GWARFIE SAYS.............GO SEE THIS MOVIE
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
Wat hebben Val Kilmer, Patrick Swayze, Piper Perabo (lekker wijfie uit coyote ugly) en Michael Clarke Duncan (grote neger uit green mile) met elkaar gemeen????????
Ze spelen samen in een film George and the dragon.
Zeer amusante film.
Een verhaal zoals er zoveel zijn maar toch funny.
Ik heb me goed vermaakt.
Ze spelen samen in een film George and the dragon.
Zeer amusante film.
Een verhaal zoals er zoveel zijn maar toch funny.
Ik heb me goed vermaakt.
- [THDS]_Ignorer
- Vas Gwarf
- ~InktTroll~
LOL............idd er kan dan niet veel meer mis gaan met zo`n naam.
Gisteren Imortal gezien.
Film speelt zich ag in 2095 waar Horus op zoek is naar een vrouw om zijn geslacht voort te zetten.
De sfeer van de film is ultiem en samenspel van computer en mens, de effecten zijn super.
Een zeer aparte film die ik zeker nog een keer ga kijken (al is het alleen maar om hem te snappen hihi)
Gisteren Imortal gezien.
Film speelt zich ag in 2095 waar Horus op zoek is naar een vrouw om zijn geslacht voort te zetten.
De sfeer van de film is ultiem en samenspel van computer en mens, de effecten zijn super.
Een zeer aparte film die ik zeker nog een keer ga kijken (al is het alleen maar om hem te snappen hihi)
- -=TROLLS=-Barticus
- ~GiantTroll~
The Grudge,
Sarah Michelle Gellar (Buffy the vampire slayer voor de liefhebbers ) in een triller met japans accent. Viel heel goed mee maar ik ben dan ook fan van het genre. Stiijl is een beetje zoals The Ring maar dan beter uitgevoerd. Film richt zich vooral op jumpy moments en zeer veel opbouw van spanning.
Kleine noot, er waren een stuk minder mensen in de zaal halverwege de film. Niet voor gevoelige kijkertjes
Edit: vier edits nodig gehad om de typo's er uit te halen, ik moet dringend die preview knop leren gebruiken
Sarah Michelle Gellar (Buffy the vampire slayer voor de liefhebbers ) in een triller met japans accent. Viel heel goed mee maar ik ben dan ook fan van het genre. Stiijl is een beetje zoals The Ring maar dan beter uitgevoerd. Film richt zich vooral op jumpy moments en zeer veel opbouw van spanning.
Kleine noot, er waren een stuk minder mensen in de zaal halverwege de film. Niet voor gevoelige kijkertjes
Edit: vier edits nodig gehad om de typo's er uit te halen, ik moet dringend die preview knop leren gebruiken
"Life is meaningless. It is in death that we are truly tested."
- Highlord Mograine
- Highlord Mograine
- [THDS]_Ignorer
- Child_of_Q
- ~HeadTroll~