X-Fire
-
X-Fire
allo,
Ben dus Farmer heb momenteel een trail bij -=TROLLS=- en nu ben ik dus druk bezig geweest Trollen te vinden mar t lukt nie aardig .
Duz ja gebruikt er iemand x-fire zodat t wa makkelijker vinden word
Ben dus Farmer heb momenteel een trail bij -=TROLLS=- en nu ben ik dus druk bezig geweest Trollen te vinden mar t lukt nie aardig .
Duz ja gebruikt er iemand x-fire zodat t wa makkelijker vinden word
I like me!
-
- ~BlingBling~
-
It looks like X-Fire may be raising a video driver hack with its latest update, you are advised to disable it ingame by the X-Fire developers (note: you will have to do this for each PunkBuster game):
maar ff van de X-fire af blijven denk ikIf X-Fire or Even Balance do not find anything then we will be adding the bans back in. Those that were banned would have to raise the issue with X-Fire and EB, If EB advise that there was a false postive then we will remove the bans again.
So far I have yet to see any evidence of X-Fire causing a false detection and if it did I would expect more people to be complaining
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~
Ik herinner me nog heel goed AAirc van [moose] Hubba.
Nou waarom zou ik nu moeten denken dat een progje dat exact hetzelfde doet en hetzelfde werkt niet als mogelijke hack zou kunnen worden herkend door pb en AAirc destijds wel...
Het zoveelste idee jatwerk door de DEVs die dus weer in hun eigen voet schieten.
Ze zijn wel consequent.
Nou waarom zou ik nu moeten denken dat een progje dat exact hetzelfde doet en hetzelfde werkt niet als mogelijke hack zou kunnen worden herkend door pb en AAirc destijds wel...
Het zoveelste idee jatwerk door de DEVs die dus weer in hun eigen voet schieten.
Ze zijn wel consequent.
God provides, Men decides...
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)
(Gave avatar eh!! Beken maar jullie zijn jaloers!)