JEEZZZZZ WAT EEN SHOOTERS TEGENWOORDIG

Off topic chatter here and ONLY here:D
Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 22 Mar 2004 10:37

gisteren demo 2 geprobeerd van far cry 2
de oh zo goede AI van eht spel is... dom
grafisch ziet eht er mooi uit, maar ik vind het nou ook weer niet echt zo super mooi. (in de verte van die mooie sprite(2d) boompjes). wel mooi zijn de reflecties in het water, en de toch redelijk dichte jungle (niet zo erg als in vietcong, maar daar heb je geen heel eiland)

Maar far cry als shooter is.. ongeinspireerd. niet alleen de slechte AI, maar ook weer een oh zo standaard verhaal (mutanten!!). De laatste 5 spellen die ik heb gespeeld gaan allemaal over mutanten. (in hl was het nog origineel :P)
en het domme schieten, ik weet niet in welke catagorie ik dit spel moet plaatsen, in de realistische of in in de arcade, maar bijde zijn slecht uitgewerkt.

geen spel voor mij
Image I found my old sig!
-=TROLLS=-Drakonen[Salvation]

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 22 Mar 2004 21:27

unreal tournament 2004

WOW, weer zo`n flitsende shooter.
Grafisch zeer oke en loopt als een tierelier.

Snelle aktie op hoog niveau
Image

gunnie nl
~OlieTroll~

K

Post by gunnie nl » 22 Mar 2004 22:25

UT2004T

ik heb alleen de demo maar niet voor te stellen dat het allemaal op zo bijna dezelfde engine loopt als AAO.

dit is iets complexer en sneller :)
Image

Image

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 22 Mar 2004 22:32

Ik zou willen dat AA zo liep ;)
Image

TrueTrue

Post by TrueTrue » 23 Mar 2004 01:36

Ik zou willen dat AA zo liep
Dan kan je lang wachten gwarfie voordat dat gebeurt ben ik in de fut 8)
"It is stupid to say that computer games influence kids. If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music

Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 27 Mar 2004 21:48

Splinter Cell pandora tomorrow

Alles wat deel 1 was, maar dan beter mooier uitgebreideren een beter verhaal

De schaduw effecten die in deel 1 al mooi waren zijn nu nog beter, en speelser gebruikt.
De engine is mooi, en het spel draait soepel
gameplay zit weer goed inelkaar, sneaken en uit het zicht blijven

top game!

Vas Gwarf
~InktTroll~

Post by Vas Gwarf » 05 Aug 2004 19:39

DOOM 3

Oud recept in een zeer mooi jasje
Het gave is licht uit, geluid hart aan en je hart medicijnen nemen want ik ben me al een paar keer goed geschrokken.

Maar hij eist net als far cry veel van je pc
Image

Diesel
~TuutTroll~

Post by Diesel » 05 Aug 2004 19:53

Vas Gwarf wrote:DOOM 3

Oud recept in een zeer mooi jasje
Het gave is licht uit, geluid hart aan en je hart medicijnen nemen want ik ben me al een paar keer goed geschrokken.

Maar hij eist net als far cry veel van je pc
als je de game een paar keer gespeelt heb dan begint ie tegen te vallen, het is allemaal recht door recht aan. IK vind het echt een domper, het begin is super vet en het begin horror maar na een tijdje heb je dat ook wel gehad.
Image
<Child_of_Q> poep!

Drakonen
~GrumpyTroll~

Post by Drakonen » 26 Dec 2005 22:05

oud topic, veel nieuwe shooters

laten we beginnen met bf2....

Ok.. F.E.A.R. dan maar. Vandaag uitgespeeld, en dit spel heeft zijn mature stikkertje wel verdiend. Dit spel is niet voor de zwakzinnigen, de snel bange of voor mensen met een hart aandoening.

Het verhaal is niet echt belangrijk bij deze shooter, dat is zo'n beetje het laatste waar je aan denkt. wat deze shooter zo mooi maakt is de actie.
de actie, alles vliegt in het rond, vonken ledenmaten en stukken van de muur. deze actie is ook sterk verbonden aan de suberbe graphics.

Het ziet er allemaal goed verzorgt uit. Hoge resolutie textuuurtjes, en betere licht effecten dan doom3 en quak4 (om eerlijk te zijn). De ruimtes zijn niet kaal, maar staan vol met dingen die *evil grin* kapot kunnen. En in de gevechten gaan die ook zeker weten kapot.

De gameplay van dit spel is heerlijk, soms met een net iets andere aanpak kan je een moeilijk stuk, zonder kleerscheuren doorlopen.

geluid? beste wat ik tot nu toe heb gehoord, muziek past zich aan. heerlijk freaky op zen tijd. de neervallende kogel hulzen zijn een plezier voor de oren. De kogels hoor je de lichamen penetreren om een paar nieuwe gaten te maken.

Dit spel is bijna perfect, want.. om van dit moois te mogen genieten heb je een HELE zware pc nodig.

DaDutchDude
~BlingBling~

Post by DaDutchDude » 27 Dec 2005 21:51

/me laat zijn neus ook maar eens zien

Ik heb FEAR ook uitgespeeld en DAMN wat ben ik af en toe geschrokken. Het voordeel is dat je je eigen rustpauzes kunt inpassen, waar dat in online play niet kan, anders was ik zeker aan een hartverzakking gestorven.

Zware PC: Jah dus! Mijn pimpbak van toen ik hem kocht kraakt in zijn voegen om zelfs 1024x768 speelbaar te krijgen. Mijn hemel wat een zwaargewicht. Het jammere is dat ik zo nog geen 50% ervaar van wat dit spel kan zijn (incl AA, hoge resolutie, hoge graphics, etc).

Een grappig ding is de penetrator: met dit wapen schiet je stukken metaal in de richting, en met een beetje oefening kan je de muur decoreren met bungelende opfor. Ja, erg macaber, ik weet het, maar goed, 't is een spelletje ;)

Jammer dat sommige games naar het einde toe de climax missen. Ik vond HL2 daarin nog het leukst. FEAR vond ik maar slap op het einde.

gunnie nl
~OlieTroll~

Post by gunnie nl » 27 Dec 2005 22:38

hey Pimp,

hoe is die der mee? hebbie nog Mirc op die krakebak van je?
mot je eens langs vallen.

:wink: gunz
Image

Image

Walnutz
~Shoko~

Post by Walnutz » 27 Dec 2005 23:29

Heeeeeeeey, dutch, hoe is ie kerel?

Kan ik je overhalen om toch es effe bf2 te proberen *wink wink nudge nudge*

Hou je taai :)
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine