Je moet niet struikelen als je pc open op de grond ligt en er dan heerlijk met een hand in vallen.
Resultaat een verplichte upgrade. Moederbord aan gort (cpu dwars erdoor heen gedrukt) videokaart aan gort (geen beeld meer, dvi uitgang afgebroken). CPU zag er ook niet fris meer uit.
Nieuw systeem inmiddels ingebouwd (lang leve de laptop om de tijd te overbruggen)
Asrock ALiveXFire-eSATA2 R3.0
AMD Athlon II X3 450 (3,2GHZ)
4GB OCZ Titanium Dual Channel Kit
Sapphire HD5770 1GB CrossfireX edition
En natuurlijk kon ik het niet laten om mijn oude HD5770 in te pluggen en te kijken of hij nog wel in crossfire wil werken.
En hij werkt prima achter de nieuwe
Nu nog even wachten tot de bruiloft betaald is e.d. en dan eens kijken naar een SSD en nog wat meer geheugen.
Upgrade verplichting bij The_Wounded
Re: Upgrade verplichting bij The_Wounded
Per ongeluk my ass, dit was de enige manier om het te doen zonder dat je aanstaande vrouw erover zou klagen
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Zo waar.Per ongeluk my ass, dit was de enige manier om het te doen zonder dat je aanstaande vrouw erover zou klagen
Ik doe het altijd zo.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
Child_of_Q wrote:Zo waar.Per ongeluk my ass, dit was de enige manier om het te doen zonder dat je aanstaande vrouw erover zou klagen
Ik doe het altijd zo.
weet el dat je een aanstaande vrouw hebt?
I was born naked and screaming in an explosion of blood. I intend to die the same way.