CharlieOscarDelta-callofduty.com-World at war->COD5

Demo's, previews, reviews
Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Post by Vannos » 30 Oct 2008 23:19

kheb ook een beta key , is kijken oft wat is

Child_of_Q
~HeadTroll~

Post by Child_of_Q » 01 Nov 2008 12:02

Ik heb een uurtje vrijblijvend rondgerend op wat beta servers nu.
Ik neem geen blad voor de mond nu, voor mij is het een waardeloos spel, dit gaat ze zeker heel veel spelers kosten.
Treyarch heeft de faam waar gemaakt.
Dit is een Wii spelletje...

Ok ga zitten en ga huiveren.
Ik kan gewoon niets goeds bedenken behalve het feit dat er hier wel sprake is van een capture the flag mode.
Het voelt aan en ziet er uit als de originele cod, maar dan softer qua graphics, alsof je een bril met vette vingerafdrukken op hebt.
Het geluid is abominabel, ontzettend flets, de muziekjes komen zo uit een 1995 horror game.
De stemmen zijn zo gemaakt Duits of Japans dat het kramp in de lachspieren veroorzaakt.
De bediening en serverlocator komt zo uit COD4, inclusief de bugs.
Vanwege het feit dat alles cod4 ademt behalve dan de WW2 setting houdt in dat zo ongeveer alle cheatjes direkt zullen werken, code mechanisch is het gewoon hetzelfde.
De mappen zijn klein en ontzettend gevuld met details die je in hele lage resolutie absoluut niet zal zien, dus voor de mensen die eyecandy willen, je bent continu meat voor de pro wannabee gamer die alle settings zo laag mogelijk zet.
Niks nieuws dus.

Ik wil wel het best met een paar mensen online proberen, toch een gratis verzetje eh.
Maar ik zal het niet kopen, ik besteed me centen liever aan een stapeltje hamburgers, meer lol aan vrees ik.
Toch maar goed dat ik geen game recensent bent eh :wink:
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Post by Vannos » 01 Nov 2008 14:13

hihi , ik laat cod5 liggen ( denk ik ), ik speel nog liever cod4 . idd wat Q zij alle details in 1 klein mapje. ik vind et niks.
ik word nu al gek van die rond huppende gastjes , dat co -op werkt ook niet zo . de mappen zijn te klein, als je in zo,n tank zit word je zo voor je kop geknalt , iedergeval met 30 man of meer in zo,n map. ik hoor al meer mensen dat het op de xbox 360 een stuk leuker is dan op de pc. :?

-=TROLLS=-Barticus
~GiantTroll~

Post by -=TROLLS=-Barticus » 02 Nov 2008 13:08

ohw de 360 versie is beter?..... dat was nou niet meteen mijn indruk. :D
A fun multiplayer game is something that is more of a product of passion, creativity and intelligence !
Image

Vannos
~Hak-op-Tak-Troll~

Post by Vannos » 02 Nov 2008 14:21

hmm , ja degene die dat gezegt hebben zijn ook van mijn leeftijd. :twisted:

Waldow

Post by Waldow » 03 Nov 2008 08:45

Ik sluit me volledig aan met Q, niks nieuws. Maps zijn 'nog' kleiner dan in COD4 dus ik laat deze game ook links liggen.
Image

Post Reply