aapje is nog eventjes weg :P
aapje is nog eventjes weg :P
aapje woont momenteel bij iemand anders tot aanstaande vrijdag ongeveer... mn ouders hebben mn kamer leeggehaald en zijn een andere vloer aan het leggen dus vandaar
<Child_of_Q> poep!
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Volgens mij hebben de ouders wel iets meer gedaan dan een vloer gelegd.
Ik vermoedt dat ze de gemeente hebben gebeld na klachten uit de buurt wegens stankoverlast en ongedierte.
Ze konden de situatie niet meer aan en moesten wel hulptroepen inroepen nadat de buren barricades hadden opgetrokken en er een posse werd gevormd om aapje te vangen, instant te berechten en te executeren wegens die overlast.
Neem een voorbeeld aan aapje manne, een voorbeeld zoals een troll moet zijn.
Hij moet stinken, een baard van een week vol etensresten, kleding dat overeind blijft staan nadat het uitgetrokken is en schoenen/laarzen hebben die zo bij het klein chemisch afval kunnen.
Mja dit moet in de clanrules...
Ik vermoedt dat ze de gemeente hebben gebeld na klachten uit de buurt wegens stankoverlast en ongedierte.
Ze konden de situatie niet meer aan en moesten wel hulptroepen inroepen nadat de buren barricades hadden opgetrokken en er een posse werd gevormd om aapje te vangen, instant te berechten en te executeren wegens die overlast.
Neem een voorbeeld aan aapje manne, een voorbeeld zoals een troll moet zijn.
Hij moet stinken, een baard van een week vol etensresten, kleding dat overeind blijft staan nadat het uitgetrokken is en schoenen/laarzen hebben die zo bij het klein chemisch afval kunnen.
Mja dit moet in de clanrules...
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)