.The status of order with number 2027 has been changed to 'terminated'. Soon all services linked to this order will be deactivated without further notice. We would like to thank you for your time as a customer of Clanhost and we hope to welcome you again in the future.
Kind regards,
Clanhost
Voortaan even goed bedenken als we iets willen in ladders dat er ook wel eens een keerzijde aan kan zitten.
Ik heb hier enig last van gehad.
Maar ok alles voor de clan zullen we maar denken.
Ze bieden wel farcry 3 servertjes aan voor weining hihi
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Door hun "klantvriendelijk" gedrag zijn ze nu dus kaduuk.Clanhost stopt met aanbieden
Sinds de opstart van Clanhost in 2004 heeft Clanhost behoord tot de TOP 3 van grootste gameserver providers in de Benelux. Door de steeds hoger wordende eisen (ook financieel) aan de game studio’s, steeds hoger wordende eisen aan de hardware, het veeleisende klantensegment dat 24/7 directe support verwacht gecombineerd met de slechte betalingsmoraal van vele jongeren, heeft ons doen besluiten niet langer te investeren in de ranked games. Mede door het slechte betalingsmoraal van jongeren is de interesse naar het groeien binnen de gameserver markt beperkt gebleven gezien het geen continuïteit bied voor het bedrijf.
Bovenstaande redenen heeft mij doen besluiten om als Clanhost uit deze markt te stappen en de huidige lopende contracten over te laten nemen door een andere gamehosting onderneming. Deze onderneming zal de “normale” games en teamspeak contracten overnemen en door blijven aanbieden op basis van de huidige overeenkomsten. Eveneens dienen openstaande facturen nog steeds voldaan te worden. Voor klanten die administratieve vragen hebben, kunnen een e-mail sturen naar finance@clanhost.nl . Deze e-mails worden binnen 24 uur beantwoord.
Ik vraag uw begrip voor deze situatie en ik wil u vriendelijk vragen te communiceren per e-mail. Uw e-mail zal binnen 24 uur beantwoord worden.
Don't want to receive e-mail anymore? Click here to change your settings.
Kind regards,
Clanhost
Ik hoef niet te vermelden dat ik met pretoogjes dit berichtje las in de mailbox.
Wij hielden wel de betalingen in de gaten en hebben altijd op tijd betaald, maar kregen toch bijna een deurwaarder door die gasten.
Prima geregeld zo, weg ermee.