Sacred 3, een must of toch niet?

Demo's, previews, reviews
Post Reply
Child_of_Q
~HeadTroll~

Sacred 3, een must of toch niet?

Post by Child_of_Q » 29 Jul 2014 10:12

Ik heb sacred 2 helemaal tot en met de laatste mini sidequest uitgemolken, zeer verslavend, een zeer sterk hack & slash avontuur en vol humor.
Multiplayer/coop was ongeevenaard.
Dit vroeg dus om een vervolg en dan niet zoies als dat suffe sacred citadel.
5 augustus 2014 komt ie uit, ik dacht laat ik maar alvast even voorverwarmen met reviews door te nemen.
Nou dat bracht me dus aan het twijfelen.
Er vallen mij twee grrote veranderingen op.
De ontwikkelaar is nu geen Ascaron maar Deep Silver en de lead platform is nu playstation ipv pc.
Dat heeft dus gevolgen blijkbaar.
De review van fokgames was niet echt positief (maar dat weten we van iedere preview van ze, wat een negatievelingen altijd)
Ik geef meer om previews van IGN, die heeft het over een action rpg.
Ze zeggen dat Sacred 2 een sterk spel was met coop mogelijkheid en dat Sacred 3 een sterk coop spel is.
Power unlimited heeft het over een hack&Slash, Gamefront (toch geen slechte reviewer) heeft het over "So much of the same" game.
Zij stellen simpel dat Deep Silver het goed doet in de beat them up reeksen, maar dat ze de sacred reeks beter over kunnen laten aan een ander.
Ze stellen dat het spel is minder duister dan de vorige in de serie met als reden dat console spelers vrolijk gekleurde spelletjes willen op hun tv's vanwege de zichtbaarheid.
.......
Ik ga nog niet direkt over tot aankoop van dit spel, al doet mij dit als sacred fanaat wel een beetje boel pijn.
Ik kijk even de kat uit de boom en wacht tot na release met beslissen.
Als ik hem koop is het vanwege de hack&slash/beatthemup coop en niet vanwege de sacred reeks.
K*t consoles weten altijd wel een goede pc game te vern**ken....
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Child_of_Q
~HeadTroll~

Re: Sacred 3, een must of toch niet?

Post by Child_of_Q » 02 Aug 2014 22:33

oke poepspel, ordinaire buttonrammer.
Jaar op gewacht op vuilnis... :(
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)

Post Reply